hunter killer sanoi:Olisiko tuota juttua saatavilla mistään?
no luultavasti jollakin on tallessa ko. lehti ennen kisoja.. oisko ollu perjantai tai torstain iltasanoma ennen WPO:ta..
-H0
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hunter killer sanoi:Olisiko tuota juttua saatavilla mistään?
Larzan sanoi:Hyvä kun valaisit asiaa. Mistä minä tai muukaan lukioista tuota olisi voinut tietää. Nythän asia menee enemmän jutun kirjoittajan sensaatiohakuisuuden piikkiin, kun haastateltavan, eikö?
Repa sanoi:Joten on turhaa lässytystä, että annetaan huonoa kuvaa lajista.
No tota en tarkottanu...aivan varmasti tiedät enemmän noista asioista kun minä.hunter killer sanoi:No ompas se sitten kummallista? Eikö nyt yleensäkin (asiasta riippumatta) sellaiset ihmiset ole ärsyttäviä, jotka ei tiedä aina kulloinkin kyseessä olevasta asiasta mitään, mutta kommentoivat niitä silti?
Ai ei? No sovitaan että minä olen se tyhmä/outo tässä sitten....
Tomppa85 sanoi:Paljonko asiallinen dopingtesti maksaa? Voisiko sellaisen kustantaa itse, vaikkei liitto sitä vaatisikaan?
hyrre sanoi:Jotain osviittaa voisi antaa se, että 2004 SVNL:ssä testattiin ~140 ja budjetissa antidopingin osuus oli 8000-10000e.
Korjatkaa jos olen väärässä. En sitten tiedä miten suuri osuus tuosta budjetista oli nimenomaan testejä varten..
Harim sanoi:Tarkoitin siis, että roinaus on lajille imago-ongelma suuren yleisön silmissä. Testien poistaminen vain pahentaa tilannetta.
lebanderi sanoi:Ehkä joku uus punttisaliin sijottuva latino-saippusarja vois alkaa kasvattaan voimanoston suosiota. Starring pedro ja Juan. Käsikirjottajille vinkiks!
pevelius sanoi:lisäksi homma on muutenkin lähinnä koomista: mulla ainakin meinasi nauru päästä kun katselin niiden ukkojen vaivalloista kävelyä ja tönkkösuolattuja käsiä urheilukanavalta.
RRKalle sanoi:Laittakaas joku jotain feferaattia tosta iltiksen beccan ja anon haukkumisesta. Mitä ne on väittänyt?
Metal-Heavy sanoi:Kyllä mun mielestä ukrainan ponomarenko on tämän hetken kovin nöstaja, alle satkun painolla nuo raudat, vielä kun löytyis paita joka toimii kuten muilla niin... Ja aika järkäle ku sen vierestä näki tuolla helsingin kisoissa.
hzero sanoi:no synthooli sentään...