Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaipa se enemmän tapa on. Veron maksaminen nyt ei kiinnostaisi millään (eikä pahemmin se taivaspaikkakaan) mutta tiedä sitten miten nämä sukulaiset tai varsinkin vanhemmat suhtautuisi eroamiseen.. Vaikeaksi menee
Enpä ole minkään uskontokunnan taholta ikinä koskaan missään törmännyt näin laajaan kiihkotuputtamiseen, mitä nämä eroamistaan mainostavat hihhulit tekevät joka toisella nettipalstalla.
No joo täytyyhän sinne kirkolle pulittaa 500€ tms./vuosi, mutta kyllä se tekee "hyvää" vähän noille huonompi osaisille, ja jos on sydän paikallaan, niin sen tekee mielellään ja jos ajattelee, että kukin pärjätköön omillaan, niin siitä vaan. Minulla kasvaa rinnassa SYDÄN ja tulee ajateltua näitä poloja mm.afrikan sun muiden kehitysmaiden lapsia jotka taistelee HENGESTÄÄN "juuri niin" Ja me täällä rikkaassa suomessa ajatellaan vaan omaa persettä(ei kuulu mulle) Herätkää "pahvit":D Eikö meidän tulisi antaa vähän omista niille joilla ei oo mitään? kysyn vaan? Tietysti kirkolla on raskas koneisto mikä tarvitsee eurojamme sen pyörittämiseen, mutta keskeinen asia kirkolla on auttaa ihmisiä, ja ehkä jossain tapauksissa niitä "ilmavoimien juttuja" markkinoida, mutta hyvällä asialla he ovat, ja osallistun mielellään sen pyörittämiseen maksamalla kirkollisveroja.
No joo täytyyhän sinne kirkolle pulittaa 500€ tms./vuosi, mutta kyllä se tekee "hyvää" vähän noille huonompi osaisille, ja jos on sydän paikallaan, niin sen tekee mielellään ja jos ajattelee, että kukin pärjätköön omillaan, niin siitä vaan. Minulla kasvaa rinnassa SYDÄN ja tulee ajateltua näitä poloja mm.afrikan sun muiden kehitysmaiden lapsia jotka taistelee HENGESTÄÄN "juuri niin" Ja me täällä rikkaassa suomessa ajatellaan vaan omaa persettä(ei kuulu mulle) Herätkää "pahvit":D Eikö meidän tulisi antaa vähän omista niille joilla ei oo mitään? kysyn vaan? Tietysti kirkolla on raskas koneisto mikä tarvitsee eurojamme sen pyörittämiseen, mutta keskeinen asia kirkolla on auttaa ihmisiä, ja ehkä jossain tapauksissa niitä "ilmavoimien juttuja" markkinoida, mutta hyvällä asialla he ovat, ja osallistun mielellään sen pyörittämiseen maksamalla kirkollisveroja.
Ei kuule reno maailmaa voi pelastaa 1ihminen vaikka kuinka haluaisi, ja täällä kotona on 2pientä syytä olla lähtemättä paikan päälle. Muuten mikä ettei voisin ainakin "harkita" volunteerix lähtemistä, ja niin kuin sanoin "ajattelemme vain omaa persettä" ja kuolkoot muut. Ei ne meidän maksamamme kirkollisverot mene kuin tuhka tuuleen, ne menee homman pyörittämiseen, ja se maksaa paljon...Ihan turha asiasta on edes puhua, jos asenne on mikä on, niin parempi antaa vain olla eikö niin reno
Ihan turha asiasta on edes puhua, jos asenne on mikä on, niin parempi antaa vain olla eikö niin reno