Ensisijainen syysi käydä salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Ensisijainen syysi käydä salilla?

• Kehonrakennus

Votes: 0 0,0%
  • Fitness

• Voimailu

• Laihdutus

• Yleiskunnon parantaminen

• Kuntoutus

• Jonkin lajiharjoittelun tukena

• Total voters
    0
Mitäpä sitä enää julkisesti(kaan) kiertelemään ja muuta väittämään (hyvä olo, terveys, naiset, blaa, blaa, blaa). Kuntosaliharjoittelu tukee (OSALTAAN) ensisijaista ja elinikäistä tavoitettani tulla mahdollisimman kovaksi "matsin ottajaksi".

:offtopic: Esim. kouluttautumalla on mahdollista korottaa oman työpanoksen hintaa (työnantajalle). Treenaamalla mieltä ja kehoa päivittäin (tietyin periaattein ja tavoitetta tukevin keinoin, joita muutan ja kehitän tarvittaessa) pyrin korottamaan sen hinnan, jonka mahdollinen "katuvastustaja" joutuu maksamaan, MAHDOLLISIMMAN suureksi. Mikään rangaistus ei paina mitään, jos vaakakupissa on henk.koht. tärkeän ihmisen terveys/turvallisuus. Jos vaarassa olen "vain" minä ja vastustajia yksi, käytän tarvittaessa harkintaa. Jos vastustajia on useampi tai vaarassa esim. perheenjäsen, käytän täyttä voimaa (mieltä on "vahvistettava" tällaista tilannetta silmällä pitäen). Olisihan se jälkeenpäin paska olo, jos ei olisi pystynyt suojelemaan esim. tyttöystävää sen vuoksi ettei ollut valmistautunut ja siksi sitten mokasi/PAKENI :jahas: (kyllä poliisi suojelee :hyper: )

Harva suostuu tekemään työtään ilmaiseksi - miksi pitäisi suostua ottamaan turpaan "ilmaiseksi" :D Olen pieni mies, mutta en käytä sitä tekosyynä "käpertyä kokoon" :itku: & :thumbs:

elämäntapa, jos ei ole viikkoon tai yli päässyt salille alkaa tulla levoton ja turhautunut olo. pitää päästä vähän purkamaan.
aluksi menin koska jalat olivat todella luikut, huomasin että tämä on mukavaa.

Salilla käyn ajan kuluksi ja tukee mukavasti toista harrastusta. Salilla käyn satunnaisesti eli silloin ku huvittaa! Ei tietysti pahitteeksi olisi vaikka useamminkin kävis mutta kun ei kiinnosta niin kauheasti niin turhaan sitä väkisin tekee!

Suuri hatun nosto kaikille niille jotka orjallisesti jaksaa painaa päivästä toiseen :thumbs:

Hyvänolon tunne, josta on tullut intohimo...ja tietysti tuo tavoite kilpaurasta :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yksinkertaisesti se, että pitää olla kokoajan parhaassa hapessa jos ja kun sota syttyy...

Voimaa lisää lajiharjoitteluun. Lisäksi kyseisessä lajiharjoittelussa hajonneiden selän, polvien, olkapäiden, nilkkojen ja rinnan kuntoutukseen.

Sitten jossain kaukana tulee toive kropan muokkaamisesta minäkuvaa vastaavaksi - tosin painoluokkarajoissa ja alhaisissa rasvoissa (alle 8) pysyen.

Fitnessiksi sitä kai eniten noista nimittäisin. Ensisijaisena tavoitteena lihasmassa ja muoto, mutta toisaalta se kuuluu osana monipuolista treenailua, eli myös kunnonkohotusmielessä.

Fitnessiksi sitä kai eniten noista nimittäisin. Ensisijaisena tavoitteena lihasmassa ja muoto, mutta toisaalta se kuuluu osana monipuolista treenailua, eli myös kunnonkohotusmielessä.

Pikkupavulla vauhti päällä vastata galluppeihin? Vilkaiskaa huviksenne ketjujen viimeisimpiä posteja: Pikkupapu, Pikkupapu, Pikkupapu, Pikkupapu, Pikkupapu, Pikkupapu, Pikkupapu, Pikkupapu, Pikkupapu...:D

Itse haen massaa! voimaa! salilta.

Pikkupavulla vauhti päällä vastata galluppeihin? Vilkaiskaa huviksenne ketjujen viimeisimpiä posteja: Pikkupapu, Pikkupapu, Pikkupapu, Pikkupapu, Pikkupapu, Pikkupapu, Pikkupapu, Pikkupapu, Pikkupapu...:D

Itse haen massaa! voimaa! salilta.

Yes, say my name!

Ei sentäs, vähän saatoin innostua näistä gallupeista. Nooh, tässä kun ne on kaikki peräkkäin ja mua ei yhtään nukuta (on useampi ohjaustunti päivältä takana, ja kroppa käy vieläkin kierroksilla).

Ja aion muuten yhä jatkaa vastailua, notta yht. 2h Pakkista tulee tälle päivälle täyteen. :D

Kesäkuntoon 2007 six pack.

Massa ja voima. ;)

Back
Ylös Bottom