Penkki,mave,pystypunnerrus.
Tuut saamaa penkissä ennempää markan rikki ku mavessa?
Mul itel menee Mave,kyykky,penkki...:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Penkki,mave,pystypunnerrus.
Mavessa menee satasella pari.
Seuraavaksi kyykky (menis varmaan hyvänä päivänä)
Siihen ne sataset sitten jääkin, penkistä jos joskus sais edes 60kg niin olisin jo aika onnellinen
Lisäyksenä, että kokeilin tänään 105kg kyykyssä, niin meni suht hyvällä tekniikalla..nyt rupeen oleen jo tyytyväinen, kun tavoitteet rupee läheneen
Mutta silti, vedättekös mavessa sitten isommat romut ylös kuin kyykyssä. Vai olenko vaan helvetinmoinen sekasikiö kun kyykyssä nousee 30kg enemmän kuin mavessa??!? Penkki laahaa kumpaakin jäljessä...
Miten sulla voi olla kyykky noin lähellä penkkitulosta? mä sain ainakin 100 kiloa pohjilta ekalla kerralla ku uskalsin kokeilla, olin jonku 3kk tehny 60-80 kilolla 10 sarjoja ja kasikympillä kaseja. yheksäkytä kiloa meni ihan ekalla kyykkykerralla kun koskaan kyykkäsin ihan pohjilta. Penkissä ei mee vieläkään ku 87.5 vaikka sitäki on hinkattu iha vitun kauan
Siis oon penkistä saannu 125kg..pystypunnerruksesta oon saannu reilut 105kg ja mavee teen 140kg:lla, kun ei oo tällähetkellä enempää painoja. Pitäs ostaa lisää painoja. Pitäs kokeilla uusia enkkoja, mutta en saannu varmistus rautoja käymään nykyiseen penkkiin. Ja kaveri joka ennenoli varmistamassa, niin keskittyy nykyään kaljan juontiin :D
Siis oon penkistä saannu 125kg..pystypunnerruksesta oon saannu reilut 105kg ja mavee teen 140kg:lla, kun ei oo tällähetkellä enempää painoja. Pitäs ostaa lisää painoja. Pitäs kokeilla uusia enkkoja, mutta en saannu varmistus rautoja käymään nykyiseen penkkiin. Ja kaveri joka ennenoli varmistamassa, niin keskittyy nykyään kaljan juontiin :D
Mutta silti, vedättekös mavessa sitten isommat romut ylös kuin kyykyssä. Vai olenko vaan helvetinmoinen sekasikiö kun kyykyssä nousee 30kg enemmän kuin mavessa??!? Penkki laahaa kumpaakin jäljessä...
Käsitänkö mä nyt ihan väärin, vai kyykkäätkö sä muka oikeesti 20 kiloa vähemmän kuin penkkaat?
Vaik kyllä mullakin taitaa epäsuhdassa olla, kun oon kyykänny 10x110kiloa ja penkannu 87.5. 75kilolla meneeki sitte jo 8, paitsi nyt, kun oikea kyynärpää vihoittelee, kauhean kipeää ottaa jo jollaan 45 kilon lämmittelypainolla