Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
therf sanoi:Eikös noissa energia juomapaukuissa oo riskinä se, että tuntee olonsa pirteeks kofeiinin ja tauriinin ansioista vaik ois jo ihan hirveessä tuubassa. Sitten jatkaa juomista paljon pidemälle ku ei tule raja vastaan niin helposti.
arnold1987 sanoi:Siitähän oli tarinaa joku 5 vuotta sitten RedVullista, että se yks kaveri kuoli sen ja viinan sekotukseen. Viinan määrää ei vain kerrottu Hirvee haloo oli heti päällä radiossa, että energiajuomalla osuutensa kuolemantapauksessa. Vai tarkoittiko joku noista edellisistä juuri tätä tapausta?
WireHand sanoi:Itse olen huomannut sellaisen ilmiön että juuri nuo energiajuomat, batteryt ym. turvottaa mahan. Onko muilla vastaavanlaisia huomioita?
GoMan sanoi:Mä en jostain syystä oikeen jaksa uskoa noihin ED:eihin sun muihin.
Since 1988 sanoi:Ostakaa virosta: niillä omat red bullit, josta Hustlerissa ihan lähes sama sisältö ja halpaa on
Muistaakseni siinä oli 6g hiilaria siis Gatoradessa. Oon tässä tuuminut, että pitäisiköhän kokeilla palkkariksi Gatarodea+heraa+kreaa+glutaa.Art2 sanoi:Gatoradehan ei ole energiajuoma vaan "nestetankkaus"-juoma. Sisältää esim. natriumia ja magnesiumia. Taitaa olla alle 10g hiilareita
NGV sanoi:Muistaakseni siinä oli 6g hiilaria siis Gatoradessa. Oon tässä tuuminut, että pitäisiköhän kokeilla palkkariksi Gatarodea+heraa+kreaa+glutaa.
Mietin ihan samaa. Faktan ei tarvitse olla uskon asia. ;)Gillyanne sanoi:Miten niihin sitten pitäisi uskoa? Ihan faktahan se on, että kofeiini ja tauriini ovat piristeitä.
Pikkupapu sanoi:Mietin ihan samaa. Faktan ei tarvitse olla uskon asia. ;)
Kyllä joku terveyviranomainen tai muu oli sanonu jossain tommosen yhteydessä lähdettä en muista ku jutusta on paljon aikaa.kas-vain sanoi:Ei. Rytmihäiriöriski kasvaa. Tottakai ne voi piristää, mutta humalatilan tuntemukseen eivät vaikuta tietääkseni.
Toisaalta olen kuullut, että ihan naamat oleva kaveri on tullut "vesiselväksi" vedettyään vähän piriä, mutta amfetamiinilla ja kofeiinilla ei ole mitään kemiallista yhteyttä, joten en usko, että kofeiini+tauriini "selventäisi" humalatilaa.
WireHand sanoi:No se kaveri oli silloin juuri ylä-asteella, eli siitä on jo kauan aikaa. Sairaala hoidossa oli silloin usean päivän, lääkäri oli sanonut että eivät voi tehdä mitään, katsotaan miten käy. Tosin huumeilla(kin) saattoi olla osuutta asiaan.