Olis sellanen kysymys että ku täällä porukka ostaa kouluu 4-5 tölkkiä jotai Red Deviliä tai Tehoa ni mitä kaikkee haittaa siitä aiheutuu jos juo ton verra 6h sisään? :wtf:
menee hampaat, rahat ja saattaa lihoakin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olis sellanen kysymys että ku täällä porukka ostaa kouluu 4-5 tölkkiä jotai Red Deviliä tai Tehoa ni mitä kaikkee haittaa siitä aiheutuu jos juo ton verra 6h sisään? :wtf:
olo jonkun aikaa juomisen jälkeen..nyttemmin on alkanut Battery stripped maistua. Lähinnä ryypätessä tulee sitä juotua (=kerran-pari kuukaudessa) ja silloin, jos on luvassa yömyöhään duunia.
Vaikka onkin lightia niin itse suhtaudun hieman varauksella siihen, miten nuo siihen vyötäröön vaikuttaa. Muuten varmaan litkisin päivittäin tuota strippediä, on se niin namia... :hyvä:
Battery Strippedin energiasisältö:
Energiasisältö. 21kJ/100 ml 5 kcal/100 ml
Tölkissä siis n. 15kcal, eli ei tolla kyllä saa minkäännäköstä harmia aikaseks vyötärölle.
[Foliohattu]Olen vakuuttunut että energiajuomiin lisätään jotain riippuvuutta aiheuttavaa lisäainetta[/Foliohattu]
Foliohattu]Olen vakuuttunut että energiajuomiin lisätään jotain riippuvuutta aiheuttavaa lisäainetta[/Foliohattu]
en ole varma, mutta joltain korkeantahon henkilöltä kuulin että energiajuomiin lisätään jotain addiktoivaa ainetta nimeltään kofeiini.
Energiajuoma on hyvää, mutta pilaa salireenit, lihaksiin tulee veltto fiilis.

:lol2: taas jokujoka ei tajuu huumoria
![]()
Tarkoitan näitä foliohattuteorioita ja toisaalta ihan oikeitakin tutkimuksia, joiden mukaan keinotekoisesti makeutetut litkut aiheuttavat aineenvaihdunnassa ongelmia.
. Piristävää vaikutusta en ole kunnolla vähään aikaan noissa huomannut kun on kehittynyt toleranssi kofeiiniin kofutablettien kautta (ennen salia) ja muutenkin noita on tullut sen verran litkittyä. Tosi kalliiksihan tuo tulee jos paljon juo. Laskin että mulla menee ehkä joka toinen päivä nykyään jotain energiajuomaa, mikä tekee vuodessa lähes 400 euroa, riippuen juoman hinnasta. Pitäs jättää pois nuokin paskat. Jonkinlainen jännä lievä addiktio niihin silti on kehittynyt.Tosi kalliiksihan tuo tulee jos paljon juo. Laskin että mulla menee ehkä joka toinen päivä nykyään jotain energiajuomaa, mikä tekee vuodessa lähes 400 euroa, riippuen juoman hinnasta. Pitäs jättää pois nuokin paskat. Jonkinlainen jännä lievä addiktio niihin silti on kehittynyt.

ei ainakaan miedän natsisivassa ole noita muovipulloja tölkkejä vaan.