Erikoisia kommentteja FPO-mestarilta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Larzan
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
eli jos piirinmestaruustason hiihtäjänä nuorempana puuhaillut kaveri sattuu tekemään väkivaltarikoksen, niin hiihtäminen kielletään suomessa?
entäpä juopuneen mäkihyppääjän väkivaltarikokset? kielletäänkö viina ja mäkihyppy?
puhumattakaan juopuneen, horkkaakin vetäneen entisen vapaapainijan, nyrkkeilijän ja näyttelijän, nykyisen kansanedustajan edesottamuksista...lakkautetaanko eduskunta? ja nyrkkeilyliitot? ehkä myös vapaapaini ja elokuvat?

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
eli jos piirinmestaruustason hiihtäjänä nuorempana puuhaillut kaveri sattuu tekemään väkivaltarikoksen, niin hiihtäminen kielletään suomessa?
entäpä juopuneen mäkihyppääjän väkivaltarikokset? kielletäänkö viina ja mäkihyppy?
puhumattakaan juopuneen, horkkaakin vetäneen entisen vapaapainijan, nyrkkeilijän ja näyttelijän, nykyisen kansanedustajan edesottamuksista...lakkautetaanko eduskunta? ja nyrkkeilyliitot? ehkä myös vapaapaini ja elokuvat?
Eihän tuossa mitään logiikkaa olekaan, mutta jotenkin vaan voimailijat ovat enemmän tapetilla näissä asioissa joten en olisi yhtään yllättynyt jostain kyseisenlaisesta reagoinnista voimailijoita kohtaan. Johan ne sulkee vankiloissakin punttisaleja kyseisistä syistä.
Mutta tuo oli vain oma mielipiteeni vaaroista mitä liika avoimuus saattaa ylireagoituna ja kirjoitettuna tuottaa... ilmeisesti ei pointti mennyt perille:rolleyes:

pevelius sanoi:
ilmeisesti nyt perustelet voimanoston oikeutta näkyä televisiossa? ei mulla sitä vastaan mitään ole, eihän toki ole pakko katsoa niiden jotka eivät diggaa. lähinnä vaan kerroin mitä minulla tuli touhusta mieleen kun sitä nyt ensimmäisen kerran näin.
:offtopic:
En perustellu - mitä sitä puollustelemaan koko lajia.. tuulimyllyjä vastaan taistelua.. vaan nauresekelin sille et jos omistaa kaukosäätimen miksi ei kato vaikka kauniita ja rohkeita - voimanostoo näkyy ääriharvoin ja melkein uskoltaisin väittää et syy on ihan liitoissa tai kisajärjestäjissä (nehän siitä televisionnista huolehtii ja siitä maksaa) - eikä lajissa.. siksi sitä näkyy niin vähän.. ja ainahan saa whineta tekniikoista, välineistä ja raudoista.. varsinkin jos on rahkeita lähtee ite näyttämään parempaa esimerkkiä.

-H0

tohon en osaa muuta sanoa kuin että aloitin elämäni ensimmäisen kerran katsomaan voimanostokisoja ja olin avoimin mielin. jos laji kokonaisuudessaan olikin pettymys, olen tyytyväinen että katsoin. ja maastanostot olivat komeita.
whinesin tekniikoista ja välineistä, en raudoista. koska oman kyykkyni syvyys on riittävä ja varusteena t-paita ja verkkarit, olen mielestäni käypä arvostelemaan. raudoissa taas ei mun mielestä ollut mitään vikaa :)
no joo. en halua sanoa, että muut eivät saisi nauttia voimanostosta. mun mielestä monimuotoisuus on hieno asia kulttuurissa. kerroin vaan oman ensivaikutelmani, koska se poikkesi oleellisesti siitä mitä kuvittelin touhun olevan.

:offtopic: Miks muuten melkein kaikki haluaa mainostaa omaa lajiaan ja tyrkyttää sitä muille? Siis esim tämän tredin tapauksessa, miksi pitäisi lajista antaa mitään muuta kuin realistinen kuva?

Ymmärrän jos joku vaikka jujutsuklubin vetäjä kehuu lajiaan, koska tämä voi tuoda hänelle lisää oppilaita, ja siis lisää liksaa. Mutta esim tolta haastattelun antajalta se, että lajin maine kärsii "tavisten" keskuudessa, ei ole penniäkään pois.

:offtopic:
Hmm niin olishan se aika ikävää kun lajien "todelliset kuvat" alkas karsia porukkaa jo siinä vaiheessa pois, kuin kun se negatiivinen julkisuus olis vaikuttanu niihin tulevien "lajiuhrien" edeltäneeseen sukupolveen.. eli vanhemmat ei ostas lapselle lumilautaa, kun tietäs et poika tai tyttö tulee pössyttelee kannaa sen takia.. tai sitä pientä kolmipyöräistä, kun tietäs et amfetamiinin ja muitten piristeitten kanssa tulee läträän isompana - jos tulee pyöräilijä.. tai pikkusia suksia - ettei veritankkaus ja epon käyttö tulis lapsikullalle vaan mieleen.. ei hankkis ilmakivääriä - siitä seuraa vaan rauhottavien käyttöä..

Luin juuri paikallislehdessä kuinka paikallinen voimanostoseura oli pitänyt salilla penkkikisat - ja ainut uutisoimisen arvoinen asia oli tulosten perustelu - sillä että "meidän salilla on kaikki puhtaita" ja "meillä on niin paljon hepposemmat välineet kuin ammattilaisilla" - kieltämättä tuli heti fiilis - "et miksi moinen selittely" - en ymmärrä miksi edes svnl alaisen seuran salikisojen uutisoinnin päätarkoitus on osoittaa vaan sormella toista liittoa (jonka nostajia on noin kaksi koko kaupungissa ;) ) Luulisi ettei tuo määrä nostajia, ole seuralle mikään reviiriuhka, varsinkaan kun ei mitään kilpailevaa seuraa olla perustamassa.. Luulis et Suomessakin on niin pienet piirit, ettei aina kannattas olla tukkanuottasilla vaan pyrkiä mielummin tekemään yhteistyötä - ettimään tapoja hyödyntää tietoa ja osaamista ilman liitto tai laji-rajoja.. mut ihmeellinen katkeruus ja kateus tuntuu aina saavan jalansijan..

-H0

Suositut

Back
Ylös Bottom