Englannin yo kuuntelut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja amisnaru
  • Aloitettu Aloitettu
Se rivi on ilmeisesti SUKOL:in sivuilta eli melko varmasti pitää paikkaansa.
Sen mukaan olis tulossa 52/60 eli tais mennä mahdollisuudet ällään. Pitää toivoa täysiä avoista. Muuten tulee kirjallisissa kusiset paikat.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No niin. Katellaan sitten loppuviikosta että mikä oli oikea vastaus neljääntoista; minä sanon b) Planning to get rid of Colosseum.

Voittajalle skenejulkkiksen status, mainetta ja kunniaa.

MuayThai sanoi:
Onko joku väittäny? A kohta oli se uskonnollisten muistomerkkien tuhoaminen ja B se colosseum...

Niin.. tarkoitinkin lähinnä sitä, että eikös siinä puhuttu just nimenomaan siitä Colosseumin kohtalosta? Noh, my bad, käsitin vissiin sun kommentin vähän väärin.. :nolo: Vaihtoehto myös sekin, että oon vaan ollu täysin pihalla tänä aamuna... :rolleyes:

siis ei tasan ollu se 14 kysymys b!! a on aivan sata varma vastaus, koska siinä sanottiin et ne oli pistäny paskax jotai budhapatsaita!

Kyllä vaan oli, talebanit niitä patsaita hajotti. YTL strikes back!

-edit: Itekin mokasin tuossa

Mä kyllä kanssa väittäisin, että b-kohta, eli se colosseum juttu on oikein. Nauhalla puhuttiin jotain, että Italia yksityistäisi näitden vanhojen muistomerkkien ja ne uskonnolliset muistomerkit oli vain jonkinlainen vertaus niiden Talebanien Buddha patsaiden tuhoamiseen, eli ei liittynyt kysymykseen...

Kokonaisuutena aika vitusti helpompi kuin syksyllä. Ainoa kohta mikä häiritsi oli kolmannessa osiossa viimeinen kysymys, eli UNICEFIN rooli. Mun mielestä mikään vastausvaihtoehto ei oikein vastannut tekstiä, mutta pistin silti b:n

Huomenna ruotsissa kämmenpohjat hikoavatkin jo ihan eri tavalla. Toivottovasti ei ole samanlaista ärrä-vikaista tyyppiä lukemassa, kuin enkussa.

PRKL..Varmaan yx virhe tuli kysymyksis kun vaihtelin kahden vaihtoehdon välillä ja lopulta valitsin väärän :(
Sit niis kirjoitettavis en millää meinaannu saada kaikkee kahelle riville joten kirjotin esim.taidegalleria enkä kuninkaallinentaidegalleria :(

juu sanoi:
Myy vaikka minulle... :rolleyes:

Ilomielin. Sitä on vain huomannut, että silloin kun jutusteli brittien kanssa kun teki jazzfestareilla hommia (hämärää, olen kuitenkin hevimies) niin kieli sujui kuin itsestään. Nykyään kun duunissa tulee joku kysymään jotain niin sisäinen Mika Häkkiseni pääsee valloilleen. Kannattais varmaan lähtiä kielimatkalle, mutta ei näillä palkoilla paljoa matkailla.

83 pongoo. Mä en käsitä miten mä noin hyvin sain. Mä kysyin parilta kymmeneltä kaverilta paljon ne sai, ja yks sai enemmän ku mä, 84 (tää on asunu jenkeis) Ehkä mä voinki saada sen M:n!

Englanti 87/90 (ja monivalinnoista 30/30, 14. kyssä meni siis oikeen :hyper: ), ruotsista 81/90, mistä olin hyvin positiivisesti yllättynynyt: tiivistelmä 9/10 - e haussa edelleen. :)

No niin, kirjoitusten alkuun on vielä viikko aikaa ja alkaa olla tilinteon hetki. :D

Mitä teit lukulomalla, pänttäsitkö silmät killissä vai herkistelitkö kuten allekirjoittanut? Onko hätä vai eikö?

Ja viimeisimpänä muttei vähäisimpänä, miten kirjoituksesi tulevat sujumaan?

gotto sanoi:
No niin, kirjoitusten alkuun on vielä viikko aikaa ja alkaa olla tilinteon hetki. :D

Mitä teit lukulomalla, pänttäsitkö silmät killissä vai herkistelitkö kuten allekirjoittanut? Onko hätä vai eikö?

Ja viimeisimpänä muttei vähäisimpänä, miten kirjoituksesi tulevat sujumaan?

No kielissä oon varonut ylikuntoa ja lukenut niitä yhteensä 2 päivän aikana :D. Matikkaa en oo katellu vielä yhtään, sillä sen pitäis olla hyvin hallussa. Eniten oon tähän mennessä lukenut ja treenannut fysiikkaa. Historiaa oon kanssa vähän lueskellut. Olis kai tässä voinut vähän enemmänkin lukea... Treenaaminen ja syöminen on kyllä kulkenut hyvin. :hyper:

Matikasta ja reaalista tavottelen ällää. Reaalissa se voi kyllä olla aika tiukilla. Englannista ja äikästä e olisi kova sana, vaikka tiukkaa tekee. Täytyy vain pyrkiä kirjoituksissa olemaan :arvi:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom