Ensimmäiset asiat joihin kiinnität huomiota naisessa/miehessä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 323443
  • Aloitettu Aloitettu
-silmät ja hymy
-siisti yleisolemus (vaatetus on myös aika tärkeä)
-kookas ja urheilullinen ulkomuoto

Nämä siis heti ensisilmäyksellä mihin katse kiinnittyy...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Richard75 sanoi:
Suuret rinnat ei kiinnitä meikäläisen huomiota, pikemminkin päinvastoin, vie sitä urheilullisuutta pois.

Ei, ei, ei, ei Richard75 naisella pitää olla kunnon imettäjän rinnat! Sellaiset maatalon emmännän rintojen kokoiset. Toisaalta niiden ei tulisi roikkua vaan olla ryhdikkäät. Silikonit ovat kyllä nou nou! Voi että!:kuola:

Jeme sanoi:
Yhyy! :itku:

Aina näitä kun lukee ni tulee pahalle mielelle, ku aina naiset katsoo pituutta ja sitähän mulla ei todellakaan ole...

Ai niin, mä unohdin: Katson pituutta. Mies ei saa olla pidempi kuin 176 senttiä.

Edit: Eikös tää ollut että mitä katsot EKANA. Joku katsoo siis ekana silmät, korvat, tissit, peban, kikkelin, huulet, hiukset, vaatetuksen ja luonnekin päälle. Tää palsta on täynnä jotain multi-ihmisiä..

Kaitpa sitä kasvoihin kiinnittää ekana huomiota. Sen jälkeen tarkastellaan muuta kroppaa eli lähinnä persuksen seutua... :)
Joissakin naisissa on vain sitä "jotain", joka iskee heti. Ei osaa selittää..? (feromonit???)

venla sanoi:
Olemus ja asenne. Harvoin on mistään yksityiskohdista kiinni.

Aivan. Itsestään huolta pitävä (= siisti pukeutuminen&hiukset, treenattu kroppa), sopivassa määrin kunnianhimoinen (= tavoitteita, mitä haluaa saavuttaa) ja fiksu mies saa jalat alta :).

Yleisesti Pään alue!

Hiukset: KALJU
Hampaat: SIISTIT [Hollywood-hymyä tuskin kellään on, mutta sikin sokin suussa sojottavat keltaiset risat hampaat ovat kauheat, vaaleus ja hyväkuntoisuus riittänee]
Leuka: JYKEVÄ
Kasvot: Yleinen ilme, silmät, nenä ja suu muodostavat tietynlaisen miellyttävän kokonaisuuden jota ei voi etukäteen määrittää.

Kroppa: MIEHEKKYYS SÄRMIKKYYS ISOUS VANTTERUUS HARTEIKKUUS LIHAKSIKKUUS voisivat olla hyviä avainsanoja. Näitä silmät etsivät harhaillen niskassa, hartioissa ja olkapäissä, käsivarsissa ja kämmenissä, rintalihaksissa, selässä, pakaroissa ja reisissä.

Ketään kumppaniani en ole koskaan valinnut ulkonäön perusteella, enkä ole ylipäätään bongannut jotain siksi että mieltyisin ulkoiseen olemukseen. Näen äärimmäisen harvoin itseäni hetkauttavia miehiä, enemmän olen panostanut noihin henkisiin ominaisuuksiin ja samalla sitten toivonut että täyttyisi tälläisiä ulkoisiakin mieltymyksiä jonkun verran. Erilaisia kumppaneita on ollut elämässä, ainoa yhdistävä tekijä joka on ollut jokaisella miehellä: Kalju ja hyvät hampaat. Muuten sitten vähän sitä sun tätä :)

paha paha...mulla on jonkinlainen fetissi sekä lantioon että huuliin että varmaan niitä sitten :D jua peppua,tietysti,jos ei ihan ensimmäisenä niin kyllä se kärkipäässä on.tisseillä ei ole niin väliä,kunhan ne vaan löytyvät :D
tottakai kasvot on tärkeä juttu,sieltähän ne huulet löytyy :D niin tulee samalla tsekattua muutkin.
ja sitten ahdistaa ihan suunnattomasti jos mimmi on mua (176cm) pidempi.

mä olen monta kertaa miettinyt mitä "nauravat silmät" tarkottaa,se on tässä threadissakin mainittu.mä en saa kyllä omia simmujani hekottamaan vaikka tekisin mitä tahansa ;)

E:ainiin,unohtu mainita:meikkiä ei saa olla liikaa.en tykkää

Ensimmäisiä asioita mihin kiinnitän huomiota naisen kasvonpiirteissä on nenä. Outoa mutta totta. Sellainen suora ja terävä nenä saa meitsin huomion nopeasti.

Yllättävän tärkeä asia on naisen ääni. Rauhallinen ja pehmeä äänensävy iskee täysillä mulle, nariseva nasaali saa muistamaan että mullahan oli se yks tärkeä juttu toisaalla just nyt.

Kaikkia ulkonäköseikkoja voi kuitenkin kompensoida HUOMATTAVASTI sillä, mitä naisen korvien välistä löytyy ja varsinkin sillä, mitä sieltä purkautuu suun kautta ulos. Kokonaispisteet ratkaisee.
Jeme sanoi:
Helppo se sun on tuulettaa senkin nostokurki! :D
Mjaa, lienen törmännyt vain niihin yli 175cm pituisia miehiä etsiviin naisiin..:(

kas-vain sanoi:
Ei, ei, ei, ei Richard75 naisella pitää olla kunnon imettäjän rinnat! Sellaiset maatalon emmännän rintojen kokoiset. Toisaalta niiden ei tulisi roikkua vaan olla ryhdikkäät. Silikonit ovat kyllä nou nou! Voi että!:kuola:

Ai tällaiset?:D :jahas: Tostahan varustuksesta voisi luovuttaa kuppikoon jos toisenkin kehitysapuun... :rolleyes:

Viimeksi muokattu:
Afrodite sanoi:
Ai tällaiset?
attachment.php
:D :jahas: Tostahan varustuksesta voisi luovuttaa kuppikoon jos toisenkin kehitysapuun... :rolleyes:

OMFG!!! :panisin: :kuola: Jos on sun kuva niin tuletko vaimokseni!!!!????1111!!!:D

:offtopic: Tuo tisutyttö löytyy irc-galtsusta ja sillä on joku ulkomaalainen poikkis, eli jäätten langalle soittelemaan :lol2:

Edit: Ja ei, se ei ole huolestuttavaa että tunnistan jonkun tisseistä :lol2:

-Nimimerkillä TissiFeTissi-

kas-vain sanoi:
OMFG!!! :panisin: :kuola: Jos on sun kuva niin tuletko vaimokseni!!!!????1111!!!:D

Ei oo.. mun boobsit ei oo varmaan yhteensäkään noin isot kuin toinen noista kannuista :nolo:. Lisää kuvia ko.neitosesta on erään matkanjärjestäjän lomakuva-albumissa :)

MissEvilEve sanoi:
:offtopic: Tuo tisutyttö löytyy irc-galtsusta ja sillä on joku ulkomaalainen poikkis, eli jäätten langalle soittelemaan :lol2:

Edit: Ja ei, se ei ole huolestuttavaa että tunnistan jonkun tisseistä :lol2:

-Nimimerkillä TissiFeTissi-

Hommataan sille poikaselle karkoitus suomesta. :evil:

Kasvoista katse siirtyy nopeasti alas, pysähtyy ehkä mikrosekunnin rinnoissa ja lantionseudulla ja sitten voikin katsoa kasvoja tarkemmin.

Vasen nimetön tulee tilaisuuden tullen vilkaistua. :)

kasvot, rinnat, peppu riippuen minkä ensin näkee, kädet (ranteista alaspäin) sellaset söötit pienet on parhaat:haart:(ei liity pilsnerin kokoon) biitsillä tulee monesti jalat kateltua (nilkoista alspäin):haart: Sellaset söötit hyvin hoidetut on parhaat:kuola: :D

feikedit ..oon seonnu:kippis1:

1. Silmät :nolo:
2. Tissit
3. olemus/kokonaisuus/mikä se sit onkaan
4. perse

Jos kohde on selkä minuun päin, järjestys on käänteinen.

Jos on jotenkin poikkeavan väriset silmät (vaalean siniset, harmaat) oon samantien myyty mies. Ruskeat/vihreät silmät on kans pop. Mut sillon pitää olla vähän eksoottinen muutenkin. Mulla on oikeasti ongelma kun kaverin naisystävällä on harmaat silmät. En vaan saa katsetta irti ja se käy välillä häiritseväksi... Varsinkin kun kyseinen naishenkilö on huomannut sen ja nyt tulee heti kaikissa tilanteissa juttelemaan mun kanssa, eli kiusaamaan. Kaipa haluaa olla katseenvangitsijana tai jotain. :(

Jos naisella on arvoitukselliset silmät niin kyllä tätä miestä viedään - mihin vaan. HUOH!

Naisten rinnat yleensä tuijottaa mun silmiä. Suuret rinnat kiinnittää huomion ja laukaisee syljenerityksen, mutta lopulta taika särkyy, ja tulee mietittyä mitä nainen päästää suustaan. "Isin pikku prinsessa"-tyyliset muijat ei kiinnosta, vaikka minkä näköinen olisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom