Hmmh, no sanotaanko näin että ne mihin ekana kiinnittää huomiota on kun ulkonäössä, koska sinne "sisemmälle" ei näe heti vaan on ekaks päästävä semmoseen tilanteeseen et on mahdollisuus tehdä "tutkimusmatka syvemmälle".
Elikäs miehessä kiinnittää mun mielenkiinnon:
* hyvännäköiset, hoidetut hiukset
...kertovat yllättävän paljon miehestä, kuinka paljon näkee vaivaa ulkonäkönsä takia > kuinka paljon arvostaa itseään ja muita läsnäolevia .. ja semmosta.. jos joku ny tajus mitä ajoin takaa.
* silmät
...värillä ei väliä niinkään, vaan semmosta pientä pilkettä pitää löytyä silmäkulmasta. Nauravat silmät ISO plussa...
* Hymy. Ehdottomasti!
...se, että ihminen hymyilee antaa semmoisen ihanan lämpimän ja positiivisen kuvan itsestään > paljon helpompi ja mukavampi lähestyä elämänhaluista ja positiivista ihmistä kun naama peruslukemilla olevaa "mukacool"-tyyppiä, puhumattakaan sitten mutru-suista.
Kun alaspäin siirrytään katseessa ni sitten seuraavaks tulee kiinnitettyä huomiota:
*hartiat ja rinnat :D
...KYLLÄ! mun miehen pitää näyttää selkeesti atleettiselta, ja siltä että omasta kunnosta ja ulkonäöstä huolehditaan. [Huh, kuulostaapa pinnalliselta
]. Ei tartte välttis olla mikään huippumuskelinen, mutta sen verran että tyhmäkin näkee että kyllä siellä tehdään töitä kropan eteen. Toiseks mieluusti miehen hartiat leveämmät kun omat :D, joka ei tosiaankaan oo paljoo pyydetty. Haluan tuntea sen että mies on vahva ja "valmis suojelemaan pahan paikan tullen", ei ehkä käytönnössä mutta kyllä miehen pitää IMO olla MIES EIKÄ HIIRI!
...Miehellä on mun mielestä myös oltava rinnat, siis juuri rintaLIHAKSET, ei mitään gynoja :D. Mulla on kai jonkinmoinen tissifetissi (sekä naisten että miest kelpaa
) kun tykkään että on mistä tarrata kiinni. Kyllä pitää muotoa olla, sekä ylhäällä että alhaalla (ks. seuraava kohta)
*Peppu
...Jesh! Kyllä vain! Miehen perse ei saa olla muodoton latta. Kyllä se herättää mussa tuntemuksia
jos miekkosella on treenattu (kyykky)perse. Semmonen on kiva josta saa tarrattua kiinni (eri tilanteissa
) ja missä on sitä muotoa. Lattaperse nou nou.
Heh ja sitten ... tunnustus.. sanon ääneen sen jota monet eivät ehkä kehtaa
... Eli kun on käyty hiukset, silmät, hymy, hartia, rinnat ja persekin läpi... ni totta mooses sitä tulee muutama katse luotua sinne "alakertaankin" että millanen "vesseli" siellä asustaa. Eipä sillä, en tietääkseni omaa viä röntgenkatsetta (harjoittelu kova :lol2:, mutta viä vähän vaiheessa), että vaatteiden läpi osaisin katsoa, mutta tulee sitä vaan silti tsekattua sekin.
Ehkä joskus ajatus lähtee harhailee ja riisumaankin... JA MIEHET! Iiihan turha alottaa tästä älämölöä, varmasti riisutte naisia mielessänne kun katotte "etu-ja takapuskurit" :D
-edit-
jumaliste mikä hymiöpaljaus, taas sorry... Koittakaa kestää.
Nii ja joo, mä en kovin paljoo kiinnitä huomiota pituuteen.. tai se ainakaan ei paina vaa'assa paljo mitää. Huono tekosyy musta olla ottamatta yhteyttä/kiinnostumatta/yms. että on väärän pitunen. No, sen ehkä ymmärrän jos toinen on kaks metrinen ja toinen joku 140cm... muut on selittelyä. IMO.
Huh, kauheelta vaatimuslistalta tää munkin kuulostaa. Vaikka oikeastaan en oo kovinkaan vaativa. Mutta noi on semmosia "ihanteellisia"-juttuja, ei ne oo mitenkään joustamattomia tai että PITÄÄ olla muuten saa suksia kuusen. Joustavuus rokkaa.