Ensimmäiset asiat joihin kiinnität huomiota naisessa/miehessä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 323443
  • Aloitettu Aloitettu
Isot tissit, älykäs ehkä...

Ei vaan. Pitää olla kaunis, älykäs, mukava, sporttinen, tyylitajuinen, mieluiten akateemisesti koulutettu, ei mikään sohvaperuna, osaa bilettää mutta ei liikaa, rikas, kohtelias, hyväkäytöksinen, huumorintajuinen, mutta ei pelle... siisti auto olis plussaa, lapsirakas, mutta kuuntelee mua koska niitä hankitaan, salaperäinen, mutta luotettava, eksoottinen suomalainen nainen... öööö, no ei sen kummempaa, pari pikku juttua, mutta ne pidetään sitten ihan omana salaisuutena, mut noilla pääsee alkuun ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse asiassa jokainen mies katsoo ekana persettä/tissejä. Joidenkin raukkojen alitajunta on vaan niin aivopesty, että se huijaa nämä miehet luulemaan, että he katsovat ekana muka jotain silmiä tai blaa blaa. :)

SniffDaddy sanoi:
Itse asiassa jokainen mies katsoo ekana persettä/tissejä. Joidenkin raukkojen alitajunta on vaan niin aivopesty, että se huijaa nämä miehet luulemaan, että he katsovat ekana muka jotain silmiä tai blaa blaa. :)

just aattelin samaa sanoa:D

SniffDaddy sanoi:

Tuo muuten pitää täysin paikkansa. Oma ukko sanos aikoinaan miulle kun ensimmäistä kertaa tavattiin, että tosiaan ensiksi hän kiinnitti huomiota pyllyyni ja vasta sen jälkeen hehkeän hymyni :)

Ulkonäöllisesti

-Vartalon ryhdikkyys
-Kasvot
-Peppu,muodokkuutta pitää olla. Lattaperse ja sen päälle puetut löysät housut ei viehätä:D
-Hiukset, tummat kääntää meitsin pään,pitkät sellaiset.
-Kaula

Luonnepuolella mua viehättää itseluottamus,huumorintaju,rehellisyys,avoimuus ja sellainen tietynlainen viattomuus joka vaihtuu sujuvasti tuhmuuteen.

Jauhaa muut mitä jauhaa niin kasvot on piiiitkään ensimmäinen asia, jonka naisessa huomaan. Ne kertovat yleisesti ihmisestä. Aneeminen, naama hevosenperseellä, juopon ahavoittuneet kasvot... ketä sellainen kiinnostaa?

Tämän jälkeen yleinen ryhdikkyys ja siitä huokuva tapa suhtautua maailmaan.

Eli miellyttävää on nähdä terveen, iloisen ja reippaan oloinen nainen. Moni nainen kuvittelee olevansa tällainen ollen kuitenkin kopea ja ylitärkätty.

Mutta tosipeleissä ratkaisee se, mikä paljastuu hitaammin eli luonne. Huono ihminen on huono ihminen, eikä sitä korjaa mikään ulkoinen seikka. Tämän kanssa saa moni lyödä päätään seinään vaikka loppuikänsä.

VelttoV:llä on hyvä lista:hyper: .

Huomasin että tossaha kysyttiin myös että millainen olisi se "ihanteellinen"...

Yleensä oon huomannu että vaikka millasia listoja tekisi niin ei sitä voi tietää millanen kolahtaa. Silti se asenne ja olemus ratkaisee yllättävän paljon. Jollain tapaa täytyy vaan jalkojen mennä alta - muuten ei tuu kesää. Se sellainen joku tietty kipinä iskee heti, sen jälkeen tulee kaikki muu. Saa niin kuin sytykkeen sille että jaksaa alkaa jotain rakentelemaan. Olkoonkin, että rakenteluvaiheessa voi sitten vielä tapahtua jotain joka jättää sen jutun siihen. Mutta ilman sitä kipinää ei kannata edes yrittää.

Ja sillä ihmisellä pitää olla jotain annettavaa, jotain sanottavaa ja joku sellanen polte sisällä. Ja siitä paljastuisi aina jotain uutta, siinä olisi monipuolisuutta, syvyyttä ja särmää. Sen kanssa voisi puhua. Olisi myös ihan mukavaa jos se olisi sellainen ihminen jonka mielestä mä en ole ihan saatanan outo :lol2: . Ainakaan huonolla tavalla.

Hymy.

Sen jälkeen aletaan mietiskellä muita ominaisuuksia... Ja niin, myös silmät hymyilevät, tavallaan....

Olemus,silmät ja hymy :)
ja kun hymy tulee syvältä sisältä,sen näkee silmistä.

Sen jälkeen voisi sanoa..suu,eli mitä sieltä päästää ulos.

;)

VelttoV sanoi:
Isot tissit, älykäs ehkä...

Hitto, mähän oon sun unelmies nainen! :D

VelttoV sanoi:
Ei vaan. Pitää olla kaunis, älykäs, mukava, sporttinen, tyylitajuinen, mieluiten akateemisesti koulutettu, ei mikään sohvaperuna, osaa bilettää mutta ei liikaa, rikas, kohtelias, hyväkäytöksinen, huumorintajuinen, mutta ei pelle... siisti auto olis plussaa, lapsirakas, mutta kuuntelee mua koska niitä hankitaan, salaperäinen, mutta luotettava, eksoottinen suomalainen nainen... öööö, no ei sen kummempaa, pari pikku juttua, mutta ne pidetään sitten ihan omana salaisuutena, mut noilla pääsee alkuun ;)

Kyllä mä nääkin täytän paitsi en oo älyttömän rikas (riippuu toki mihin vertaa)mulla ei ole autoa enkä ole lapsirakas enkä eksoottinen, mutta muuten toi oon minä. :D

No joo, mä sanoisin että miehissä ensiksi katson sitä kokonaisuutta, yritän hahmottaa ko. tyypin asennetta. Jos löytyy sopivasti uhmaa ja positiivisuutta, kiinnostun. Silmät ja käsivarret on ne mitä katson, useimmiten en tajua katsoa näitä naisten peruspakkokatsoa-juttuja kuten sormusta, kenkiä, hiuksia... ai niin, mutta eihän niillä miehillä yleensä ole hiuksia lainkaan.... ;) :rolleyes:

E: Niin ja muiden mainitsemista ryhti, "sopiva" tyyli (pukutyypit ei kolahda), pituus (=pitkä)... ihminen joka näyttää siltä että tykkää itsestään ja muista.

Riippuu se eka katsahdus näin (hetero)miesnäkökulmasta aika paljon siitä, mitä naisella on päällään. Jos esimerkiksi kadulla tulee vastaan nainen yläosattomissa, saattaa kasvot jäädä kokonaan vaille huomiota, mutta jos nainen on pukeutunut asiallisesti, vain vähän muotoja paljastavaan jakkupukuun, niin uskaltaisin väittää, että ensiksi kasvoja silloin katsotaan.
Baarissahan usein rinta- ja persvarustus tuodaan hyvin esille ja tästä tämä ajtatus, ensiksi perseet/tissit.
Olen ainakin itse huomannut, että sellaiset naiset joihin ihastun, vievät huomioni kasvoillaan, että täytyy sopivan hetken tullen ihan tieten tahtoen tarkastaa perä- ja etuvarustustilanne.
Tästä asiasta oli joskus entisen tyttöystäväni ystävän kanssa kiivastakin väittelyä, sillä hän ei uskonut minun katsovan useimmiten ensimmäiseksi kasvoja. Saattoihan olla, että moinen koiraa kasvoihin katsominen oli kyseiselle leidille kova paikka koska kasvoiltaan hän ei todellakaan mikään ruusu ollut. Kansankoulun opettaja on sana, millä häntä kuvailisin.

kas-vain sanoi:
Turha sitä kenenkään miehen on kiistämään, että aivan vaistonvaraisesti ensimmäiseksi katsotaan rintoihin.:D
:anssi: Kyllä minäkin(kuten moni muukin mies täällä) ensin katson kasvot ja jos ne miellyttävät, niin sitten katse kartoittaa loputkin naisesta. Pelkät rinnat nyt ovat aika alhaalla tärkeysjärjestyksessä. Jos näen ensiksi naisen takaapäin niin, että kasvoja ei näy, niin sitten ensiksi tulee katsottua sitä silhuettia ja yleistä muotoa, eli että hartiat, vyötärö ja perse ovat keskenään hyvässä suhteessa. Mutta eniten kuitenkin merkkaavat kasvot.

Edit: Tuo hymy juttu on siitä paha, että kyllä minä yleensä seurassa hymyilen ihan riittävästi. Mutta en minä ympäriinsä kulje esim. tuolla kaupungilla liikkuessani joku jatkuva kestohymy päällä.

Hmmh, no sanotaanko näin että ne mihin ekana kiinnittää huomiota on kun ulkonäössä, koska sinne "sisemmälle" ei näe heti vaan on ekaks päästävä semmoseen tilanteeseen et on mahdollisuus tehdä "tutkimusmatka syvemmälle".

Elikäs miehessä kiinnittää mun mielenkiinnon:
* hyvännäköiset, hoidetut hiukset
...kertovat yllättävän paljon miehestä, kuinka paljon näkee vaivaa ulkonäkönsä takia > kuinka paljon arvostaa itseään ja muita läsnäolevia .. ja semmosta.. jos joku ny tajus mitä ajoin takaa.

* silmät
...värillä ei väliä niinkään, vaan semmosta pientä pilkettä pitää löytyä silmäkulmasta. Nauravat silmät ISO plussa...

* Hymy. Ehdottomasti!
...se, että ihminen hymyilee antaa semmoisen ihanan lämpimän ja positiivisen kuvan itsestään > paljon helpompi ja mukavampi lähestyä elämänhaluista ja positiivista ihmistä kun naama peruslukemilla olevaa "mukacool"-tyyppiä, puhumattakaan sitten mutru-suista.

Kun alaspäin siirrytään katseessa ni sitten seuraavaks tulee kiinnitettyä huomiota:

*hartiat ja rinnat :D
...KYLLÄ! mun miehen pitää näyttää selkeesti atleettiselta, ja siltä että omasta kunnosta ja ulkonäöstä huolehditaan. [Huh, kuulostaapa pinnalliselta :eek:]. Ei tartte välttis olla mikään huippumuskelinen, mutta sen verran että tyhmäkin näkee että kyllä siellä tehdään töitä kropan eteen. Toiseks mieluusti miehen hartiat leveämmät kun omat :D, joka ei tosiaankaan oo paljoo pyydetty. Haluan tuntea sen että mies on vahva ja "valmis suojelemaan pahan paikan tullen", ei ehkä käytönnössä mutta kyllä miehen pitää IMO olla MIES EIKÄ HIIRI!

...Miehellä on mun mielestä myös oltava rinnat, siis juuri rintaLIHAKSET, ei mitään gynoja :D. Mulla on kai jonkinmoinen tissifetissi (sekä naisten että miest kelpaa :nolo: :kuola: ) kun tykkään että on mistä tarrata kiinni. Kyllä pitää muotoa olla, sekä ylhäällä että alhaalla (ks. seuraava kohta)

*Peppu
...Jesh! Kyllä vain! Miehen perse ei saa olla muodoton latta. Kyllä se herättää mussa tuntemuksia :rolleyes: jos miekkosella on treenattu (kyykky)perse. Semmonen on kiva josta saa tarrattua kiinni (eri tilanteissa :rolleyes: ) ja missä on sitä muotoa. Lattaperse nou nou.

Heh ja sitten ... tunnustus.. sanon ääneen sen jota monet eivät ehkä kehtaa :nolo:... Eli kun on käyty hiukset, silmät, hymy, hartia, rinnat ja persekin läpi... ni totta mooses sitä tulee muutama katse luotua sinne "alakertaankin" että millanen "vesseli" siellä asustaa. Eipä sillä, en tietääkseni omaa viä röntgenkatsetta (harjoittelu kova :lol2:, mutta viä vähän vaiheessa), että vaatteiden läpi osaisin katsoa, mutta tulee sitä vaan silti tsekattua sekin.
Ehkä joskus ajatus lähtee harhailee ja riisumaankin... JA MIEHET! Iiihan turha alottaa tästä älämölöä, varmasti riisutte naisia mielessänne kun katotte "etu-ja takapuskurit" :D

-edit-
jumaliste mikä hymiöpaljaus, taas sorry... Koittakaa kestää.

Nii ja joo, mä en kovin paljoo kiinnitä huomiota pituuteen.. tai se ainakaan ei paina vaa'assa paljo mitää. Huono tekosyy musta olla ottamatta yhteyttä/kiinnostumatta/yms. että on väärän pitunen. No, sen ehkä ymmärrän jos toinen on kaks metrinen ja toinen joku 140cm... muut on selittelyä. IMO.

Huh, kauheelta vaatimuslistalta tää munkin kuulostaa. Vaikka oikeastaan en oo kovinkaan vaativa. Mutta noi on semmosia "ihanteellisia"-juttuja, ei ne oo mitenkään joustamattomia tai että PITÄÄ olla muuten saa suksia kuusen. Joustavuus rokkaa.

Yhyy! :itku:

Aina näitä kun lukee ni tulee pahalle mielelle, ku aina naiset katsoo pituutta ja sitähän mulla ei todellakaan ole...

Jeme sanoi:
Yhyy! :itku:

Aina näitä kun lukee ni tulee pahalle mielelle, ku aina naiset katsoo pituutta ja sitähän mulla ei todellakaan ole...

Ihan turhaan otat stressiä tosta... Mun tutkimusteni mukaan homma menee niin, että enemmistölle naisista (160-175 cm pitkät) on ihan sama minkä pituinen mies on. Alle 160 cm (:rock: ) ja yli 175 cm naisilla on sama kohderyhmä: pitkät miehet. Vain Luoja yksin tietää miksi. :rolleyes:

dear_a sanoi:
...enemmistölle naisista (160-175 cm pitkät) on ihan sama minkä pituinen mies on....
Jee, valoa tunnelin päässä!:)

Silmät on #1, mutta myös yhtä tärkeää on, että tyttö ei ole mikään hapannaama, eli HYMYÄ täytyy löytyä. Itse olen sen verran huumoriveikko, et en oikein kestä, jos muija on haudanvakava tosikko. Toiseksi tärkeintä on atleettisuus. Itse pidän huolta omasta kunnostani, joten odotan sitä myös toiselta. Hiuksilla ei niin väliä, kuhan ne ei ole lyhyemmät kuin mulla. Kaikkein tärkeintä on kuitenkin, että tyttö ei tupakoi. Tämä on nykyään kuitenkin aivan liikaa pyydetty :( :curs: Usein näkee baareissa jopa enemmän tupakoivia naisia kuin miehiä.

Niin se on että urheilullisuus herättää aikamoisia vaistoja minussa.

- ryhti
- semmonen naisellinen lihaksikkuus (harvemmin katukuvassa näkee todellisia lihaskimppuja, toki hekin ilahduttaa)
- ei hirveän pitkä (minua lyhyempi, ts. <170cm)
- ei höntyile liikaa ( ei naura tai hymyile koko ajan), osaa rauhoittua ja arvostaa hiljaisia hetkiä

Vaikea määritellä ominaisuuksia tytöissä, kun ne voivat muuttua äkkiseltään. Esim. sattumalta huomasin erään tytön yllä rammsteinin hupparin, sekös innostutti minua.. Henkilökohtaisesti pidän melkoisena mahdottomuutena sitä että joku jaksaisi kiinnostua minusta. Laahustan koulussa napit korvilla ja vittuuntunut ilme kasvoilla. Jos motivaatio kesän aikana kohoaisi eikä jokainen elvis ja liisa kasvattaisi keskijalkaa otsaani, niin voisinkin käyttäytyä mukavan pirteästi koulussa. Vapaa-ajalla ei ole niinkään ongelmia "kouluahdistuksen" kanssa.

Urheilullinen olemus kiinnittää huomion ensiksi, sen jälkeen lämminluonteinen fiksu olemus, ja että nainen ei anna nokka pystyssä vaikutelmaa & pitää osaa puhua muustakin kuin itsestään, eikä kehu liikaa itseään.
Tietysti kauniit/söpöt kasvot kiinnittää huomion, ja treenatut pakarat. Suuret rinnat ei kiinnitä meikäläisen huomiota, pikemminkin päinvastoin, vie sitä urheilullisuutta pois.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom