"Energiajuomat"

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
enpä oo tommosta tarjousta nähnykään, yksittäin ne ainakin ovat n.euron.

Olet eksynyt sitten väärään aikaan lidl:een. viime viikon keskiviikkoon asti oli 2e/3prk ja veikkaampa että nyt torstaista lähtien on taas sama tarjous tai viimeistään ensi torstaista lähtien.

Red Bullin Sugarfreetä tullut viimeaikoina vedeltyä aika paljon.
Onkos muilla miten noita sokerittomia ja minkä makusia?
Battery Stripped on ihan jees kamaa mutta turhan kallista.

Noi mitä mainitsit nii on hyvä makusia, mut Tehon sokeriton on täyttä myrkkyä. Meinas :urjo: lentää, mut kyllä se silti alas vedettiin.

Maun takia näitä satunnaisesti juon, Batterya enimmäkseen. Piristävän vaikutuksen olen huomannut vasta 36h~ valvomisen jälkeen, jolloin oikeasti tuntee virkistyvänsä. Omalla vakiosalilla muutama äijä juo esim. Rodea treenin lomassa, mutta en ole oikein ymmärtänyt tarkoitusta. Ei kai energiajuoma mitenkään treeniin erikoisemmin tuo voimaa tai kestävyyttä?

Tänään tuli ostettua Halpa-Hallista semmosta energia juomaa ku R20+, maku oli melko lähellä batteryä, se oli saman väristäkin. Sitä myydään litran pulloissa, ja se maksaa 2,4€/L!

Maun takia näitä satunnaisesti juon, Batterya enimmäkseen. Piristävän vaikutuksen olen huomannut vasta 36h~ valvomisen jälkeen, jolloin oikeasti tuntee virkistyvänsä. Omalla vakiosalilla muutama äijä juo esim. Rodea treenin lomassa, mutta en ole oikein ymmärtänyt tarkoitusta. Ei kai energiajuoma mitenkään treeniin erikoisemmin tuo voimaa tai kestävyyttä?

piristää jonkin verran, ei se voimaan ja kestävyyteen vaikuta.

Itse olen huomannut sellaisen ilmiön että juuri nuo energiajuomat, batteryt ym. turvottaa mahan. Onko muilla vastaavanlaisia huomioita? Ja sitten joskus olen lukenut jutun Ruotsista, jossa joku urheilija nuori oli ottanut aina 6tölkkiä redbullia ennen ja jälkeen treenien, ja kuollut sitten ennen pitkää. Kofeiini myrkytys? Yksi tuttu oli kuolla kofeiinimyrkytykseen otettuaan 10 kofeiinipilleriä.

Itse otin teinininä "valvomiskisan" yhteydessä kännipäissäni puoli purkkia:rock: Seuraavana päivänä soittelin terveyskeskukseen kun oli vähän huono olo(jattelin että kuolen), eivät olleet yhtään huolissaan.

Niin joo voitin kyllä:D

jos on mahdollista jotenkin hommata batteryä ruotsista. vähän yli 1e purkki. tai sitten tukku kortti. esim. metrotukussa noin 1.30e tölkki molemmat tavallinen ja sokeriton. viimeksi kun kävin metrossa niin otin jotain prode patukoita mukaan. kun sai halvalla:) en o vaan muistanut vielä maistaa.

Energiajuomat sisältää nopeita sokereita ja siksi jättänyt ne pois.. Sokerittomat maistuu ihmeelliselle litkulle..

Rodeo on halpaa ja suht hyvääkin:)

Joo ne laski täälläkin sen hintaa S-marketissa. 1,09€ -> 1,05€ :D vaikka menekki tuntuu hyvältä ennestään...

edit: pullot 1,29€ puoli litraa, mutta se maistuu enempi jollekin marjamehulle :o kyllä sitäkin voi juoda...

Tehosta näky tulleen sittariin 0,5 litran muovipulloja. Aika hämärän näkösiä. Oli pakko ostaa uteliaisuuttaan ja litrahintakin oli selkeästi halvempi, kuin tölkeissä.

voiko noista energiajuomista olla jotain haittaa?ukko on tommonen kaljamahapelle ja paheksuu urheiluharrastuksiani ja on muka lukenut iltalehdestä että niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä.Itellä ainakin piristävä vaikutus

voiko noista energiajuomista olla jotain haittaa?ukko on tommonen kaljamahapelle ja paheksuu urheiluharrastuksiani ja on muka lukenut iltalehdestä että niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä.Itellä ainakin piristävä vaikutus
Tottahan toki kaikesta voi olla haittaa liikaa käytettynä. Lähinnä hampaille nuo energiajuomat taitavat tehdä hallaa, mutta mikäli niitä ei ihan hirveästi litki, niin eipä niistä mitään erityistä haittaa pitäisi olla.

Nyt pakko kysyä, kun jossain kerrankin pystyy, eli: onko kukaan huomannut, että energiajuomat olisivat nykyisin jotenkin laimeampia? Itse muistelisin, että ennen Red Bull ja Battery(eli ne vanhimmat suomessa olleet merkit) olisivat olleet paljon vahvemmasti maustettuja, kuin nyt. Battery tuntuu lähinnä vitsiltä siihen verrattuna mitä se ensimmäisinä vuosina oli. Onko tämä vain minun päässäni vai onko kukaan moista huomannut?? järkeilin asian niin, että energiajuomien yleistyessä olisi suomeen tullut joitakin säännöksiä, joiden mukaan energiajuomissa olevia aineita olisi pitänyt vähentää.(onhan esim. Suomessa myytävä coca-cola tai vaikkapa Mountain Dew ihan eri makuista, kuin se mitä amerikasta saa). Lisäksi ajattelin, että ehkäpä tästä syystä Lidlin hopeisessa puolen litran pullossa ollut energiajuoma poistettiin kaupoista.(se nimittäin mielestäni oli ainut joka enää lopuksi maistui tarpeeksi "vahvalta") Muistelisin että myöskin ED olisi sen alkutaipaleella maistunut vahvemmalta, muut merkit ovat sitten niin uusia etten tämmöistä ole huomannut. menee hermo, kun ei ole varma että onko tämä vain pääni sisällä, mutta jumalattoman kauan olen ainakin tätä ajatellut vaikken paljoa edes energiajuomia juo :D

Predah, itelläkin aivan samat tuntemukset, mutta epäilisin että makuaisti vaan tottunut noihin "akkuhappoihin". Kyllä se ed lemon light aika tujulle maistuu, jos on vaikka 5 päivää ollu juomatta.:rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom