energiasykli

Ikä
42
Ajattelin kokeilla 2viikkoo plussalla 1viikko miinuksella syklitysta. Onko hyötyä jos on sen miinusviikon ketolla? Onnistuuko niin lyhyessä ajassa vai olisko parempi olla kiristelyviikko vähillä rasvoilla ja hiilareilla?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
super hessu sanoi:
Ajattelin kokeilla 2viikkoo plussalla 1viikko miinuksella syklitysta. Onko hyötyä jos on sen miinusviikon ketolla? Onnistuuko niin lyhyessä ajassa vai olisko parempi olla kiristelyviikko vähillä rasvoilla ja hiilareilla?

En ole perehtynyt diettaukseen/sykleihin. Mutta siinä käsityksessä olen, että jos mahollista niin jakaa massa ja diettikauden pitempiin jaksoihin.

super hessu sanoi:

Riippuu tietysti vähän siitä että miten nopeesti pääset ketoosiin. Itellä ei tuntunut kovin lyhyt aika siihen riittävän, vaikka ketoosiin pääsyä voikin aerobisella nopeuttaa. Ja joku jossain ketothreadissa mainitsikin että kunnolla syvään ketoosiin päästäkseen olisi hyvä ketoilla parikin viikkoa ilman sitä hiilaripäivää..

Mutta kuten sanottu, riippuu vähän kroppasi toiminnasta. Itse valitsisin kuitenkin vähähiilarisen vaihtoehdon...

Jep sanoi:
En ole perehtynyt diettaukseen/sykleihin. Mutta siinä käsityksessä olen, että jos mahollista niin jakaa massa ja diettikauden pitempiin jaksoihin.

Mikähän peruste tälle mahtaa olla?? Aikalailla yksilöllistä on mikä kenellekin sopii, mutta tämä on yksi todella hyvä tapa kasvattaa lihasta ja pysyä suht pienissä rasvoissa koko ajan. Ei kaikki halua mitään sikabulkkia edes vetää.

Ja alkuperäiseen kysymykseen. Ketoiluta ei kokemusta ole, mutta muistasin täältä lukeneeni että ottaa kuitenkin useemman päivän päästä tohon ketoosiin, että varmaan aikalailla turhan lyhyt aika. Itse käyttäsin ennemmin vaan vähemmän hiilareita tällä jaksolla. Ja ottaa sitten vaikka 2 viikkoo sitä kiristelyä jos meinaa läskiä kertyä.

Kokeilen kans sitä et 1viikko plussalla ja 1viikko miinuksella.Kattoo sit et miten onnistuu.Inhottaa vaan se fläsä homma mut saahan sen pois :D

Suositut

Back
Ylös Bottom