Englannin yo kuuntelut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja amisnaru
  • Aloitettu Aloitettu
Olenkohan sitten jotenkin erilainen kun te muut, sillä tähän mennessä olen lukulomalla lukenut jokaisena päivänä. Keskimäärin noin 70-80 sivua tulee päivittäin luettua. Salettiin ylikunto rankaisee kirjoituksissa ja muisti sumenee ja kaikki menee päin persettä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä oon nyt tässä lukulomalla lukenut aina vaan vähemmän mitä lähempänä kirjoitukset on.
Nyt tosin ajattelin vähän englantia katella ja lukea pari romskua äikkää varten että sais tällä kertaa ällät. Matikkaa ja fysiikkaa aloin onneksi lukemaan jo tammikuussa, alkavat nyt olla jotakuinkin plakkarissa. Filosofiaa pitäisi vielä lukea reaalia varten ja siinähän ne kirjoitukset sitten onkin ja lukio paketissa. Matematiikasta ja reaalista ois e:t vaatimuksena vähintään.

Ai niin, pitäähän sitä ruotsiakin vissiin kirjoittaa, mutta so not. :hyper:

Kirjoitukset. :hyper:

Ei vittu, mä vaan oon tullut laiskemmaksi ja laiskemmaksi mitä pidemmälle lukio on edennyt. Siis en oikeastaan ole lukenut mitään. No, reaaliin kerran läpi 4 kurssin muistiinpanot. Matikkaa ihan vähän jotain kertauskirjaa lukemalla. Siinähän ne.. :zzzz:

Tavoitteita ei ole. AMK:hon haen joka tapauksessa lukion päättötodistuksen numeroilla, et sinänsä yks vitun hailee, miten nää kirjoitukset menee. :D

Jonkin verran on tullu luettua, mutta ihan liian vähän. Motivaatio lukemisen alottamiseen menee, kun katselee noita kirjavuoria. Mä kun olen sellaista tyyppiä, että haluan osata kaiken ja kaikkea ei voi keretä mitenkään lukemaan/opettelemaan. Kirjoitukset menneet pikkuisen alakanttiin, mutta toivottavasti nyt kurssi muuttuu ja tulis EEE.

Ahkerampikin olis voinu olla! Viis ainetta vielä tiedossa mitä nyt syksyllä sain kaksi alta pois.

Matikasta ja fyssareaalista vähintään eet. Fyssaa lähinnä lomilla tullutkin luettua. Sitäkin laittoman vähän.

Saksasta ja ranskasta pitäis lyhyinä kielinä poimia ainakin se ämmä. Mielummin saksassa menestyisin een arvoisesti. Saksassa lukassu kaikki käsitellyt kappaleet kertaalleen läpi.

Äidinkielestä tavotteena se ee tai ällä, mutta perskeles, kun tikuilla ei saa kirjottaa! Koskaan käyttänykään tekstausta. Kauan sitten vaihdoin muistiinpanojen tekemisen kaunosta näihin tikkuihin ja arvata saattaa, kun pitäis lähtee nättiä koukeroa vääntämään niin eihän siitä tuu mitään kaunista. Siitä ne sitten mussuttaa, että kun vieras sensori ei saa selvää. Argh.

Kyllä lähtee heti huomenna 8h päivässä! :D

Wildemar sanoi:
Äidinkielestä tavotteena se ee tai ällä, mutta perskeles, kun tikuilla ei saa kirjottaa! Koskaan käyttänykään tekstausta. Kauan sitten vaihdoin muistiinpanojen tekemisen kaunosta näihin tikkuihin ja arvata saattaa, kun pitäis lähtee nättiä koukeroa vääntämään niin eihän siitä tuu mitään kaunista. Siitä ne sitten mussuttaa, että kun vieras sensori ei saa selvää. Argh.

Kyllä lähtee heti huomenna 8h päivässä! :D

Häh! Ymmärsinkö oikein, että äikässä ei ole pakko kirjoittaa kaunoa. Minulle kun ei ole koskaan edes opetettu tekstausta, ja ihmettilinkin sitä esim. kesätöissä kun vuotta nuorempi tyyppi kertoi, että kaikillehan se on opetettu. Koulun taisin aloittaa vuonna 1988. Mihin on maailma menossa. Mitäköhän :arvi: kin sanoo jos ei kaunoa kirjoiteta.

W#ttu tää "lukeminen" on tuskaa. Yrittää aina jonkin aikaa, mutta sitten romahtaa, ja päätyy tekemään jotain muuta. :curs: :wall:

lej sanoi:
Häh! Ymmärsinkö oikein, että äikässä ei ole pakko kirjoittaa kaunoa.

Jeps, tekstausta ylivoimasesti suurin osa kirjottaa. Kyllä mun tikuistakin ison ja pienen kirjaimen erottais... mutta minkäs teet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom