energy drink ED

Itse otan ja muutaman kofeiini pillerin n. 1h enne treeniä ja puskee aika hyvin.

tosin en juo kahvia kun 2dl päivä(=eli kupin).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by PattiPete
Minkä verran ennen treeniä vetäset nuo? Itse olen kofeiinit ottanut puoli tuntia ennen.

1/4 h ennen treeniä.

Ja HooEee: Olen antanut kertoa itselleni, että aliannostus ei hyödytä itse suoritusta vaan rasvanpolttoa, hikoilemista ja kuseneritystä.

Itse en juo kahvia ollenkaan ja siksi 200mg tuntuu selvästi. Ei tahdo pystyä oikein olla paikallaan vaan on kokoajan levoton olo.

Taha: Yleinen vireystason nousu on ainakin havaittavissa 'aliannostuksellakin'. Itse tavoittelen lähinnä sitä, mutta pitää kokeilla joskus ottaa se 5mg/painokilo, eli omassa tapauksessani 400mg.

Originally posted by PattiPete
Taha: Yleinen vireystason nousu on ainakin havaittavissa 'aliannostuksellakin'. Itse tavoittelen lähinnä sitä, mutta pitää kokeilla joskus ottaa se 5mg/painokilo, eli omassa tapauksessani 400mg.

En puhu yleisen vireystason nostosta, vaan suorituskyvyn lisäämisestä. Laboratorio-olosuhteissa on todettu vasta 6mg painokiloa kohti lisäävän sitä noin kahdeksi tunniksi (Graham, 2001). Ja jos kofeiinin ottaa liian aikaisin, sen diureettinen ja laksatiivinen vaikutus päinvastoin heikentää suorituskykyä. Kuulostaako järkevältä?

Originally posted by Taha
En puhu yleisen vireystason nostosta, vaan suorituskyvyn lisäämisestä. Laboratorio-olosuhteissa on todettu vasta 6mg painokiloa kohti lisäävän sitä noin kahdeksi tunniksi (Graham, 2001). Ja jos kofeiinin ottaa liian aikaisin, sen diureettinen ja laksatiivinen vaikutus päinvastoin heikentää suorituskykyä. Kuulostaako järkevältä?

Mikä sitten on liian aikaisin? Pitää tosiaan vaikka huomenna kokeilla vetäistä prkl 500mg kofeiinia. Veikkaan kyllä, että haittavaikutukset ylittävät mahdollisen hyödyn. Tärisee varmaan koko ukko. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom