energy drink ED

Ikä
47
Toi on muuten hyvää ja "edullista" vertaa batteryyn.

Mietin vaan että kuinka hyvin noi vitamiinit mahtaa imeytyä tuosta juomasta..? esim: B12 vitamiinia on pullossa 100ml 200% p saantisuosituksista pullossa juomaa puoli litraa !

Kommentteja..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huuhaata. Jos haluat juoda jotain treenin aikana tai sitä ennen, suosittelen urheilujuomia, joissa on suolot ja mahdollisimman vähän hiilareita, esim. Hart Sport, Dexal ja TL:n Hydro Fuel

Originally posted by Powerlift77
Toi on muuten hyvää ja "edullista" vertaa batteryyn.

Mietin vaan että kuinka hyvin noi vitamiinit mahtaa imeytyä tuosta juomasta..? esim: B12 vitamiinia on pullossa 100ml 200% p saantisuosituksista pullossa juomaa puoli litraa !

Kommentteja..

sen jäälkeen ku Ephedra Vulgaris (Ma Huang) aiheutti aika mukavat verenpaineet (120/160), aloin juomaan tota ennen jokaista treeniä boosterina. Viddu et oikeesti skulaa!

Tossa on koffeinii suurin sallittu määrä,guaranaa jne..

Ja Taha:lla hyvä sigu!

joku onnelinenha oli vetäy ruottis kovan reenin päälle batteryn/edin nii se oli saanu sydärin :kippis1:

Mä en treenaamisen apuna käytä batteryä tai ediä, mutta koeviikolla menee pullo/koe. Battey on mielestäni parempi, ediä on liikaa ja se rupeaa häiritsevästi kusettamaan jo kahden tunnin jälkeen. Koulun automaateissa noi on saman hintasia.

Re: Re: energy drink ED

Originally posted by PsychoPred
sen jäälkeen ku Ephedra Vulgaris (Ma Huang) aiheutti aika mukavat verenpaineet (120/160), aloin juomaan tota ennen jokaista treeniä boosterina. Viddu et oikeesti skulaa!

Tossa on koffeinii suurin sallittu määrä,guaranaa jne..

Ja Taha:lla hyvä sigu!

Kerropa mulle miten noita verenpainelukemia luetaan. Kävin just pari päivää sitten lääkärissä ja mun verenpaine oli 130/70, eli tossa 130 on yläpaine ja 70 on alapaine.

Re: Re: Re: energy drink ED

Originally posted by Jonksu
Kerropa mulle miten noita verenpainelukemia luetaan. Kävin just pari päivää sitten lääkärissä ja mun verenpaine oli 130/70, eli tossa 130 on yläpaine ja 70 on alapaine.

kylhän sä itsekin varmaan osaat päätellä että suurempi on yläpaine, esim. mun Omronissa alapaine tulee ekana

Originally posted by PattiPete
Paljos tuossa on kofeiinia?

Energiasisältö: 222 kJ / 52 kcal
Makeutus glukoosilla ja fruktoosilla

Vaikuttavat aineet:
Kofeiini 320 mg/l
tauriini 4000 mg/l
guarana 90 mg/l
niasiini 8 mg/l
B5-vitamiini 8mg/100 ml
B6-vitamiini 1,8 mg/ 100 ml
B2-vitamiini 0,56 mg/ 100 ml
B12-vitamiini 2,0 mikrog / 100 ml

Ainakin minua toi juoma rupeaa närästämään.
Paras energiajuoma on (minun mielestä) Dark Dog,harmi vaan ettei sitä saa Suomesta.Onkohan myyntikiellossa??

Originally posted by PsychoPred
Vaikuttavat aineet:
Kofeiini 320 mg/l

Saman saa kupista kahvia. Itseasiassa saa enemmänkin, mutta kenen mielestä diureetin käyttö parantaa urheilusuoritusta?

tauriini 4000 mg/l

Ei löydy tutkimusta, joka todistaisi tauriinin vaikutuksen urheilusuoritukseen olevan positiivinen.

guarana 90 mg/l

Guarana sisältää 10% kofeiinia, joten se lisää 9mg/l kofeiinia. Saman saa hengittämällä kahvilan ilmaa...

niasiini 8 mg/l

Niasiinia suositellaan saatavaksi 11-18mg. Sitä saa maitotuotteista ihan riittävästi ja sen lisäksi elimistö tuottaa sitä itse.

B5-vitamiini 8mg/100 ml

Saantisuositus 4-7mg/vrk ja sen saa helposti lihasta, maidosta ja munista.

B6-vitamiini 1,8 mg/ 100 ml

Tämänkin saa helposti lihasta, maidosta ja munista.

B2-vitamiini 0,56 mg/ 100 ml

Ribolafiinia saa normaali boudari ruuasta niin paljon, ettei enemmästä väliä.

B12-vitamiini 2,0 mikrog/100 ml

Normaaliruuasta saa monikymmenkertaisen määrän.

Toi on siinänsä hyvin perusteltu, mutta esim. mä saan paljon enemmän tehoa treeniin edillä. Ma Huangkaan ei antanut niin paljon silloin 2-3 kk sitten. Placebo vai ei, mutta toimii mulla ...

Originally posted by PattiPete
Elikkä puolen litran pullossa on 160mg kofeiinia.
Itse otan yleensä ennen treeniä 200mg, eli 2 kofeiinitablettia.

mitä tabuja ja onko ihan apteekki/luontaistuotekaupan valikoimissa? itekin voisin koklata ku toi ed maksaa aika paljon pidemmän päälle.

Kofeiinista alkaa olla oikeesti hyötyä suoritukselle, kun sitä ottaa 5mg/painokiloa kohti; muuten se vaan kusettaa.

Ite otan 3-400mg, 25-50mg efee ja aspiriinin. Johan alkaa puntti nosta. Ja painot kans.

Originally posted by Taha
Kofeiinista alkaa olla oikeesti hyötyä suoritukselle, kun sitä ottaa 5mg/painokiloa kohti; muuten se vaan kusettaa.

Ite otan 3-400mg, 25-50mg efee ja aspiriinin. Johan alkaa puntti nosta. Ja painot kans.

efe sais mun vanhemmat ostoksille hautaustoimistoon, sen verran kova verenpaine ollut pelkäl ma huangilla.

ei kai se koffeiini kuseta niin paljo ku furosemiidi tms...en ainakaan huomannut mitään poikkeavaa, nesteet pysyy normaalisti kehossa.

:thumbs:

Minkä verran ennen treeniä vetäset nuo? Itse olen kofeiinit ottanut puoli tuntia ennen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom