Englannin yo kuuntelut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja amisnaru
  • Aloitettu Aloitettu
tulipas just tehtyä. tuntui yllättävän helpolta kokeelta. olikos muita tekemässä kyseistä koetta ja mielipiteitä siitä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
amisnaru sanoi:
tulipas just tehtyä. tuntui yllättävän helpolta kokeelta. olikos muita tekemässä kyseistä koetta ja mielipiteitä siitä
Tuli kans tehtyä. Ei vaikuutanu kauheen vaikeelta mut saas nähdä sit ku tulokset tulee onko :david: vai :arvi:

Mr. Katabol sanoi:
Tuli kans tehtyä. Ei vaikuutanu kauheen vaikeelta mut saas nähdä sit ku tulokset tulee onko :david: vai :arvi:

Toivottavasti :arvi:

Tai muuten suuttuu :david:

Mitä siinä piti tehdä?

Teinpähän minäkin tuon kokeen. Mielestäni vaikein kohta koko kuuntelussa oli siellä lopussa niissä vapaissa kysymyksissä, kun piti kuunnella miksi kiinassa/japanissa (tai missä se nyt olikaan) oli niin vähän tulipaloja, tms.

J.J. sanoi:
Teinpähän minäkin tuon kokeen. Mielestäni vaikein kohta koko kuuntelussa oli siellä lopussa niissä vapaissa kysymyksissä, kun piti kuunnella miksi kiinassa/japanissa (tai missä se nyt olikaan) oli niin vähän tulipaloja, tms.
Se johtu siitä, että siellä panostetaan niin paljon paloturvallisuuteen. IMO, ne kysymykset mitkä kuultiin vain kerran oli koko paskan vaikeimpia kysymyksiä, vaikka ne on aina ennen ollu tosi helppoja. :kuvia:

a) Pälsiturkki hoidetaan suihkuttamalla sprayta ja tuulettamalla, säilyy pitkään ja kaikilla on kivaa.

b) Japaniassa torjutaan tulipaloja suurin resurssein, jopa 30 % bkt:sta.

c) Kuningattaren taidegalleriaan on vanhan kunnon imperialistimeiningin mukaan lyöty sademetsästä hakattua puuta. Rok on.
Hämmennystä tämä herättää siksi, että prinssi Phillip on WWF:n entinen puheenjohtaja.

d) Se tyyppi sai palkinnon tehtyään uraauurtavaa työtä kasvainten diagnosointimenetelmien kehittämiseksi tjsp.

e) e muista kysymystä.

Hyvinhän tuo tuntui menevän, vaikka YTL oli taas ujuttanut muutaman kompakysymyksen väliin.

Juu tehtyä tuli ja aikas helpot oli. Täysiä pisteitä odottasin, mut ne pari kompaa hiukan hämää ja miten ne avokkeja arvostelee. Saas vaa nähdä miten ruotsi huomenna. Vois kattoo Koppsin ilman tekstejä ni tulis huijattuu itteensä et olis ainakin jotain tehny. ;)

Ensimmäinen osio oli vielä siedettävä, mutta sitä arsenikkivesi osiosta en tajunnu juurikaan...

Tuntu että siellä oli muutama aika ovela kohta :/ Mulla tais esim kusta se kohta missä kysyttin miks sen jonku Pietron systeemi oli niin hyvä, vastasin että ku se on niin yksinkertanen laite... Ois varmaan pitäny laittaa se että se käytti sitä suolaa tjsp... No kattoo mitä tapahtuu :P

Olari sanoi:
Tuntu että siellä oli muutama aika ovela kohta :/ Mulla tais esim kusta se kohta missä kysyttin miks sen jonku Pietron systeemi oli niin hyvä, vastasin että ku se on niin yksinkertanen laite... Ois varmaan pitäny laittaa se että se käytti sitä suolaa tjsp... No kattoo mitä tapahtuu :P

Minä ainakin heitin siihen että se käyttää sitä suolaa.. Se että se on niin halpa sydeemi tuli sitten niissä seuraavissa kohdissa. Aika häijyjä oli kyllä siihen ne vaihtoehdot.

male sanoi:
Damn! Oliko se muka 30 eikä 3?

Helpot oli muuten. 1 tai 2 avointa ehkä väärin.

Tuo 30 tuli laitettua jostain syystä, muistelisin että siinä nauhalla sanottin
"one third of a per cent" eli 0,33 %. Jos prosentit olis noin suuria (3, 30), ei palomiehillä pitäisi ainakaan palkkauksen suhteen olla Lapanissa valittamista. :D

tuo viimenen noista avoimista, eli E, oli ollut kuulemma "miksi purkkaa ei saa käyttää jossain maassa".. tjsp.

eiku joo, niinhän se olikin:
e) Miksi Singaporessa on alettu jälleen myydä purukumia?

Vastaukseen tuli höpinää vapaakauppasopimuksesta USA:n kanssa.

edit: tänks nevahood. :)

Tulihan se tehtyä. Eipä tuo nyt kovin täydellisesti menny, vaikka ei täysin paskanmaku suuhun jäänykään. Avoista varmaan joitakin pisteitä ja ehkä 1X2 menetelmä toiminu monivalinnoissa.

Mitä siihen yhteen kohtaan ois pitäny laittaa kun siinä oli että onko Itävallan maahanmuutto jutut kiristyneet,suunnilleen samat vai löysemmät?Mä vissiin heitin ton ekan vaihtoehdon.
Mun mielestä vaikeimpia oli ne missä ne pätkät kuulu only once.

Se Pietro juttu oli kyllä mielestäni sulla(Olari) ihan oikein, eli koska oli niin yksinkertainen laite.
Toi Itävalta juttu meni itseltäkin ohi, mutta vastailin kuitenkin loogisesti, että kiristyneet, sillä Itävallassahan on oikeisto nostanut päätään (Jörg Heider tai miten ikinä kirjoitetaan). Tosin tuo päättely harvoin tuo tulosta yo-kirjoituksissa.

Siinä Pietro-jutussa se a-vaihtoehto oli jotenki sillai et se olis muka eka laite joka käytti suolaa. Sitä ei mainittu nauhalla. --> vastaus on yksinkertanen laite.
(Ainaki näin mä asian ymmärsin)

Itelle tosta napsahtaa 70-80 pongoo. Mulla on jo C kirjotettuna enkusta joten otan löysin rantein.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom