jay8282 sanoi:isot painot =isot lihakset!
Veikkaanpa että tuosta saadaan revittyä hyvin useita mielipiteitä mutta kello on niin perkeleen paljon etten rupea omiani iskemään pöytään. Ehkä unien jälkeen sitten..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jay8282 sanoi:isot painot =isot lihakset!
jay8282 sanoi:no eihän siitä kumminkaan päästä mihinkään et ne isot painot =isot lihakset! mainitsemallani esim.sitähän yritin tässä selvittää et ei kannata odottaa mitään ihmeellisiä tuloksia muutaman salilla käydyn kuukauden jälkeen vaan kärsivällisyyttä ja omistautumista pitää löytyä...monet kyselee et miksei lihat kasva kun oon käyny salilla jo kolme kuukautta...???!!!!!!!! ja näkisippä mun selän...![]()
jay8282 sanoi:eli oot sitä mieltä et ei muuta kun HIEROMAAN niitä 15 sarjoja niin kyllä tulokset nousee ja lihakset PAISUU silmissä...peili on paras kaveri
jay8282 sanoi:no eihän siitä kumminkaan päästä mihinkään et ne isot painot =isot lihakset! mainitsemallani esim.sitähän yritin tässä selvittää et ei kannata odottaa mitään ihmeellisiä tuloksia muutaman salilla käydyn kuukauden jälkeen vaan kärsivällisyyttä ja omistautumista pitää löytyä...monet kyselee et miksei lihat kasva kun oon käyny salilla jo kolme kuukautta...???!!!!!!!! ja näkisippä mun selän...

Ei tämäkään ehkä ihan näin mustavalkoista ole. "tietyllä toistomäärällä kasvaa voimat ja tietyllä lihakset, piste." Jos oot tehny vuoden putkeen toistomäärä 8-12 ja sit vaihdatkin 3-6 pituisiin sarjoihin niin lihakset saattavatkin kasvaa, vaikka toistoja on "liian vähän".jay8282 sanoi:koska massaa kasvatetaan toistoilla 6-15 ja voimaa 1-6...eli jos sä hinkkaat jatkuvasti niillä suuremmilla toistomäärillä niin massan pitäs kasvaa mut kun raudat on niin pienet![]()
Big Evil sanoi:Ukki ja Rafael, iltatyötä tekevän unirytmi voi olla vähän erilainen...
Tomppa85 sanoi:Minulla työsarjojen toistomäärä 1-20. Hyvin menee. :kippis1:
Lapo sanoi:Ei tämäkään ehkä ihan näin mustavalkoista ole. "tietyllä toistomäärällä kasvaa voimat ja tietyllä lihakset, piste." Jos oot tehny vuoden putkeen toistomäärä 8-12 ja sit vaihdatkin 3-6 pituisiin sarjoihin niin lihakset saattavatkin kasvaa, vaikka toistoja on "liian vähän".
:lol2: Tää threadi on jotenki vähä hukkanen, mikä ton ekan jauhannan pointti ees oli?
:Djay8282 sanoi:no eihän siitä kumminkaan päästä mihinkään et ne isot painot =isot lihakset! mainitsemallani esim.sitähän yritin tässä selvittää et ei kannata odottaa mitään ihmeellisiä tuloksia muutaman salilla käydyn kuukauden jälkeen vaan kärsivällisyyttä ja omistautumista pitää löytyä...monet kyselee et miksei lihat kasva kun oon käyny salilla jo kolme kuukautta...???!!!!!!!! ja näkisippä mun selän...![]()
rafael sanoi:Jahas, kyseinen jätkä ei olekaan tuon selkänsä kehumisen jälkeen käynytkään palstalla... Se siitä selästä sitten.
tiieitiijuu sanoi:Se varmaa penkilt noustessaa tönäs monitorin lattialle ladonseinänlevysellä selällään, tai sit not :D
jay8282 sanoi:mun mielestä voimanostotreeni on kaiken punttitouhun perusta koska isot painot on yhtä kun isot lihakset...mun mielestä alottelijoiden on ihan turha hinkata 10-20 sarjoja kun raudat ei oo kumminkaan semmosia et niillä tapahtus viä mitään:(onhan se hyvää tekniikan opettelua,mut ensin pitäs se voimapuoli saada kuntoon ennenkun ruvetaan katteleen sinne peiliinmun neuvoni on se et alkuun tutustumisjakso toistoilla 10-20,esim.3kk. jossa lihakset totutetaan tulevaan rasitukseen ja sen jälkeen mahdollisimman isoilla raudoilla yritätte saada voimaa...kun voimaa on kertyny kohtuullisesti(sanotaan vaik vuoden jälkeen)niin sit vasta body-tyylistä treeniä jossa mm.pudotussarjat,pakkotoistot jne.
Directions^ sanoi:Ja ei ne marko savolaisenkaan tulokset pieniä ole. Tuskin se sitä 65cm hauista on saanut 10kg käsipainolla veivaamalla.
? Kaikkea en silti sulata.Tuo 60 kg oli monta kuukautta sitten; tällä hetkellä sarjapainot ovat 72.5 kg. Ja ykköstä en todellakaan pyri kasvattamaan, vaan teen noita 4-6 toiston sarjoja siksi että yli 6-8 toiston sarjoissa homma tyssää minulla kuin seinään painoista riippumatta. Voimahan itsessään on täysin turhaa, mutta natikkana on yksinkertaisesti kasvatettava sarjapainoja jos haluaa kasvattaa lihasta.Directions^ sanoi:loppuun hulkki esimerkki. miks se ei vedä dippejä vaan niit 20 sarjoja 20kg lisäpainolla ? Sehän koittaa koko ajan saada 6 toistoa 60kg lisäpainolla ja kasvattaa ykköstä, koska hermotettu lihas kasvaa paremmin. Niin miks se ei vaan väännä sitä helppoa 20 toiston settiä joka reenis ? Ja se on sanonut että voima jutut ei kiinnosta.
Directions^ sanoi:Eli miettikää jos vaikkapa rafael vetelis aina penkkiä jollain hiluilla siis ihan mitättömillä painoilla = ei patti kasva.