Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
toi on jo nähtävyys, kaikki tunnistaa:DAfrodite sanoi:Ai tällaiset?:D :jahas: Tostahan varustuksesta voisi luovuttaa kuppikoon jos toisenkin kehitysapuun...
Tähtityttö sanoi:Ai niin, mä unohdin: Katson pituutta. Mies ei saa olla pidempi kuin 176 senttiä.
Entäs lyhyt, ruma, lyhyt tukkainen, talitintti hevihirmu?:haart:Mäyräkoira sanoi:ruma ja lyhyttukkainen hevihirmu.
GoA sanoi:BTW naiset, mikä teitä oikein riivaa kun kattelette mua kun luistelen tai kävelen tuolla kaupungilla luistimet mukana. On se prkl jos mies ei saa rauhassa kävellä valkoissa capreissa ja tiukassa t-paidassa golf-lätsän kanssa ja luistimet mukana. Tänään kolme naista katteli ja hymyili. Tyhmiä olette, mikä tossa nyt niin erikoista muka on. En mä nyt kuitenkaan niin komea tai hyvässä kunnossa vielä ole.
Jos on jotain sanottavaa niin sanokaa se sitten suoraan.
GoA sanoi:BTW naiset, mikä teitä oikein riivaa kun kattelette mua kun luistelen tai kävelen tuolla kaupungilla luistimet mukana. On se prkl jos mies ei saa rauhassa kävellä valkoissa capreissa ja tiukassa t-paidassa golf-lätsän kanssa ja luistimet mukana. Tänään kolme naista katteli ja hymyili. Tyhmiä olette, mikä tossa nyt niin erikoista muka on. En mä nyt kuitenkaan niin komea tai hyvässä kunnossa vielä ole.
Jos on jotain sanottavaa niin sanokaa se sitten suoraan.
Olen siis Tosimies! :thumbs:HellBoy sanoi:tosimies ei tunne sanaa capri.
HellBoy sanoi:tosimies ei tunne sanaa capri.