Ensisijainen syysi käydä salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Ensisijainen syysi käydä salilla?

• Kehonrakennus

Votes: 0 0,0%
  • Fitness

• Voimailu

• Laihdutus

• Yleiskunnon parantaminen

• Kuntoutus

• Jonkin lajiharjoittelun tukena

• Total voters
    0
No onhan nuita aika monta mutta jos yksi ja ainoa pitäisi valita niin kyllä se on henkisellä puolella. Fyysinen rasitus ja urheilu ylipäätään tekee mielelle niin hyvää. Ja kiva nähä ku patti kasvaa! :D

Edit: Joo voishan sitä siihen gallupiinkin vastata.....

Voisihan tuonne lisätä "Henkinen hyvinvointi", koska joillekin salireeni on tärkeä keino pitää polla kasassa.

Tavallaan tuntuu nurinkuriseltä, miten niinkin fyysinen homma, kuin painojen nostelu, voisi olla niinkin henkistä, mutta niin kuulemma joidenkin kohdalla on.

Tokkopaisto, tämä galluppi on ollut olemassa vissiin alle tunnin ja vastaajia alle 20, joten voiko siitä vetää mitään johtopäätöksiä koko pakkiksen väestä? :D

Voimaa, voimaa, voimaa! :rock:
Ärsyttävin tilanne maailmassa on se kun voima ei riitä :curs: :D

^^ no joo, informaatioarvoltaan aika heikko toi mun postaus mutta oli pakko kun 3 vastannutta ja keharipalkki oli 100%, muut palkit 0% :) .

Bodybuilding kiinnostaa. Lightweight baby!

Meikäläinen ei nyt sitten osu yhteenkään noista, kun salilla käyn treenin ja treenin jälkeisen fiiliksen takia. Eli lihaskasvu on minulle toissijainen seikka, tosin aika iso bonus kuitenkin. Tykkään vaan treenata ja fiiliksestä treenin aikana ja treenin jälkeen.

Lihasten hankinta, taitaa kuitenkin kallistua enemmän tuonne fitnessin puolelle:) ja samallahan siinä myös kunto ja yleinen jaksaminen lisääntyy...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
iivili sanoi:
Voisihan tuonne lisätä "Henkinen hyvinvointi", koska joillekin salireeni on tärkeä keino pitää polla kasassa.

Näin on, ainakin MUN kohdalla...:thumbs:

Isot raudat kiinnostaa ja siinä sivussa myös se lihasten kasvu. Tykkään myös kilpailla ja voimanostossa on kiva tehdä sitä.

tuosar sanoi:
Näin on, ainakin MUN kohdalla...:thumbs:
iivili sanoi:
Yhdyn näihin kirjoittuksiin. Kyllä pään kunto on tärkein, sitten tulee muut.

Vaihtoehdot eivät ole ehkä parhaimmasta päästä, mutta salilla käydään notta näytettäis hyvältä ja toki yleisen hyvinvoinnin kannalta. (Eli käyn itseni ja tyttöjen takia salilla :D )

Koska se on kivaa

Mutta vastataan nyt vaikka että kehonrakennus

Alec sanoi:
Koska se on kivaa
Samaa mieltä, mutta tuskin kävisin salilla jos siitä ei seuraisi kehitystä (lihaskasvu, voima). Se mukavuushan piilee juuri siinä että saa lyödä lisää rautaa tankoon ja nähdä työn tuloksia. Toki se treenaamisen tunne on myös mukavaa :)

Itse asiaan. Tällä hetkellä voimanhankinta on mielenkiinnon kohteena, mutta en pane pahakseni vaikka samalla tarttuisi myös lihasta ;)

J-2 sanoi:
Samaa mieltä, mutta tuskin kävisin salilla jos siitä ei seuraisi kehitystä (lihaskasvu, voima). Se mukavuushan piilee juuri siinä että saa lyödä lisää rautaa tankoon ja nähdä työn tuloksia. Toki se treenaamisen tunne on myös mukavaa :)

juuri näin.se on se tunne kun istuu pukkarissa vetämässä palkkaria ja tieto ja tunne siitä että anto juuri kaikkensa tolla treenille,kaikki otettiin kehosta irti ja jätettii salin puolelle,on ihan sanoin kuvaamaton.yhdistettynä siihen että näkee sen kovan työn tuloksen itsessään,se on parasta tässä hommassa.mulle ei ole niinkään merkitystä sille mitä ne painot painaa vaan miltä se tuntuu,kun tekee puhtaan sarjan painoilla jotka aikaisemmin vaikealta saavuttaa,se on niin saatanan hienoa.tää on vaan niin vitun siistiä,sääli niitä jotka ei tajuu sitä :)

mie meen syömään

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom