Elokuvakäyttäytyminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Oltiin katsomassa Gothikaa, mukavasti jogurttirusinoita ja laitti colaa messissä hyvillä paikoilla. No siihen sitten tuli just sopivasti leffan alkaessa viereen pari jotain arviolta 20-25v tyttöä. Selkeesti ylipainon alkua oli kummallakin. No mikäs siinä, mutta voi vittu kun nämä lehmät kaivoivat eväänsä esiin. Mun mielestä teatterissa pitää haista leffojen ominaistuoksu, popparit ja karkki, kyllä vain laittaa kuonon haitarille kun haiseekin snagarille. Nämä jokinorsut olivat päättäneet poiketa hesen kautta ennen leffaa. Siinä ne sitten napostelivat jotain minimegaa ranskalaisilla ja majoneesilla. Kauhee dunkkis ja ihan oikeasti, se vitutti jo. Pieni asia mutta pitäis kieltää lailla. :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:curs: Jep, tämmöinen ääliökäyttäytyminen saa meikäläisen kiehumaan. Monesti on menny leffa vituiksi tollojen takia. Eniten vituttaa äänekäs syöminen ja puhuminen leffan aikana. Eikö voi ajoittaa sitä sipsipussin kaivuuta sellaseen kohtaan missä meteli on kova? Ei, vaan sitä aletaan kaivamaan just siinä hiljaisimmassa kohdassa, ja sipsit pureskellaan suu auki niin että varmasti kuuluu. Ja sille kaverillehan on pakko kertoa just toi tyyppi on se ja se, ja se on ollu siinä ja siinä leffassa kans ja se on ihan mega ihq. Ja mikä siinä kännykän kiinni laittamisessa on niin uskomattoman vaikeaa? Monesti vanhemmat ei myöskään tajua komentaa meluavia penskoja pitämään turpaansa kiinni, vaan pitää itse komentaa.
:curs: :curs:

Joo ja sitte on näitä: PPRRRrrrrrr. "Halooooo!!!! Mä oon just leffassa!!! Joo mä soitan sulle sitteku tää loppuu!!!!" Yleensä näin tekee joku tyttö mallia pissis.

Miksei sitä puhelinta saa kiinni leffan ajaksi? Tai edes äänettömälle!? Ja pakko on vastaa siihen puhelimeen, jos se sattuu soimaan. Vois painaa vaikka hiljennä-nappia tai punasta luuria...prkl!

Kerran yks tyttö vieressä kävi naputteleen ehkä jotain tekstaria tjsp varmaan 10min ajan. Jotenkin ne näppäinten painallukset vaan kuuluu vaikka leffakin on äänekäs, ja sitten se näytön valo hohtaa siinä vieressä, pistää vituttaan. Jos se ois ollu ees mies, niin ois voinu käyttää kyynärpäätaktiikkaa...

Kerran pari tytsiä tuli leffaan dokaamaan. Kaivoivat sidukkapullot esiin ja avot :down:

Ja kaikki sellaiset, jotka pitää isoa meteliä tahallaan. Voi että inhoan sellaisia. Menee koko leffa ihan pilalle :curs:

Entä sitten pahalta haisevat ihmiset (hajucoctail ala sukkahiki, vanha viina ja tupakka)? Saa koko leffan ajan keskittyä siihen, ettei vahingossakaan hengitä nenän kautta.

Pienestäpä vedätte herneen nokkiinne. Itseäni ainoastaan kännykällä soittaminen haittaa mutta se näpyttääkö tekstaria tai mitä syö ei voisi minua vähempää kiinnostaa.

Mike sanoi:
Selkeesti ylipainon alkua oli kummallakin. No mikäs siinä

:hyper:

Tosissaan ikäväähän tuo on. Menee hyvät fiilikset. Muistuu mieleen tapaus, jossa oltiin kattomassa sitä uudehkoa sukellusvenepätkää, U-571:tä. Takariviä valloitti viereisellä paikalla joku random spurgu. Toki sitä jo mainosten pyöriessä huomioi miehen eväät. Leka Leijonaa. Siirryttiin kavereiden kera siitä vähän sivummalle, kun vapaita paikkoja vielä oli. Virhe, koska ilmoitus henkilökunnalle epäilyttävästä asiakkaasta olisi pitänyt tehdä. Ylläripylläri leffan puolivälissä tyyppi sitten riehaantui huutamaan ja heilumaan. Lähti jopa samoamaan penkkirivejä alaspäin. "Shvittu mae ämpyisin noe kaekki perschreijät perrkeleeh." Yleisöstä porukat jo yritteli rauhotella sitä ennen kuin varsinaiset palkolliset saivat kiskottua ukon ulos. Olipahan välikohtaus.

Kerran pentuna ollessani leffaan tuli jotain manneja ja nehän pisti tupakaks siel leffassa...eipä ollut kovin kiva olo siinä haistellessa tupakan dunkkista koko leffan ajan...

Myönnän itse syyllistyväni tohon leffassa jutteluun silloin tällöin :nolo: Tosin yritän sen tehdä äärimmäisen hiljaa...

Yksi vttumaisismmista tavoista leffassa on kun jotkut nuoret hehkeät neidot (lue. pissikset) kikattaa koko leffan ja huokailee jotain Prad Bittiä. Eipä tuo haittaa mutta kun ne sit innostuu alkamaan poppari sotaa keskenään niin johan alkaa kyrsii. :curs: Varsinkin kun siinä vieressä yrittää itse viettää "romanttista" leffa hetkeä tyttöystävän kanssa... :haart:

edit:typoja

tomppa82 sanoi:
Tätä varten on kotona videotykki ja 5.1 soundit niin "elokuva elämys" on vähintään
yhtä hieno kuin teatterissa.

...leffaliputkin ovat ihan yli hinnoiteltuja...

Ja kotona ei varmasti tulee kukaan häiritsemään :thumbs: Eikä ole tuskaa istua niissä mukavissa teatterin tuolleissa.

Mike sanoi:
Nämä jokinorsut olivat päättäneet poiketa hesen kautta ennen leffaa. Siinä ne sitten napostelivat jotain minimegaa ranskalaisilla ja majoneesilla. Pieni asia mutta pitäis kieltää lailla. :curs:

Ei Plevnaan ainakaan pitäisi päästä noiden säkkien kanssa. Tyttöystävältä evättiin pääsy teatteriin hesen pussin kanssa joskus vuosi takaperin.

Tosin, mitä tuollekaan nyt sitten teet? Voi tuntua turhamaiselta huomauttaa asiasta niille, puhumattakaan että hakee henkilökunnan paikalle.

Ei varmaan auta muu kuin luottaa ihmisten arvostelukykyyn että tajuaisi mässätä lihapiirakkansa muualla.
Vittu en minäkään rahtaa sinne pippurimakrilliviipaletta ruisleivän päällä, kaakaota termarissa tai ala paistamaan sisäfiletta trangialla.

Vaikka se hyvää olisikin.

Kävi myös allekirjoittaneen hermoille vähän. Kun kerran olin kattomas jotain leffaa, ja joku keski-ikäinen mies oli päättänyt jättää luurinsa päälle, joka tietenkin rupesi soimaan. Eikä sitä tietenkään voinut sammuttaa, eikä vastata vaan piti antaa sen soida monta minuuttia ennenkuin soittaja ilmeisesti kyllästyi tuuttaukseen. Myös mustalaisilta sais kieltää elokuviin menon, kun eivät osaa olla pilaamatta muiden leffa nautintoa.

Rapisevat karkkipussit ja väärässä kohdassa nauraminen on kaksi asiaa jotka ärsyttää elokuvateatterissa. Muuten kyllä tykkään käydä leffoissa.

tomppa82 sanoi:
Tätä varten on kotona videotykki ja 5.1 soundit niin "elokuva elämys" on vähintään
yhtä hieno kuin teatterissa.

...leffaliputkin ovat ihan yli hinnoiteltuja...

Jaa-a, kotona saa paremmat soundit ja oman yksityisyyden, mutta kyllähän se leffassa käynti aina on oma juttunsa.

Taisi olla LOTR1 kun huomasin että muutama penkkirivi eteenpäin ihmiset alkoivat loitota yhdestä katselijasta: Kännikala päätti sitten oksentaa eteensä!! :urjo: Taisi olla edessä istuvalla vähän roiskeita niskassa...

No niin no...
Olin tuossa joku vuosi takaperin kattomassa Sormuksen Ritareita. Oli elokuvanautinto kaukana kun edessä vasemmalla istui keski-ikäinen nainen jonkun 7-vuotiaan muksun kanssa. Ja koska muksu ei osannut lukea, niin fiksuna akkana tämä luki kaikki tekstit ääneen. Ja jos jotakuta ei vielä se häirinnyt tarpeeksi, niin joka väliin piti tunkea omaa kommenttia tyyliin "Onpas siinä houkuttelevan näköinen juhlapöytä" tai "Hui kamala miten rumia nuo peikot onkaan!" Eipä tämä tajunnut asiaa pienistä vihjeistä eikä suorasta huomauttamisestakaan.

rafael30 sanoi:
fiksuna akkana tämä luki kaikki tekstit ääneen. Ja jos jotakuta ei vielä se häirinnyt tarpeeksi, niin joka väliin piti tunkea omaa kommenttia tyyliin "Onpas siinä houkuttelevan näköinen juhlapöytä" tai "Hui kamala miten rumia nuo peikot onkaan!" Eipä tämä tajunnut asiaa pienistä vihjeistä eikä suorasta huomauttamisestakaan.
:lol2: Ei oo tuollaistakaan vastaan tullu. Onneks..

Heh heh mikään ei kyllä ole vittumaisempaa kuin ärsyttävä vierustoveri leffassa.

Kaikkein kauhein kokemus mitä itselleni on sattunut, oli Sormusten herran ensimmäistä osaa katsoessa.
Siihen taakse päätti sitten linnoittautua sellainen Tietokonenörtin perus irvikuva flanelipaidassa ja pullonpohjalasit päässä.
No ei, ei siinä oikeastaan mitään, mutta kun se rupeaa selittämään kaverille sellaisella raastavalla "nörtin" äänellä (tiedätte kyllä :( ) tyyliin "lol toi on Balrog se oli siinä ja siinä pelissä 9 levelin hirmu ja tos sil ei oo sitä megaflarea.. lol Jackson on ihan peelo.." tota saamarin hirnumista kesti koko perkeleen leffan ajan :curs: sitten viimeisen puolituntisen alkaessa vaivauduin karjasemaan sille hiljaa, että nyt jos yhtään se oma terveys kiinnostaa niin pidä se saamarin turpas kiinni :evil:....kiitos!
Ja loppu leffa sujuikin mukavasti :D

Mä söin kerran Subin patongin leffassa, kun olin tullut salilta ja käynyt kotona vain vaihtamassa vaatteet ja suihkuamassa. Tosin istuin Odun ja Rintafileen välissä, joten ulkopuoliset eivät kärsineet liikaa.

edit: alkoholin juominen leffassa on kyllä todella lapsellista. Vituttaa haistella jonkun tulevan AA-kerholaisen viinankäryä koko leffan ajan.

edit 2: rintafile himoitsi mun patonkia leffan aikana
allnighte.gif

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom