Englannin yo kuuntelut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja amisnaru
  • Aloitettu Aloitettu
Odu sanoi:
Siinä Pietro-jutussa se a-vaihtoehto oli jotenki sillai et se olis muka eka laite joka käytti suolaa. Sitä ei mainittu nauhalla. --> vastaus on yksinkertanen laite.
(Ainaki näin mä asian ymmärsin)

Juuri näin. Se yksi vaihtoehto oli että se käyttää uutta suolaa. Mutta nauhalla sanottiin että se on ollut jo pidempään tunnettu se suola juttu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos toi on totta niin :evil: :whip:
Nimittäin E ois ainaki hakusessa ja toi oli ainoo kohta josta olin ihan varma että meni väärin, toki siellä on sit sellasia epävarmoja jotka voi olla oikein tai väärin :arvi:

Mikäs se suolan tarkoitus muuten oli? Arvoin väliltä veden värjäys / arsenikin poisto ja päädyin arsenikin poisto....

Aika perseelleen meni, kuten aiemmatkin englannin kuuntelut ovat mun osalta menneet. Prelin kuuntelusta tuli 40/90. Tyytyväinen oon, jos sen verran tästäkin saan. Kuitenkin voi olla, että yli 50 pojoakin napsahtaa. Sitten voisi hyvillä mielin lähteä englannista tavoittelemaan jopa lubenteria. :arvi:

Joillekin se on niin helppoa repiä 70-80 pistettä, kun taas toisille on työn ja tuskan takana se, että ylipäätänsä ymmärtää mitä paskaa sieltä kuulokkeista syötetään. Englannin kieli on IMO aivan perseestä. :)

Away sanoi:
Joillekin se on niin helppoa repiä 70-80 pistettä, kun taas toisille on työn ja tuskan takana se, että ylipäätänsä ymmärtää mitä paskaa sieltä kuulokkeista syötetään. Englannin kieli on IMO aivan perseestä. :)

Jeah, mutta ei nuo koulun testit mielestäni kerro kovinkaan hyvin, että miten osaa käyttää englantia in real life. Ite olen aika eliitti englannin kielessä, puhuminen, kirjat ym. menee helposti, mutta kokeissa olen keskiverto, tosin nollapanostuksella..

juu sanoi:
Mikäs se suolan tarkoitus muuten oli? Arvoin väliltä veden värjäys / arsenikin poisto ja päädyin arsenikin poisto....

Veden värjäys. Sitten jollain laitteella tutkitaan veden väriä, koska arsenikkipitoinen vesi on hieman eri väristä kuin puhdas.

Ne I ja III osat oli mun mielestä helppoja. II oli vaikein. IV eli avoimet oli sellasta keskitasoa.

Huomenna sitten ruåtsia. Pitäs parantaa syksystä kun jäin 1 pisteen eximiasta. Voi olla vaan aika hankalaa, kun viimeks oon ollu tekemisissä ruotsin kielen kanssa syksyn kirjoituksissa.

Kuuntelut olivat mielestäni aika helpot. Minä tosin olenkin hyvä englannissa.

Pisteitä toivoisin saavani 82-88.

MKS sanoi:
Huomenna sitten ruåtsia. Pitäs parantaa syksystä kun jäin 1 pisteen eximiasta. Voi olla vaan aika hankalaa, kun viimeks oon ollu tekemisissä ruotsin kielen kanssa syksyn kirjoituksissa.

Taitaa olla tavoitteet korkealla :) No sehän on vaan hyvästä. Itse kirjoitin syksyllä ruotsista C:n. Tulos oli samaa tasoa koko lukioajan ruotsin menestyksen suhteen, joten en uusi.

Lintu sanoi:
Mitä siihen yhteen kohtaan ois pitäny laittaa kun siinä oli että onko Itävallan maahanmuutto jutut kiristyneet,suunnilleen samat vai löysemmät?Mä vissiin heitin ton ekan vaihtoehdon.
Mun mielestä vaikeimpia oli ne missä ne pätkät kuulu only once.

Itse pähkäilin samaa asiaa, mut eikös siinä kysytty nimenomaan sen miehen mielipidettä asiasta jos en aivan väärin muista..? Ja se oli mun mielestä aika nojoo-asenteella siinä jutussa, että "suunnilleen samat" (eli b) mä sitten vastasin. Muuten oli kyllä ihan mukava kuuntelu, mun mielestä kuitenki vähän vaikeempi ku syksyllä.. Tai no, ainahan ne nyt helpoilta tuntuu kunnes tulokset saa tietää ;) Mutta positiivisin mielin... Siispä tsemppiä tuleviinkin koitoksiin :thumbs:

Huomasitteko muuten, että yhdessä jutussa puhuttiin punttisalista? ;)
Eikös siihen ollut oikea vastaus b, eli "estää onnettomuudet"?

EDIT: Tuoltahan nuo oikeat vastaukset löytyikin. Näppituntumalta voisin sanoa, että monivalinnoista tulee olemaan noin puolet oikein. Jes!!1 :D

Oliko nuo muka oikeet vastaukset. 14. Kohta oli takuulla a,tossa oli b. ??

Edit; joo niin vähän arvelinki....

Edit2; Mistähän löytäs huomisen ruottin yo kuuntelun oikeet vastaukset..?? :kuola:

Edit3; En muista englanniksi,mut se uskonnollisten muistomerkkien tuhoaminen??

MuayThai sanoi:
Oliko nuo muka oikeet vastaukset. 14. Kohta oli takuulla a,tossa oli b. ?

Oon tosta kyllä täysin samaa mieltä. Nehän vaan puhu nauhalla jotain Colosseumin antamista käyttöön Gladiaattori-elokuvaan.

Jaah... Voisin melkeinpä vannoa, että se b-kohta olis kyllä oikein. En ihan heti menis sanomaan Colosseumia uskonnolliseksi muistomerkiksi...

zephyr sanoi:
Jaah... Voisin melkeinpä vannoa, että se b-kohta olis kyllä oikein. En ihan heti menis sanomaan Colosseumia uskonnolliseksi muistomerkiksi...
Onko joku väittäny? A kohta oli se uskonnollisten muistomerkkien tuhoaminen ja B se colosseum...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom