ja vitut. 2e/3tölkkiä melkein joka toinen viikko.
enpä oo tommosta tarjousta nähnykään, yksittäin ne ainakin ovat n.euron.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ja vitut. 2e/3tölkkiä melkein joka toinen viikko.
enpä oo tommosta tarjousta nähnykään, yksittäin ne ainakin ovat n.euron.
Red Bullin Sugarfreetä tullut viimeaikoina vedeltyä aika paljon.
Onkos muilla miten noita sokerittomia ja minkä makusia?
Battery Stripped on ihan jees kamaa mutta turhan kallista.
Maun takia näitä satunnaisesti juon, Batterya enimmäkseen. Piristävän vaikutuksen olen huomannut vasta 36h~ valvomisen jälkeen, jolloin oikeasti tuntee virkistyvänsä. Omalla vakiosalilla muutama äijä juo esim. Rodea treenin lomassa, mutta en ole oikein ymmärtänyt tarkoitusta. Ei kai energiajuoma mitenkään treeniin erikoisemmin tuo voimaa tai kestävyyttä?
Itse olen huomannut sellaisen ilmiön että juuri nuo energiajuomat, batteryt ym. turvottaa mahan. Onko muilla vastaavanlaisia huomioita? Ja sitten joskus olen lukenut jutun Ruotsista, jossa joku urheilija nuori oli ottanut aina 6tölkkiä redbullia ennen ja jälkeen treenien, ja kuollut sitten ennen pitkää. Kofeiini myrkytys? Yksi tuttu oli kuolla kofeiinimyrkytykseen otettuaan 10 kofeiinipilleriä.
Rodeo on halpaa ja suht hyvääkin
Tottahan toki kaikesta voi olla haittaa liikaa käytettynä. Lähinnä hampaille nuo energiajuomat taitavat tehdä hallaa, mutta mikäli niitä ei ihan hirveästi litki, niin eipä niistä mitään erityistä haittaa pitäisi olla.voiko noista energiajuomista olla jotain haittaa?ukko on tommonen kaljamahapelle ja paheksuu urheiluharrastuksiani ja on muka lukenut iltalehdestä että niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä.Itellä ainakin piristävä vaikutus
´Tehosta näky tulleen sittariin 0,5 litran muovipulloja. Aika hämärän näkösiä. Oli pakko ostaa uteliaisuuttaan ja litrahintakin oli selkeästi halvempi, kuin tölkeissä.