epävarma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mäntti
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oon aika alottelija täs puntti hommassa. Punttisalilla oon jonki verran käyny, mut en kovinkaa järjestelmällisesti oo treenannu. Pituutta on 188 cm ja painoa n. 70 kg. Mulle iskettiin käteen seuraavanlainen ohjelma:

MA: Rinta, Olkapäät, Ojentajat

TI: Lepo

KE:Selkä, Hauis

TO:Lepo

PE:Reidet

LA & Su:Lepo

Miltä tommonen kuullostaa?? Mikä ois hyvä tauko sarjojen väliin? Millon ois hyvä tehä vatsa treeni?

Jos joku viitsisi hiukan neuvoa olisin kovin kiitollinen.. kiitos

Hyvältä tuo sinänsä kuulostaa, vaikka voisit ehkä laittaa sen rinta/olka/ojentaja -treenin tuohon keskimmäiseksi, ainakin jos teet selkäpäivänä maastavetoa.

Vatsat sinne mihin parhaiten mahtuu ilman että treeni venyy liikaa. Tai vaikka pari kertaa viikossa.

Muutenkin, jos et järjestelmällisesti ole salilla käynyt, voisi kannattaa ensin tehdä koko kropan ohjelmaa about 3x/vko ja siitä siirtyä vaikka kaksijakoiseen jne jne.

http://www.pakkotoisto.com/faq.html

Niin, tuohan on reenijako, ei varsinainen ohjelma, koska siinä ei ole liikkeitä. Pistätkö liikkeesikin mukaan, jotta päästään arvioimaan, vai etkö ole vielä niitä valinnut?

Taukoa sarjojen väliin sarjapituuksista riippuen 1-3 minuuttia.

Miksi vaan reidet? Mites pohkeet?
Vatsat siihen väliin kuin itselle sopii, vaikka jalkapäivälle tai selkäpäivälle.
2-6 kovaa sarjaa per lihasryhmä.

Liikkeitä en oo viel oikeen valinnu, täytyy kokeilla mitkä tuntuu hyvältä.. Mä oon miettiny pohkeet mukaan tohon "reidet" kohtaan. Muutenki ku korista pelaan, ni noita jalkoja tullu treenattua enemmänki.. Ei vaan tota ylävartaloa oo tullu treenattua samaan tahtiin.. :) Mä palaan asiaan kuhan oon päässy vähän alkuun tässä punttailussa..

Suositut

Back
Ylös Bottom