- Ikä
- 54
Jokin aika (n. 5 viikkoa) takaperin kyselin täällä hyviä kosimisideoita. Hommelit meni kuitenkin sen verran vitulleen, että erohan siitä tuli. Ero ei tosin johtunut kosimisesta, joka taisi olla sellainen viimeinen yritys suhteen pelastamiseksi. Nyt asun kuitenkin yksin, koska penskat jäi exälle. Ihan hyvissä väleissä ollaan edelleen, kenties paremmissa kun ennen, kasvettiin kai vaan jotenkin erilleen. 14 vuoden aikana kun vähän kaikki tuppaa menemään rutiiniksi. Mutta se ruikuttamisesta. Olen huomannut, että paras keino ravistaa synkät ajatukset on korvata ne ajattelemalla niitä hyviä asioita joita tästä erosta kaivautui esiin:
1. On omat rahat. Tähän asti on ollut yhteinen tili.
2. Kuntosali. Vihdoinkin pääsee oikealle salille (kts. kohta 1.).
3. Lisäravinteet. Voi sijoittaa enemmän (kts. kohta 1.).
4. Sinkkuelämä. Kukaan ei kyttää tulemisia ja menemisiä.
6. Oma rauha. Ei kakaroiden tappelua ja muijan kyräilyä.
7. Aikido. Vihdoinkin ehtii aloittamaan.
8. Aika. Sitä tuntuu riittävän vaikka mihin.
Lista olisi pidempikin, mutta siinä ne tärkeimmät. Haluaisinkin kuulla muiden pakkiksella samoilevien eronneiden positiivisia ajatuksia erosta. Uskoisin niiden helpottavan erosta kenties mua enemmänkin kärsivien henkistä helvettiä. Rutina ja itsesäälissä rypeminen nyt ei hyödytä ketään.
1. On omat rahat. Tähän asti on ollut yhteinen tili.
2. Kuntosali. Vihdoinkin pääsee oikealle salille (kts. kohta 1.).
3. Lisäravinteet. Voi sijoittaa enemmän (kts. kohta 1.).
4. Sinkkuelämä. Kukaan ei kyttää tulemisia ja menemisiä.
6. Oma rauha. Ei kakaroiden tappelua ja muijan kyräilyä.
7. Aikido. Vihdoinkin ehtii aloittamaan.
8. Aika. Sitä tuntuu riittävän vaikka mihin.
Lista olisi pidempikin, mutta siinä ne tärkeimmät. Haluaisinkin kuulla muiden pakkiksella samoilevien eronneiden positiivisia ajatuksia erosta. Uskoisin niiden helpottavan erosta kenties mua enemmänkin kärsivien henkistä helvettiä. Rutina ja itsesäälissä rypeminen nyt ei hyödytä ketään.