The Possession
http://www.imdb.com/title/tt0431021/
Kovana kauhufanina tulee näitä kauhuja aika paljon katsottua. Aivan käsittämättömän surkea kauhuleffa. idea on ihan uskomattoman typerä, eikä leffassa ole mitään mikä pitäisi mielenkiinnon yllä. Täysin tuloksetonta kauhun yritystä, hiton typeriä ne kauhukohtaukset. Säikytyksiäkään ei ole ollenkaan, jännitystäkään ei myös osata luoda.
Imdb 5,9 pisteet hämmentää mua erittäin suuresti. Esim vertauksena 5,4 pisteet omaava Annabelle, joka on Lähes Insidiouksen/Conjuringin tasoinen kauhu. Aivan saatanan kuumottava leffa. Mestariteos tähän verrattuna. Katsoin tässä myös jokunen aika sit Kauna kolmosen, sen jenkkiversion. Sekin oli aivan älyttömästi parempi kuin tämä, vaikka se oli paska.:D
Tässä leffassa ei ole mitään muuta hyvää kuin Jerffrey Dean Morgan
aka Watchmenin koomikko, hieno näyttelijä.
4/10 pistettä vain siksi, koska tästäkin paljon huonompia leffoja on olemasssa. niin ei voi ton alempaa arvosanaakaan antaa.
Offtopic. Vois muuten Annabellen katsoo tässä uudelleen joku yö ja arvostella. Myös uusi Poltergeist pitäisi katsastaa ku se pelle siinä kannessa on niin häiriintyneen näköinen.

Kauhuista pitää vielä sanoo että Crimson Peak on kyllä odotetuin leffa itselleni kaikista leffoista. Panin Labyrinthin ohjaaja jonka käden jäljen siinä trailerissa huomaa, uskomattoman siistiä visuaalista ilmettä ja mielikuvitusta. Pan`s Labyrinth on ehkä mun mun kaikkien aikojen listalla sijalla 5, joten odotukset on tosi korkealla.
Vähän lähti nyt sivuraiteille tää arvostelu, mut innostuin nyt puhuu yleisemmin noista kauhuista.