Ensimmäiset muistosi kuntosalista

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
eiköhän se ollut vuosi 97 ja oulun eden. kun isukin kanssa kävin ikää oli tuolloin 10v. ja jolu jalkaprässi tyylinen laite oli kyseessä. itse varsinainen innostus lähti kun kaverin kanssa käytiin hyppimässä (aikaa jolloin kiinostus oli freestylen kumparelaskua kohtaan (toki edelleen lähellä sydäntä kyseinen laji)) isolla trampoliinilla liikkahalilla ja lopuksi kun lähettiin niin käytiin salilla kokeileen penkkiä (yllätys).

joo, itselläkin on ekat salimuistot uimahallin kuntosalista joskus 80-luvun puolivälistä. nappulana ihmettelin mitä ne aikuiset miehet siellä taljoja vetelee ja örisee niin perhanasti :D

Ensimmäiset kokemukseni salilta ovat vuodelta 2003, ikää tuolloin 12 tai 13. Sali oli nurmijärven uimahallin sali:) Tulikohan sitä ensimmäiseksi jotain kitkutuslaitetta kokeiltua.

Ensimmäinen viesti täällä, eli senkin puolesta moro kaikille.
Hyvä threadi :thumbs:

Itse muistan käyneeni salilla ensimmäistä kertaa noin 9 vuotta sitten, eli kun olin 13. Paikkana oli jokin sali Luxembourg nimisessä maassa, Luxembourgin keskustassa. Mentiin kuudennella luokan kanssa sinne jotain häslää, muuta en muista kuin kuntopyörät mitkä oli liitetty jonkin laitteen kautta telkkariin missä pysty "kilpailemaan" muita pyöriä vastaan. Vastus muuttui ylä- ja alamäkien mukaan.
Tämä oli siis ensimmäinen kosketus saliin. Ensimmäinen varsinainen salikäynti taisi olla vasta lukion ensimmäisenä vuotena, se vasta karmivaa olikin kun saliksi valitsi vielä jonkun hieman "underground" mallin jossa kävikin nimenomaan die-hard pumppaajat. Oli narunomaisten käsivarsien omaavalla hieman orpo olo :D

Yläasteen seiskalla luulisin. Pelättiin kaikki penkkiä kun joku kertoili kauhutarinoita miten joku on saanut tangon hampaisiin, joten otettiin sen sijaan pystysoutukisa :david:

Ekaa kertaa salilla, taisi olla Tampereen Wolffilla silloin kun se ei ollut vielä muuttanut keskustaan, Penkissä 40 kiloa jäi rinnalle, loppuajan teinkin sitten vatsoja ja pec dekkiä :) .

Ähtärissä perinteikäs Sorvitien Kuntosali:D Oli todennäkösesti lentopallojoukkueen reenit.
Hyvät fiilikset, mutta menihän siitä vielä vuosia ja vuosia ennenkun löysin raudan oikeesti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kaheksanvuotiaana isin ja äidin mukana. Yritin kovasti tehdä dippiä ja leukoja, vissiin muutaman jaksoinkin:D Salilla oli hauskaa kikkailla ja katsoa mitä pieni pullamössötyttö jaksaa tehdä:D

Ekat muistot (ei voi muistaa kumpi oli ensin) oli:

1.) Sotkamon visan sali työväen talolla joskus 1988, tai 89...seinällä oli Lars Norenin juliste ja salilla vain kyykkytelineitä ja penkkejä, muistaakseni ei mitään muuta. isoveli treenas sillon vielä voimanostoa ja sen mukana sinne tuli lähdettyä.

2.) "Raaka-Hanskin" autotalli Vuokatissa. Siellä reenas Hanski+"härmän veljekset", hirveä huuto ja hienhaju tulvi korviin ja nokkaan. Seinällä oli mm.alastomien naisten kuvia.Vaikka tuohon aikaan alkoi A.Sirviö menestyä nuorten arvokisoissa, niin kyllähän pikkupojan silmiin oli kovempi juttu kun Hanski otti 200kg penkiltä.

Jotenki se vain kuullosti minun jutulta tämä alastomat naiset+punttitreeni, en tiedä voihan se olla vähän epänormaalia miehelle, mutta olen oppinut elämään itseni kanssa:D

edit:ai niin Juukan 1989 Voimanoston SM-kisat oli kans iso juttu!se oli viimeinen naula arkkuun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom