Ensimmäinen liike missä sait/tulet saamaan markan rikki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kynae
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Ikä
40
Eli mikä oli ensimmäinen liike missä sait maagisen 100kg rajan rikki ja/tai missä tulet saamaan seuraavaksi :)

Itse sain tänään vipuvarsisoudussa/tuettu kulmasoutu istuen tai joku semmonen ja tuli kyllä kiva fiilis vaikkei se ehkä monen mielestä mikään hurja suoritus olisikaan :) Ja seuraava liike missä tulen saamaan on todennäköisesti mave/sjmv, luultavasti sjmv kiitos hehtaariperseen mikä tekee kaiken työn hauiskäännöstä ylätaljaan.. ainakin melkein :D Ja kulmasoutu tangolla ei sekään mahdoton ajatus ole.

Älkääkä kaikki vastatko että kyykky, koska muuten pääse itku kun minä onneton en sitä saa millään ylös :itku: Sama tulos mavessa/sjmv:ssä ja kyykyssä. Ehkäpä tekniikka ei kaikissa parhain mahdollinen ole mutta sekin siitä hioutuu kun vaan jaksaa tehdä. Mutta nyt meni jo vähän :offtopic:

Mavesta varmaan.. Saattais mennä nytkin jos kokeilis vaan. Penkistä sitten sen jälkeen.

En oikein ymmärrä, mitä järkeä tossa rajassa on, koska pikkulapsetkin saa 100 kiloa ylös jossain liikkeessä...

Mut jos pelkistä saliliikkeistä puhutaan, niin järjestys tuon "maagisen" rajan ylitykseen oli:

Mave
Kyykky
Penkki

Veikkaan, että 99,9% ihmisistä tuo järjestys on sama...

jep eiköhä tuo mave ollu... vai lasketaakoha jalkaprässi:rolleyes:

En enää muista että oliko kyykky,penkki vai prässi. Muistelisin että tein ensin sellaisella koneella penkkiä jollain koneella ja siinä meni 100 rikki ja kokeilin perään heti että meneekö 110 ja se meni. Joten sitten piti seuraavalla kerralla kokeilla ihan tangolla ja siinä meni kanssa. Mutta toisaalta on muistikuva että että salille oli samoihin aikoihin saatu prässi jota ei ennen ollut ja ihan suoraan siinä meni heti kokeillessa reilusti yli 100kg. Piru kun en muista. Missähän on vanhat treeni vihot jos sieltä löytyisi tuon rajan rikkominen.

Veikkaan, että 99,9% ihmisistä tuo järjestys on sama...

Ehei.... kun sitä nuoruudessa joskus 90-luvun alussa penkkiä ja hauista väännettiin niin se penkki oli ensin. Sitten opeteltiin kyykkäämään ja vasta viimeisenä kokeiltiin mavea, mutta se oli silloin ja ajat muuttuvat ja nuoremmat harrastajat ovat fiksumpia:D

Eiköhän toi prässi ja mave ollut, joista ensimmäisillä kokeiluilla meni satanen rikki. Perässä seurasi kyykky

ei oteta prässiä tähän threadiin mukaan, koska todella monet saa treenaamatta 100kg ylös.

mave ollut aina päälle sen 100kg, joten sitä ei lasketa :D. joten kyykyssä

Järjestyksessään kyykky, mave ja viimeksi penkki

Mave se taisi olla. Taisin vetää ekallakin kerralla 90 kg joskus pikkusinttinä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Jos tuota prässiä ei lasketa, niin penkkipunerruksesta. Mavea en ole koskaan tehnyt, ja kyykky on tullut kuvioihin vasta viime aikoina.

kyykyssä meni eka, ilman pahempia treenejä. sitten mavessa ja sit penkissä. sjmv ssä meni sitten, tosin koska en ollut sitä koskaa tenhy ennen. kulmasoudussakin menee varmasti suht puhdas toisto 100kg.

Kyykystä joskus reilu 15 vuotiaana. Eikä taatusti ollu kisasyvyinen :D
mavesta puolestaan odotan 2 markkaa talven aikana. Jos tämmönen rampa saa rauhallisilla vedoillaan semmosta kehitystä aikaiseksi :rolleyes:

Eläpä HarryG ole niin negatiivinen. Kun ei se minulle ainakaan ole mikään itsestäänselvyys että joka liikkeessä menisi tosta noin vaan 100kg ja iloinen olen kun edes jossain saliliikkeessä olen sen saavuttanut :) Eikä se mave, kyykky ja penkki ole ainakaan minulle mikään pyhä kolmen liikkeen kokonaisuus mistä pitää saada ekana ja mieluiten ensimmäisessä treenissä markan raja tai on ihan huono :piis: Ehkä sitten olen surkeageeninen ruipelo joka ei elämänsä ensimmäisessä treenissä tehnyt heti mitään hurjia tuloksia, tai sitten vaan se ei niin helppoa ole jos datailijanörttisohvaperunasta yrittää muuttua edes siedettävään kuntoon :)

Jalkaprässi oli se eka (jos se lasketaan), sen jälkeen mave... Tulevasta en osaa sanoa:anssi: :D

Mavehan se oli.

Jätkät ei vaan uskalla tunnustaa ;). Mä sanon ihan suoraan, että penkki.

Mavehan se oli

Pakaralaite seisten. :nolo: (Jos nyt tämmöset laitteet otetaan mukaan.)
Mutta oikeesti satanen meni rikki ekana mavessa ja kyykyssäkin luullakseni saisin 100kg ainakin yhden toiston, mutten viitti kokeilla. Mutta nyt on nokka kovasti kohti tuota maagista 100kg penkkipunnerrusta... Ehkä vielä tänä vuonna. :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom