Ensimmäiset asiat joihin kiinnität huomiota naisessa/miehessä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 323443
  • Aloitettu Aloitettu
Kokonaisvaikutelma(ryhti, yleisolemus), siitä voi ensivilkaisulla päätellä paljon. Se pikkutuhma pilke silmäkulmassa on aika kiva, jos sellainen on niin se kiinnittää huomion. Ja totta ihmeessa tykkään suht kookkaista lihaksista ja sellaisesta yleisestä miehekkyydestä, ei pantteri pilkuistaan pääse.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Check-list käy:

-Kropan, jonka toivoisi olevan normaalimitoissa ilman hyppyriä, isoja kahvoja ja hyllyvää.
-Perse, jonka toivoisi olevan normaali.
-Pukeutuminen normaaleihin vaatteisiin jotka istuu päälle.
-Meikin sopiva määrä, mitä vähemmän sitä parempi
-Kasvojen toivoisi olevan normaalit
-Saa hymyilläkkin ja nauraa joskus

Ja mun normaali ei tosiaan tarkoita mitään älytöntä vaatimustasoa.
Jos joku noista ei ole kunnossa niin voi suoraan sanoa ettei kiinnosta vaikka olisi miten ihana luonne. Juu, olen tosi pinnallinen mutta sentään myönnän sen :jahas:
"Ulkonäkövaatimuksiin" harvemmin naisjutut kaatuu, eli kyse enempi sitten luonteesta, teoista ja käytöksestä. Ja niissä asioissa jokainen todellakin on niin erilainen, että siitä listasta tulisi aivan liian pitkä tähän :D

Pituuteen.Pienet naiset:haart:

vaihtelee, en osaa sanoa mikä on ensimmäinen mutta kyllä yleensä naisessa (ja yleensäkin ihmisessä) on joku osa joka korostuu, kasvojen kauneus, tissit, perse, helvetin isot hartiat...

turha vastaus multa, mut meni jo

e: mutta kauniin/viehättävän naisen ominaisuudet = ryhdikäs, urheilullinen = selkä pystyssä, reisissä ja pehvassa kokoa, vatsa tiukka :kuola: :kuola: :kuola:
sirot kasvot, ja kyllä isot suht pyöreän kiinteät tissitkin silmät puoleensa vetää.

kas-vain sanoi:
Turha sitä kenenkään miehen on kiistämään, että aivan vaistonvaraisesti ensimmäiseksi katsotaan rintoihin.:D

tai perseeseen :david:

Edestä päin katsoen kasvot (silmät, hymy) ensin ja siitä sitten katse alas polviin asti. Jos isot tissit, jää katse siihen. Takaapäin katsoessa aina perse ensin.

kas-vain sanoi:
Turha sitä kenenkään miehen on kiistämään, että aivan vaistonvaraisesti ensimmäiseksi katsotaan rintoihin.:D

no kyllä mä uskaltaisin kiistää tän jutun :)
nimittäin eka kattosin naamaa, ja jos naama miellyttää, niin sitten vasta muuten katson läpi kropan, kuten rinnat (jotka mielellään pienet ja kiinteät ;) )
silmät, nenän, suun ja hampaat ekana katson

Kasvot, ryhti, sopusuhtaisuus/yleisolemus. Noista voi yleensä lukea kaiken olennaisen.

risu sanoi:
no kyllä mä uskaltaisin kiistää tän jutun :)
nimittäin eka kattosin naamaa, ja jos naama miellyttää, niin sitten vasta muuten katson läpi kropan, kuten rinnat (jotka mielellään pienet ja kiinteät ;) )
silmät, nenän, suun ja hampaat ekana katson

Vaikka tietoisesti katsotkin ensin kasvoja niin alitajuntaisesti huomisosi kiinnittyy ensimmäiseksi edestäpäin katsottuna rintavarustukseen. Empiirinen havainto.

kas-vain sanoi:
Vaikka tietoisesti katsotkin ensin kasvoja niin alitajuntaisesti huomisosi kiinnittyy ensimmäiseksi edestäpäin katsottuna rintavarustukseen. Empiirinen havainto.

no joo, jotenkin epätietoisesti saattaa ne rinnat huomioida heti ekana.. silti väitän että ensin katson naaman ja sitten vasta rinnat :rolleyes:

kas-vain sanoi:
Tämähän se on se eka, sen jälkeen kasvot/ryhti/olemus/habitus/takamus ja hiukset.

Siisti ulkoasu ja ryhti. Vaatteiden pitää olla ehjät ja sopivan kokoiset ja tilanteeseen nähden oikein valitut (muuten on kyllä sitten ihan se ja sama, onko kledjut ostettu kirpparilta vaiko hienosta putiikista, en minä niitä kalliita merkkejä kuitenkaan tunnista :D).

Olen varmaan tylsä, mutten osaa mainita mitään tiettyä yksityiskohtaa, minkä aina tsekkaisin. Ja toki pakkaa sekoittaa vielä sekin, että eri miehissä saattavat huomion kiinnittää ja viehättää hyvinkin eri asiat.

Kauempaa:
-Ryhdikäs ja siisti olemus ja tyyli (siis tilanteeseen sopiva vaatetus. Trendikkyydellä ei väliä, kunhan on omalla tavallaan tyylikäs).

Lähempää:
-Silmät. Niistä saisi paistaa läpi äly ja ehkä hiukkasen ilkikurinen asenne maailmaa kohtaan.
-Pituus, hyvä perse ja muutenkin hyvä kroppa on aina plussaa.
-Kasvoissa miehekkäät piirteet, kuten voimakas leuka.

EDIT: Gillyanne ehti ensin ton tyyliasian kanssa :)

Gillyanne sanoi:
Ja toki pakkaa sekoittaa vielä sekin, että eri miehissä saattavat huomion kiinnittää ja viehättää hyvinkin eri asiat..

Toi on kyllä totta. Jokainen kuitenkin on ainutlaatuinen ja jokaisessa on niitä omia hyviä piirteitä. Jossain ihmisessä saattaa miellyttää ihan eri asiat kuin toisessa.

Tyylikkyys, kasvot, ryhti ja vartalon sopusuhtaisuus (ei laatikkoperseitä). Sopivan elegantti ja tyylikäs pukeutuminen (ts. liika teinahtavuus on out). Nainen joka osaa meikata, pukeutua jne. edukseen.

Itsevarmuus on myös tosi tärkeää, se näkyy ihmisistä päälle päin ja on helpompi lähestyä/keskustella itsevarmojen naisien kanssa. Toisin kuin jonkun ujon jurottajan.

Sit myös jossain naisissa on vain sitä jotain mitä ei silmällä näe.

1: Hartiat. Mitä leveämmät, sitä varmemmin huomio kiinnittyy.
2: Pituus. Mitä pidempi, sitä varmemmin huomio kiinnittyy.

Ja jos mies on SEKÄ leveäharteinen ETTÄ pitkä niin tää tyttö on aivan sulaa vahaa! (Huomautuksena tähän että n. 89,5% tapaamistani miehistä on yleensä mua lyhyempiä joten noita em. ihannemiehiä sattuu kohdille yks vuodessa. :jahas: )

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom