Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei tod kannata ottaa ronniesta mallia tässä kohautus asiassa, välilevyt huutaa hoosiannaa sillä tyylillä pidemmän päälle. epäkkäiden hinkkaaminen muutenkin aika turhaa reeniä IMO.Fighter1157 sanoi:Toki on taas tyhmää verrata vain 7 kertaiseen mr. olympiaan mutta kyllä se ronniekin tekee noilla jättipainoilla TODELLA lyhyellä liikkeellä.
Onko muita jotka ovat saaneet tulosta lyhyemmällä liikeradalla, siis erittäin isoilla painoilla?
neutraali sanoi:ei tod kannata ottaa ronniesta mallia tässä kohautus asiassa, välilevyt huutaa hoosiannaa sillä tyylillä pidemmän päälle. epäkkäiden hinkkaaminen muutenkin aika turhaa reeniä IMO.
ei ole epäkkäitä siinä mittakaavassa minkä itse katsoisin että niitä olisi, eli ei oo kunnon mötiköitä ilman jännityksiä(eikä kyllä liiemmin jännitettynäkään). mutta eipä niitä oikeita epäkkäitä näytä monella muullakaan olevan vaikka niitä kuinka repivät(natuilla), salilla nähtyä. parasta epäkäs reeniä on viparit sivuille, mave ja raskaat soudut(pysty ja kulma). parhaat natu reenaajan epäkkäät olen nähnyt pojalla joka ei ikinä ole kohautuksia tehnyt, eikä hän ole kyllä maveakaan tehnyt, sen sijaan pysty soutua ja vipareita hän tekee aika paljon.Kipi I sanoi:Sanoo mies jolla ei ole epäkkäitä ;) Vai onko?
Itse teen epäkkäitä yhden kovan REPIVÄN sarjan 6-8 toistoa. Ja tulee kipeäksi!
Tämä on myös hyvä. Itsellä ei tule epäkkäitä reenailtua enään oikeastaan ollenkaan. Tulee tehtyä kaikkea muita epäkkäitäkin rasittavia liikkeitä, että ne on tarpeeksi jumissa muutenkin :DMike sanoi:Vaikka täällä sanotaan että runttaatte isoilla painoilla, niin itse suosittelen ehdottomasti tanko edestä ja semmoista 20 toiston sarjaa. Olen tehnyt hyvin harvoin isoilla painoilla ja silti trapsit on kasvaneet hyvin.
Tosin mulla ne on aktivoitunut muissakin liikkeissä, mutta anyways, pitkät sarjat tuo törkeen pumpin.
L0b0 sanoi:Itse runttaan epäkkäät selkätreenin päätteeksi.
Ensiksi Smithissä olankohautuksia tangolla. Ja tämä liike tehdään voimalla, saatanallisten säkeiden sanoittamana. Eli ei keskitytä siihen puhtauteen vaan runtataan kunnon painot ja massalla nykästään ylös ja hidas lasku.
Sit pari viimeistelu sarjaa käsipainoilla ja epäkkäät on loppuun kulutettu.
toolate sanoi:On toi IMO aika hyödytöntä hommaa treenata epäkkäitä jos harrastaa maastavetoja.
toolate sanoi:On toi IMO aika hyödytöntä hommaa treenata epäkkäitä jos harrastaa maastavetoja.
Omakohtainen kokemus tuo vaan olikin. Ei tuolla SJMV tosiaankaan tarvitse hirveitä rasituksia epäkkäille odotella. Lähinnä raskaat maastavedot ja varsinkin maastavedot polvien alapuolelta antavat kyllä mielestäni hyvin kasvuärsykettä epäkkäille.Timba79 sanoi:Onhan se joidenkin mielestä turhaa tehdä hauiksiakin erikseen jos tekee selkää jo kovaa.
No mä teen ainakin pari sarjaa epäkkäillekin, treenaan myös esim. forkutkin erikseen. Hyvin ne tykkää kasvavan kun suoraa treeniäkin antaa.
Mun mavet on tosin SJMV versio, että ei siinä mitään älyttömiä rautoja liikutella.
TomYum sanoi:L
Mavessa olkapäät kunnolla ylös ja taakse ja raskaita pystysoutuja. Muut soudut päälle nii vot.