Ensimmäinen liike missä sait/tulet saamaan markan rikki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kynae
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Mavessa menee satasella pari.
Seuraavaksi kyykky (menis varmaan hyvänä päivänä)

Siihen ne sataset sitten jääkin, penkistä jos joskus sais edes 60kg niin olisin jo aika onnellinen :hyper:

Jees! Onpa kiva huomata että joku muukin täällä penkkailee samoilla lukemilla kuin itte ;-)

EDIT: Sillähän ei ole niin väliä että kyseessä on kauniimman sukupuolen edustaja.. kunhan edes joku...

Mavessa sen markan saa melkeimpä ilman treenii, kyykys ja penkis joutuu sit tekee vähän töitä, mut kyl nekin täl hetkel taitaa tulla ylös asti.

Tuut saamaa penkissä ennempää markan rikki ku mavessa?:hyper:
Mul itel menee Mave,kyykky,penkki...:D

Siis noissa saan jo sen markan rikki.
Mavessa menee hiukan enemmän, kun penkistä.

Lisäyksenä, että kokeilin tänään 105kg kyykyssä, niin meni suht hyvällä tekniikalla..nyt rupeen oleen jo tyytyväinen, kun tavoitteet rupee läheneen :)

Kyykky se varmasti oli, missä markka ensimmäisenä meni rikki ja joskus toivottavasti saisin sen 2 markkaa rikki edes jossakin laitteessa. :rolleyes:

Sitä odotellessa...

kyykky,mave.. seuraavaks penkki =)

:offtopic:
Mutta silti, vedättekös mavessa sitten isommat romut ylös kuin kyykyssä. Vai olenko vaan helvetinmoinen sekasikiö kun kyykyssä nousee 30kg enemmän kuin mavessa??!? Penkki laahaa kumpaakin jäljessä...

Lisäyksenä, että kokeilin tänään 105kg kyykyssä, niin meni suht hyvällä tekniikalla..nyt rupeen oleen jo tyytyväinen, kun tavoitteet rupee läheneen :)

Miten sulla voi olla kyykky noin lähellä penkkitulosta? mä sain ainakin 100 kiloa pohjilta ekalla kerralla ku uskalsin kokeilla, olin jonku 3kk tehny 60-80 kilolla 10 sarjoja ja kasikympillä kaseja. yheksäkytä kiloa meni ihan ekalla kyykkykerralla kun koskaan kyykkäsin ihan pohjilta. Penkissä ei mee vieläkään ku 87.5:david::david: vaikka sitäki on hinkattu iha vitun kauan

Mutta silti, vedättekös mavessa sitten isommat romut ylös kuin kyykyssä. Vai olenko vaan helvetinmoinen sekasikiö kun kyykyssä nousee 30kg enemmän kuin mavessa??!? Penkki laahaa kumpaakin jäljessä...

Kyllähän se näin menee useimmilla. (Mitä minä olen seurannut) Sulla se voi johtua ettet ole mavea reenanut niin paljoa kuin kyykkyä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Miten sulla voi olla kyykky noin lähellä penkkitulosta? mä sain ainakin 100 kiloa pohjilta ekalla kerralla ku uskalsin kokeilla, olin jonku 3kk tehny 60-80 kilolla 10 sarjoja ja kasikympillä kaseja. yheksäkytä kiloa meni ihan ekalla kyykkykerralla kun koskaan kyykkäsin ihan pohjilta. Penkissä ei mee vieläkään ku 87.5:david::david: vaikka sitäki on hinkattu iha vitun kauan

Siis oon penkistä saannu 125kg..pystypunnerruksesta oon saannu reilut 105kg ja mavee teen 140kg:lla, kun ei oo tällähetkellä enempää painoja. Pitäs ostaa lisää painoja. Pitäs kokeilla uusia enkkoja, mutta en saannu varmistus rautoja käymään nykyiseen penkkiin. Ja kaveri joka ennenoli varmistamassa, niin keskittyy nykyään kaljan juontiin :D

Siis oon penkistä saannu 125kg..pystypunnerruksesta oon saannu reilut 105kg ja mavee teen 140kg:lla, kun ei oo tällähetkellä enempää painoja. Pitäs ostaa lisää painoja. Pitäs kokeilla uusia enkkoja, mutta en saannu varmistus rautoja käymään nykyiseen penkkiin. Ja kaveri joka ennenoli varmistamassa, niin keskittyy nykyään kaljan juontiin :D

varmistaja tulee siihen siin välis ku nostat :urjo:

Mavea kun en oo ikinä tehnyt niin järjestys tais olla penkki,rinnalleveto ja sitt työntö :D

Käsitänkö mä nyt ihan väärin, vai kyykkäätkö sä muka oikeesti 20 kiloa vähemmän kuin penkkaat?

Vaik kyllä mullakin taitaa epäsuhdassa olla, kun oon kyykänny 10x110kiloa ja penkannu 87.5. 75kilolla meneeki sitte jo 8, paitsi nyt, kun oikea kyynärpää vihoittelee, kauhean kipeää ottaa jo jollaan 45 kilon lämmittelypainolla

Maastaveto. Tais olla joskus lätkätreenien jälkeen huviksee punttiksella 13-14 -vuotiaana.

Ensimmäisenä sain maastanostossa markan rikki. Jälkeenpäin sitten kyykky, penkki, kulmasoutu, ylätalja, alatalja, etukyykky, pohjenousut, kapea penkki, t-tankosoutu, jalkaprässi, reiden koukistus istuen (Frapp-merkkinen kone), reiden ojennus (Frapp) ja mahdollisesti pystypunnerrus tangolla. Viimeisimmästä ei ole varmaa tieto. Koneissa se menee, vapaalla tangolla en ole koittanut. Äskeiset liikkeet eivät ole missään järjestyksessä sen mukaan mikä meni ensin jne.
Mave varmaan meni 16-17 vuotiaana, penkki kai 17-18vuotiaana. Kyykky 17-18vuotiaana. Muut melkeen parin viimevuoden sisällä eli 20-21v.
cooperis jos joskus sais 3000m ni olis kova :lol2:

Kaippa se ois joku tällainen järjestys:

MaVe, Kyykky, Etukyykky, Penkki, vinopenkki, Rinnalleveto, työntö, raaka rinnalleveto, punnerrus, Pystypunnerrus istuen. Tempaus meni yli, odotellaan että eiköhän sekin vielä tämän vuoden puolella mene.

Kyllähän kaikenmaailman hilavitkuttimissa 100 menee, mutta ei niitä huvita listata. noi ylemmät mun mielestä merkkaa jotain. Niin paitsi jos hauiskääntö joskus menis, pitäs vissiin joskus treenata habaa...

Itellä kyykky(syvä) joku 115-120 ja mave 175 ja kohta puolin päälle 180 toivon mukaan :D
Tosin kyykyssä ei polvisiteitä tai muita varusteita toistaseks, mavessa vaan vyö. Riippuu kai vähän onko kyykky niiaus vai reilu kyykky jossa käydään 90 kulmas tai alle. Maksimit kokeillaan kolmen viikon päästä ohjelman loputtua. Ois kiva saada päälle kaks markkaa mavesta ennen vuoden loppua.
PS. koitin ekaa kertaa lukion puntil kun valinnaisliikas käytii joskus viime vuoden loppukesäl mavee nii nous 115. Nyt tammikuus alko vast oikee punttitreeni.

Käsitänkö mä nyt ihan väärin, vai kyykkäätkö sä muka oikeesti 20 kiloa vähemmän kuin penkkaat?

Vaik kyllä mullakin taitaa epäsuhdassa olla, kun oon kyykänny 10x110kiloa ja penkannu 87.5. 75kilolla meneeki sitte jo 8, paitsi nyt, kun oikea kyynärpää vihoittelee, kauhean kipeää ottaa jo jollaan 45 kilon lämmittelypainolla

Käsität ihan oikein. En usko että saan kyykättyä ton enempää mitä nyt menee..en ainakaan uskalla vielä kokeilla enempää.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom