"Energiajuomat"

Voi ryökäle, nyt olen minäkin hurahtanut kofeiiniin ja Pepsi Maxia, Cokis lightia tai Zeroa kuluu jo kaksi pulloa päivässä. Siihen vielä teen juonti ja Tauriinitabut päälle. Ja vasta pääsin Ed riippuvuudesta eroon. :itku: No, eipähän väsytä enää päivisin.:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt on oppinut hieman hillitsemään tuota Mad Croc riippuvuutta. Kesällä pari 0,5l tölkkiä oli ennemmin sääntö kuin poikkeus. Kai sen takia nykyään ei niin paljoa noita litki kun joka välissä vedän vettä :thumbs: Suosittelen tuota kikkaa, jos on maha 'täynnä' vedestä ei tod. tee mieli mitään sokerilitkua.

Mad Croc on kans hyvää sockerfrinä. pari kertaa tullut sitä ostettua, vaikk yleensä mieluiten Battery Stripped tai ED Lemon Laitti. Teho on kans ihan ok, etenkin se laittikolaversio siitä.

Energiajuoma kohottaa veren sokeripitoisuutta äkisti jonka jälkeen se romahtaa? Tälläisen käsityksen ole itse saanut.

Mad Crocin alkoholiversio, siinä hieno juoma viikonlopuksi. Piristää ja humalluttaa samaan aikaan, ässäfiilis tulee ku niitä pari ottaa nopeahkoon tahtiin.

Battery Stripped on noista ollut läheellä sydäntä, sopii litkittäväksi vaikka dieetilläkin. Mand Croc oli tosiaan kovassa huudossa kesällä, tuli juotua vähän liikaakin.

No perkele, oot oikeessa. Nyt on tullu hörpittyä Batterya siihen tahtiin, että alkaa maistumaan kuselta koko litku. Tehoa oon maistellu nyt ja Red Deviliä myös. Pitäs lopettaa kokonaan nuo energialitkut. Hyvä sitä on opiskelijana ostella kalliita energiajuomia...:rolleyes:

Itse olen kanssa ollut EDi riippuvainen. Kerran join illassa 12 puolen litran pulloa, oireina olivat seuraavan yön aikana unettomuus, armoton vapina ja hiki. Kädetkin olivat niin hemmetin tahmaiset. Viimeisen kerran kävin vessassa aamulla puoli kahdeksalta, ja sain vihdoin unenpäästä kiinni ja nukuin yhteentoista.
Siitä sitten rupesin hieman vähentämään juontia, enintään pullo päivässä. Sitten siirryin madcrocoihin ja niitä tölkki päivässä.
Nyt ennen joulua jätin energiajuomat kokonaan pois. Ei siitä mitään tullut, kuukauden olin ilman kofeiinia ja tauriinia, ja aina väsytti ja pää oli kipeä. Aloin jälleen kerran juomaan energia juomia ja kyllä helpotti.
Nyt olen rajoittanyt taas juontiani, viimeksi perjantaina meni 0,25 litraa lidlin energiajuomaa.

Itse ostan Lidlistä nykyään noita energiajuomia, varmaan joka viikko tarjouksessa 3 tölkkiä 2€. Ei uskalla ostaa enempää kerralla kuin nuo 3 tölkkiä, ettei taas rupea menemään ylitse.

Töissä tulee sorruttua noihin energiajuomiin...harmi vaan kun red devil uudistui, on nykyään ihan tuubaa:down:

Itse olen huomannut sellaisen ilmiön että juuri nuo energiajuomat, batteryt ym. turvottaa mahan. Onko muilla vastaavanlaisia huomioita? Ja sitten joskus olen lukenut jutun Ruotsista, jossa joku urheilija nuori oli ottanut aina 6tölkkiä redbullia ennen ja jälkeen treenien, ja kuollut sitten ennen pitkää. Kofeiini myrkytys? Yksi tuttu oli kuolla kofeiinimyrkytykseen otettuaan 10 kofeiinipilleriä.

Tuli mieleen että kun sitä itse oli aikoinaan nuorempi ja tyhmä (joku 7 vuotta sitten) niin tuli ryypättyä 5pvää aika vähällä ravinnolla ja kuudetta päivää ruvettiin ryyppäämään ja alko väsy painaa päälle niin otin n.15 kofeiinitablettia kun en silloin tiennyt että ne on niin tehokkaita kun olivat niin hiton pieniäkin! Lopputulos että pumppu hakkas sikana, sairaalaan tiputukseen ja oksensin verta!.. semmosta pikku hauskaa! On sitä joskus ollut kyllä aika:david:

MadCrocin kannattaja här. Mukavan makuista, kohtuullisen halpaa ja jotenkin tuntuu piristävänkin parhaiten (liekö sitten vain harhaa itselle parhaimmasta mausta johtuen, mene, tiedä...). Pari tölkkiä menee kuukaudessa, mutta itsekurilla pidetään se maksimi alhaisena. Ja parempaahan kaikki on, jos vetelee harvoin "herkkuna" eikä jatkuvalla syötöllä.

Recovering energiajuomariippuvainen täällä.
Vuosi sitten Ediä meni sellaiset pullo päivässä, vuorotyössä ollessa yövuoroissa tuli välillä horittua kolmekin pulloa vuorokaudessa. Tällainen meininki oli siis jatkunut noin pari vuotta, ja näkyi kyllä kans vyötärössä. Oma ennätys taisi olla, kun tehtiin pieni iltaveneily saaristoon ja siinä illan/yön aikana kului sellainen kuus pulloa.
Dieetin myötä Edi sai lähteä, olin aika pitkään pelkällä Bonaqua-linjalla, nyttemmin on alkanut Battery stripped maistua. Lähinnä ryypätessä tulee sitä juotua (=kerran-pari kuukaudessa) ja silloin, jos on luvassa yömyöhään duunia. :hyper:
Vaikka onkin lightia niin itse suhtaudun hieman varauksella siihen, miten nuo siihen vyötäröön vaikuttaa. Muuten varmaan litkisin päivittäin tuota strippediä, on se niin namia... :hyvä:

Mua vituttaa ihan törkeesti kuinka paljon noihin tulee hakattua rahaa kuukaudessa. Tänäänkin on mennyt 2kpl 0,5l ediä, voi vittu sentään. Melkeen joka päivä menee 3-4kpl ja tätä on jatkunut jo pitkään. Oikeastaan olen ollut aktiivi käyttäjä jo useamman vuoden. Toki pystyn irrottautumaan viikoksi tai kuukaudeksi ilman suurempia ongelmia jos vaikka lyödään kaverin kanssa joku veto (pari kertaa kokeiltu) mutta muuten ei tunnu tulevan mitään. Tolla rahalla rahottais komeesti syömiset ja proteiinit kuukaudeksi. Taidan lopettaa tähän... katsotaan kuinka nopeasti lankean.:curs:

Kannattaa vaikka laittaa johonkin se juoman hinta aina kun tekisi mieli. Parin kuukauden päästä sitä rahaa sieltä löytyy ja tajuua paljon sitä oikeasti menee. Jos vain jättää ostamatta niin sattaa ne 'järkevästi käytettävät rahat' tuhlata johonkin muuhun ihan yhtä turhaan.

Powerking & LIDL vanhat pullot, tölkkiuudistus tehtiin hintojen noston kanssa.

Olis sellanen kysymys että ku täällä porukka ostaa kouluu 4-5 tölkkiä jotai Red Deviliä tai Tehoa ni mitä kaikkee haittaa siitä aiheutuu jos juo ton verra 6h sisään? :wtf:

Suositut

Back
Ylös Bottom