Ensimmäiset asiat joihin kiinnität huomiota naisessa/miehessä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 323443
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tottakai sitä ensin katsoo kasvoja ja hiuksia. kaunis ihminen saa heti mielenkiinnon aikaan. tottakai sitä voi katella periaatteella, pussipäähän, mutta kasvoista kaikki lähtee.

rafael sanoi:
Paskat teistä kukaan muista edes minkä väriset silmät jollain tietyllä mimmillä on. Nyt loppuu tommonen.

Tämä on kyllä totisen tosi! Testaan yleensä aikanaan ja kaikki aina sanoo, jotta vihreät, eikä nämä ole vihreää nähnytkään! Lienen muuten vain noitamainen...:rolleyes:

Ylimieleiset akat on tosi inhottavia. Välitön pahaolorefleksi.

Mitä lyhyempi sen parempi, tai jos on yli sataseiskyt senttinen, niin en lähe iltapukujuhliin jos tytöllä on korkokengät.;) Muulla ei oikeastaan ole väliä. Se on ihan sama mitä muottia hakee kun se paras on joka tapauksessa ihan erilainen mitä kuvitteli.

Bandiitti sanoi:
Tämä on kyllä totisen tosi! Testaan yleensä aikanaan ja kaikki aina sanoo, jotta vihreät, eikä nämä ole vihreää nähnytkään! Lienen muuten vain noitamainen...:rolleyes:
Höpöhöpö. Mä kysyin tältä nykyiseltäni silloin joskus ja kyllä hyvin kuvaili nämä kummallisen väriset silmäni. Se vähän närkästyi kun kysyin tota...

Olari sanoi:
Heräs mielenkiinto että miten pitkä tytsy siellä oikeen kirjottelee :eek:
Tiedän pari 180-185cm tyttöä, ja kyllähän he aika paljon aina joukosta erottuvat.
No mä en (ONNEKSI!) ole kuin vaan 177cm, mutta korkokenkien kera se 180-185cm menee helposti rikki. :) Että kyllähän sitä näillä senteillä tuppaa erottumaan joukosta. :jahas:

Vaikka en pituusrajoja ole pitänyt ennenkään, niin kyllähän sitä väkisin huomaa 175cm nurkilla ja siitä ylöspäin olevat naiset. Ja huomio siis positiivisella tavalla, toki :)

Silmät ja kroppa tulevat ensimmäisenä. Muhun iskee sopiva raamikkuus ja se, että tyypistä näkee että hän pitää huolta kunnostaan.

Luonne on tietysti tärkein, siihenhän pääsee yleensä tutustumaan vasta sen ensisilmäyksen jälkeen. Positiivinen asenne ja pieni pelleily iskee muhun.

Tähän kysymykseen pätee vastaus "päästä varpaisiin" eli kasvoihin kiinnittyy ensimmäisenä huomio josta levoton katse vaeltaa sitten määrittelemättömiin paikkoihin.;)

Sovinistinen vastaus, hymy ja perse. Toki katselu on salaista kun on jo oman mamman persettä saanut usean vuoden katsella. Miehet! VINKKI: Älkää kääntäkö päätä, kääntäkää ainoastaan silmiä! Selviätte monesta piinaavasta mykkäkoulusta! :love:

Huonosti opetettu emäntä.

Meillä se homma menee niin, että jos meinaan missata jonkun loistavan perseen tai upeat tissit tai muuten vaan kauniin tytön, niin mua huomautetaan asiasta ajoissa, jotta tiedän tähyillä oikeaan suuntaan. :love:

Elämellinen karisma puree aina!

Niin siis joo, terve itseluottamus, jonkinasteinen sosiaalisuus, keskustelutaito, älykkyys, eloisat kasvot, miehekäs olemus. Pidemmälle päästen: kyky (ja halu) huolehtia itsestään. Minennoo kenenkään äitee.

Kyllä sitä lantionseutua ja reisiä tulee tarkkailtua. Muuten kiinnitän huomiota yleiseen pakettiin, eli ei ole sen näköinen kroppa että taksista yökerhon ovelle on pisin omin avuin liikuttu matka. Pukeutuminen on myös tärkeä, siitä näkee onko naishenkilö turhantärkeilijä(kaikki lacoste, Gucci, burberry yms. pissistelyt on karsiva tekijä) vaiko ns. maanläheinen, oikea nainen. Naisellinen pukeutuminen on hyvä juttu, mutta jos vaatekerta maksaa enemmän kuin 20 uutta musiikki-cd:tä, niin ei kyseessä voi olla minulle sopiva tapaus.

(Minulle sopiva tapaus nimittäin kävelisi tuollaisen rahamäärän saadessaan oikopäätä levykauppaan:kippis1: )

No jos kasvoista puhutaan niin ekana kiinnitän huomiota silmiin. Niistä kuitenkin näkee aika paljon. Sen jälkeen kulmakarvat ja hymy.

Mut sitten muuten semmoinen huolliteltu kokonaisuus, ei kuitenkaan liian pyntätty. Vaikka onkin hyvännäköinen niin ei saa näyttää siltä, että itsekkin tietää että on hyvännäköinen, tai tuoda sitä liikaa esiin. Eli ei sillai hei katsokaa mua olen kaunis. Ymmärsittekö mitä tarkoitin.

Sitten tottakai perus rintavarustuksen ja takapuolen tarkistus kuuluu asiaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom