Ensimmäiset asiat joihin kiinnität huomiota naisessa/miehessä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 323443
  • Aloitettu Aloitettu
Sielun peilit

Silmät
eyes.jpg

:hyper: :kuola:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En ikinä voisi ensimmäisenä katsoa ulkonäköä/jotain siihen liittyvää vaan mietin ainoastaan kyseisin henkilön luonnetta ja sisäistä kauneutta :jahas:

Humm. Riippuu mitä sillä on päällä.

Perse --> vaatetus --> perse --> hiukset --> jalat --> olemus --> iho --> perse --> kasvot --> tissit --> tatuoinnit.

Skannaus päättynyt: aikaa kulunut 0.5 sekuntia, osumia 10/10.

Haluatko jatkaa? kyllä [x] ei[ ]

Mielesi on nyrjähtänyt ja se lopetetaan. Puhetta tuottava osa aivoistasi on fragmentoitunut, uudelleenkäynnistys suositeltavaa.

Riippuu ihmisestä. Jos siinä on jokin tietty piirre mihin kiinnittää huomion:rolleyes: Mutta siis..hmm..olemukseen tottakai. Sitten varmaan just silmiin, hymyyn ja ne kuuluisat kulmakarvat:evil: :lol2: Hymykuopat ja pisamat on söpöjä.

Silmät, kasvot ja hiukset tulevat ekana. Sitten vartalo kokonaisuutena, tyyliin hoikka/normaali/pyöreä.. Rintoja ja takamusta seuraillaan yleensä noiden jälkeen jos on aihetta :)

Auttamattoman pinnallista löpinää, mutta... Pituutta mielellään se legendaarinen 180cm tai enemmän. Tyylistä... joko pitkätukkainen nätti rokkipoju tai ruma ja lyhyttukkainen hevihirmu. :rock: Lyhythiuksisilla pitää olla lihasta, pitkätukkainen saa olla lihaksikas tai hoikka. Mutta urheilla pitää. Tatuoinnit ovat kivoja.

BTW naiset, mikä teitä oikein riivaa kun kattelette mua kun luistelen tai kävelen tuolla kaupungilla luistimet mukana. On se prkl jos mies ei saa rauhassa kävellä valkoissa capreissa ja tiukassa t-paidassa golf-lätsän kanssa ja luistimet mukana. Tänään kolme naista katteli ja hymyili. Tyhmiä olette, mikä tossa nyt niin erikoista muka on. En mä nyt kuitenkaan niin komea tai hyvässä kunnossa vielä ole. :rolleyes:

Jos on jotain sanottavaa niin sanokaa se sitten suoraan.

GoA sanoi:
BTW naiset, mikä teitä oikein riivaa kun kattelette mua kun luistelen tai kävelen tuolla kaupungilla luistimet mukana. On se prkl jos mies ei saa rauhassa kävellä valkoissa capreissa ja tiukassa t-paidassa golf-lätsän kanssa ja luistimet mukana. Tänään kolme naista katteli ja hymyili. Tyhmiä olette, mikä tossa nyt niin erikoista muka on. En mä nyt kuitenkaan niin komea tai hyvässä kunnossa vielä ole. :rolleyes:

Justiinsa.. LOL

GoA sanoi:

:david:

Suositut

Back
Ylös Bottom