Ensimmäinen auto

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Itellä opel omega -87.
+Halpa (hitsaustaitoiselle)
+Hiljanen
+Tilaa koko perheelle
+Ripee 2000egen auto (melkee 200)
+Kolarissa turvallisempi ku nissunnassunit.
+Takaveto
+Omega ajoasento 180kmh asti (älä yritä tätä etuvetosella japsiritsalla)
-Saattaa innostaa kuskia kikkaileen ja livetä liikennemerkkiin (tai tilataksiin
:()
-Bensaa meneepi se 8-12l/100km.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mitäs mieltä täällä ollaan fordeista? Esim. tommonen ~91 escort tai orion vois olla ihan asiallinen 1.6l koneella. Noitakin näyttäis siihen pariin tonniin saavan.

Ja rahat kerätään satunnaisista kohteista. Mopoja on tallissa myyntiin, yks auto pihalla myyntiin ja porukoilta pinetä sponssia. Jos vielä vaatii, niin velkaa porukoilta ja maksan vaikka kesätöistä takasin. Ja tässä voi olla nyt viikonlopputöitäkin tiedossa... :)

edit:
Mistäs ton hintaluokan autoista löytyy ohjaustehostinta ja keskuslukkoo ihan yleisesti? On käteviä laitteita tommoset...
 
No mitä sitä ohjaustehostimista haaveilemaan noin pienellä rahalla. Paras olisi sijoittaa tietysti varma toimiseen peliin. Ja semmonen minkä korjaaminen iteltäkin onnistuu.
 
no mun corollassa ei oo ainakaan yhtää ruostetta vaikka sen vuosimallia 87 ja hyvin näyttää toimivan, tosin sillä on vain ajettu 144tkm
 
tuolla 2000 eurolla ei missään tapauksessa kannata mennä ostamaan mitään erikoista autoa, koska ovat yleensä tuohon hintaan jo ihan paskana ja korjaus käy kalliiksi.
 
Arsi sanoi:
Ei se kyllä tainnut Omega olla?

Kyllä oli.

rantapantteri sanoi:
Mistäs ton hintaluokan autoista löytyy ohjaustehostinta ja keskuslukkoo ihan yleisesti? On käteviä laitteita tommoset...

Jo aiemmin kehumistani Saabeista ainakin löytyy melko usein. Kahdelle tonnilla sais esim. jotain tällaisia:

<A HREF="http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=216237&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?id_vehicle_type=@id_make=67@id_model=@id_car_type=@pfrom=@pto=2000@yfrom=1988@yto=@search=Etsi" >Esim1</A>, <A HREF="http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=219900&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?page=@sortCol=mileage@ord=ASC@id_vehicle_type=@id_make=67@id_model=@id_car_type=@pfrom=@pto=2000@yfrom=1988@yto=" >Esim2</A>, <A HREF="http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=207452&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?page=@sortCol=makemodel@ord=ASC@id_vehicle_type=@id_make=67@id_model=@id_car_type=@pfrom=@pto=2000@yfrom=1988@yto=" >Esim3</A>.
 
Osta vanha kunnon takatuuppari lada 200egellä. Ei tarvi paljoo huoltaa eikä mitään ja kone kestää ilman öljyjäkin monta sataa kilometriä... (koitettu homma) Käytä loput 1800egee bensaan mitä kyseinen kommaribiili kuluttaa sit ihan sikana:)
 
Zone-sarja -42%
Vanhat civikit - Ajattoman mallisia, saa suht hienoksi ja menee suht muusiksi kolaritilanteissa

Vanhat japsit - Halvat varaosat, vahvat startit ja heikot helmat

Saksalaiset - Suht varmoja, helppo laittaa, rumia, ei mitään pehmeimpiä ajettavia

Itselläni on tällä hetkellä ajossa 626 Mazda (-88). Hyvin kulkee eikä täristä vaikka ajaa mittarin loppuun. Vie vaan perkeleesti bentsiiniä, mutta muuten sitä tavallista kulutusosien vaihtelua.

Jos vituttaa nuo ruosteet niin ostapa sitten vaikka sinkitty korinen Audi. Varaosahinnat sitten menevätkin pian auton hinnan ohi...
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
no-body sanoi:
Kyllä oli.
No niinpäs näyttää olevankin. Jostain sain päähäni, että Ascona, mutta ei sitten. :D

:( <- Itse onnettomuudelle
 
Opel Corsa vm.-86 1.2 S

Punainen paholais-sorsa kesti hyvin 5 v. meikäläisen ajoa ja on liikenteessä vieläkin. Kilometrit olivat halpoja kun kulutus oli luokkaa 5 - 8 L/100 km. Varaosia tuli hommattua noin 3000 t mk:lla tuona aikana.

Ajomukavuutta ei kannata paljoa odotella, alamäkeen sain joskus 160 lasiin ja auto tuntui repeävän alle, sekä pellit saattavat olla pehmeitä. Huollot yms. eivät olleet vaikeita hoitaa itse.
:D
 
2ke hintaan pitäisi löytyä hyvinkin '90-'93 mallin Nissan Primera. Kun oikein kattelee niin voi löytää jopa suht ruosteettoman. IMO parempi ajaa kuin muut aikakauden japsit, paremman näköinen kuin aikakauden eurot eikä hirveästi vaadi remppaa.

Fordithan on täyttä paskaa, mutta jostain syystä escortti on aina ollut kovasti nuorison suosiossa.
 
Percele sanoi:
Paitsi Loimaalla
M1xte sanoi:
-Saattaa innostaa kuskia kikkaileen ja livetä liikennemerkkiin (tai tilataksiin :()
Maantienopeudella nokkakolarissa ei taia olla ees panssaroitu mersu turvallinen.
Tais käyä perinteiset "tehokas" takatuuppaaja, paska keli ja täys kajuutta yllätti/yllytti nuoren kuskin Ikävä tapaus :(. Siitä hyvä huono esimerkki tuoreille kuskeille.
rantapantteri sanoi:
Mistäs ton hintaluokan autoista löytyy ohjaustehostinta ja keskuslukkoo ihan yleisesti? On käteviä laitteita tommoset...
Omegasta :).

Ps. Ei enää ikinä pientä etuvetosta.
 
D.Yates sanoi:
2ke hintaan pitäisi löytyä hyvinkin '90-'93 mallin Nissan Primera. Kun oikein kattelee niin voi löytää jopa suht ruosteettoman. IMO parempi ajaa kuin muut aikakauden japsit, paremman näköinen kuin aikakauden eurot eikä hirveästi vaadi remppaa.
Oon tästä samaa mieltä. Ja oonkin noita jonkun verran myös katellu. Olis kyllä siistin näkönen hintaansa nähden. Tuppaa vaan ton hintaluokan olemaan vähän heikossa kunnossa ja paljon ajettuja...

Mites sit opel vectra ja astra? Hyvät ja huonot puolet?

Noi saabit on kyllä niin saatanan kolpurin näkösiä, etten ilman naamaria ajelis. :david:
 
rantapantteri sanoi:
Noi saabit on kyllä niin saatanan kolpurin näkösiä, etten ilman naamaria ajelis. :david:
Hehe, hyvä merkki, miehellä on tyylitajua. :)

Joo, mut vakavasti, kyllä se nippon-osasto tossa hintaluokassa suurella todennäköisyydellä antaa parhaan vastineen rahoille, oli se sitten toyotaa, nisua tai hontsua. En itse suurin surminkaan ostaisi halpaa vanhaa saabbia, opelista nyt puhumattakaan, ja jos nyt vaikka opelin erehtyisinkin ostamaan, niin en sitten kerrassaan missään nimessä vanhaa omegaa (kokemuksen syvällä rintaäänellä), karsea lossi mitä sai olla ihan jatkuvasti korjaamassa.

Käytetyn halvan auton osto toisaalta on aina arpapeliä, paskaa sieltä tulee joka tapauksessa muodossa tai toisessa. Silmät auki ja mielellään osaava kaveri avuksi kattomaan!
 
rantapantteri sanoi:
Mitäs mieltä täällä ollaan fordeista? Esim. tommonen ~91 escort tai orion vois olla ihan asiallinen 1.6l koneella. Noitakin näyttäis siihen pariin tonniin saavan.

Ja rahat kerätään satunnaisista kohteista. Mopoja on tallissa myyntiin, yks auto pihalla myyntiin ja porukoilta pinetä sponssia. Jos vielä vaatii, niin velkaa porukoilta ja maksan vaikka kesätöistä takasin. Ja tässä voi olla nyt viikonlopputöitäkin tiedossa... :)

edit:
Mistäs ton hintaluokan autoista löytyy ohjaustehostinta ja keskuslukkoo ihan yleisesti? On käteviä laitteita tommoset...

Katoppas 626 Mazdoja.
Niistä löytyy ohjaustehostin, keskuslukitus...
Hinta ei paha.
Itsellä joskus oli Mazda 626 1.6 -89 GLX ja löyty sähköherkut ja
kattoluukku, ym.

Hyvä valinta tohon hintaan.
 
rantapantteri sanoi:
Noi saabit on kyllä niin saatanan kolpurin näkösiä, etten ilman naamaria ajelis. :david:

Joo, Saabin ulkonäkö on tunnetusti sellainen, että siitä joko tykkää tai sitten ei. Jos sun makuus ei iske, niin sitten ei varmaan kannata ottaa....

Japanilaiset ovat kautta linjan luotettavia pelejä, jos vaan löydät tuohon hintaan yksilön, joka ei ole mätä eikä tolkuttomasti ajettu. Siinä vaan voi olla aika paljon etsimistä... Pikkuvikoja Nipponin ihmeissä on kieltämättä melko vähän, mutta kilometrejä varsinkaan pikkukoneiset ei kyllä kestä siihen malliin kuin oikeat autot. Lisäksi riisipussien ajo-ominaisuudet ovat yleisesti ottaen syvältä; esim. mazdan 626 tai toyota camry ovat ainakin vähän pienimpiä kinnereitä parempia.

Halpa Opel= halpa Ford = läpimätä paska, älä osta suurin surminkaan.
 
ostat 1.6 ruisku corollan niin on varmast sähäkin peli noist. jos on pisteitä niin paikkailet huolella happopohjamaaleil jne.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom