Ensimmäiset asiat joihin kiinnität huomiota naisessa/miehessä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 323443
  • Aloitettu Aloitettu
No capri, no no

GoA sanoi:
BTW naiset, mikä teitä oikein riivaa kun kattelette mua kun luistelen tai kävelen tuolla kaupungilla luistimet mukana. On se prkl jos mies ei saa rauhassa kävellä valkoissa capreissa ja tiukassa t-paidassa golf-lätsän kanssa ja luistimet mukana.
Joko puntit ylettyvät kunnolla nilkkoihin tai sitten polvien yläpuolelle. Välimuotoja en tue. Voin myös perustella tämän.

Ai joo, multa ei kysytty mitään.
:rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mäyräkoira sanoi:
Auttamattoman pinnallista löpinää, mutta... Pituutta mielellään se legendaarinen 180cm tai enemmän. Tyylistä... joko pitkätukkainen nätti rokkipoju tai ruma ja lyhyttukkainen hevihirmu. :rock: Lyhythiuksisilla pitää olla lihasta, pitkätukkainen saa olla lihaksikas tai hoikka. Mutta urheilla pitää. Tatuoinnit ovat kivoja.
ooh jokanen täyttyy kalju, tatuointi, 181 tai no lihaksista en tiedä. :jahas:

Niriste sanoi:
Joko puntit ylettyvät kunnolla nilkkoihin tai sitten polvien yläpuolelle. Välimuotoja en tue. Voin myös perustella tämän.

Ai joo, multa ei kysytty mitään.
:rolleyes:

Perustele ihmeessä, capri termi on ehkä väärä, kyseessä siis shortsit jotka menee juuti polvien alapuolelle. :P

Mutta jokatapauksessa, mä olenkin metro. :D

EDIT: Sähän olit mies, eihän sun mielipiteellä oo sit mitään väliä prkl.

Kasvot ja olemus ovat tärkeimpiä. Sporttinen mimmi on aina pelkästään plussaa. :kuola:

Mä tykkään kans pienistä naisista, en tiedä mikä siinä onm utta pienet naiset saa mun sukat pyörimään jaloissa...

Lycanth sanoi:
ooh jokanen täyttyy kalju, tatuointi, 181 tai no lihaksista en tiedä. :jahas:

Alle 190 senttiset miehet ovat uloittuvuusrajoitteisia.

Muhahahaaa :D

Simmut ovat kyllä tärkeät, sellainen pilke pitää olla :rolleyes: Lisäksi täytyy olla kunnon hartiat ja nätti hymy, notta tämän tytön huomion saa :)

Kaipa näihinkin täytyy vastata. Eli oman tyttöystävän kohdalla kiinnitin ensimmäistä kertaa huomion perseeseen (oli Suomen parhaimmistoa taitoluistelussa, joten se oli aika laadukas). Tämän jälkeen katse kiinnittyi silmiin ja hymyyn. Yleensä olen huomannut, että ihmisen älykkyyden voi arvioida hetkessä katsomalla kerran silmiin ja poikkeukset ovat harvassa.

Lisäksi tapana on ollut sanoa suoraan morjens naiselle, jos hän ei ole akateeminen... Ehkä vähän :david:, mutta yhdenkään ei-akateemisen kanssa ei ole toiminut kuukautta pidempään. Taitaa syynä olla se, että kun itselläni on maisterin tutkinto plakkarissa, dippainssin paperit kohta ja samalla myös jatko-opiskelen yliopistolla, niin olen pannut koulutukselle suht paljon painoarvoa. Tällä siis tarkoitan koulutusta, joka perustuu suuren informaatiomäärän sisäistämiseen ja sellaisen yleiseen uteliaisuuteen kaikkea tietoa kohtaan.

Noiden lisäksi pitäisi tietenkin olla hauska, urheilullinen, söpö, mielellään siro, pitkähiuksinen, sekä osata tehdä ruokaa (en siis halua kokkia, vaan haluan voida tehdä yhdessä jonkun kanssa sapuskaa ilman, että täytyy vahtia, ettei toinen tee kaikkea päin vittua). Lisäksi ei mielellään saisi olla kärsinyt anoreksista tai muista mielenterveyshäiriöistä, koska oman ja kavereiden kokemusten nojalla noista jää aina vittumaisia jälkiä enkä jaksa olla huolestunut syömisestä yms... Niin ja jos pukeutuu kuin viherpiipittäjä tai harrastaa liiallista maailmanparannusta, niin sekin on este jatkolle... Tolta pohjalta on hyvä lähteä liikkeelle.

Kyllä se on se naama, hymy ja silmät, jos ei naama kolahda niin sitä on vähän vaikee paikata muilla ulkoisilla ominaisuuksilla. Tai sitten tytölle pussi päähän.;)

JoAT sanoi:
Mä tykkään kans pienistä naisista, en tiedä mikä siinä onm utta pienet naiset saa mun sukat pyörimään jaloissa...

Lyhyet naiset ovat yleensä lyhyytensä vuoksi kurvikkaampia. Pitkät naiset kuten miehetkin vaativat enemmän muotoa että se muoto näkyy (vrt. hauis 190 senttisellä miehellä).

Pitkillä naisilla on pitkät ja hoikat raajat kuin lukilla :D

Tärkeysjärjestys on: naama, perse, tissit. Tietenkin riippuu suunnasta, josta joutuu/pääsee tähyilemään, että mitä katsoo ensiksi. :)

Kyllä se on kasvot ja niistä erityisesti silmät sekä hymy (, jos sellainen on mahdollisuus nähdä). Ellei miellytä niin ei sitä voi kompensoida muilla ruumiinosilla.

Edestäpäin katson kasvot + koko olemus (+ vaatteet jos ne ovat säkähdyttäviä/miellyttäviä)
Takaapäin katson perseen + hiukset + koko olemus + vaatteet
Tissit tulee yleensä katsottua, jos ovat vähän suuremmat kuin tavallisesti. Muuten en hirveästi huomaa niitä, ainakaan tietoisesti. :D

Kyllä sitä ensin tulee katsottua pärstäkerrointa ja pukeutumista. Sitten kropan kokoa/sopusuhtaisuutta ja pituutta. Olemuksesta koittaa aina miettiä minkälainen tyyppi on kyseessä, ilmeet, eleet, asento jne :) Onko helposti lähestyttävän ja ystävällisen oloinen heppu vaiko luotaantyöntävä/ylimielisen näköinen jne.

Avokki miellytti heti ensitapaamisesta :love:

Tonza sanoi:
Tärkeysjärjestys on: naama, perse, tissit. Tietenkin riippuu suunnasta, josta joutuu/pääsee tähyilemään, että mitä katsoo ensiksi. :)

Täällä toinen saman aatesuunnan kannattaja. Kyllä se on naama kuin ratkaisee eniten, sillä mikään perse tai mitkään tissit eivät pelasta jos naama näyttää siltä kuin se olisi sytytetty tuleen ja sammutettu ruuvimeisselillä.

Persettä ja tissejä tulee toki katseltua aikalailla, mutta naaman on kyllä aina kelvattava, että tisseihin ja perseeseen voi keskittyä sitten tarkemmin.

Oma kulta keksi ensin minut. Kiinnitti ensimmäisenä huomiota silmiin, tummiin piirteisiin ja leveään hymyyn:) Seuraavat valintaan vaikuttavat asiat olivat, leveät hartiat ja isot hauikset ja pakarat ja se, että olin vähän pitempi kuin hän:) Itse ensimmäiseksi kun kohdattiin kiinnitin huomiota kultani kasvoihin. Sitten katse alkoi valua alemmas ja alemmas;) Kun ihminen välittää itsestään terveellä tavalla niin kyllä se näkyy ulospäin! Tietysti pään sisältökin ratkaisee pitemmäntähtäimen suhteessa.

Itse kiinnitän ensimmäisenä huomiota siihen että lähtisköhän toi mun mukaan. Jos totean että ei varmaankaan lähde niin unohdan koko asian.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom