Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En mä voi olla ainoa joka laitto heti hakusanat googlen kuvahakuun :D. En kyllä pettynyt.
Rosario Dawson faneillle muuten tiedoksi, että nainen kävelee tässä alastomana posliininsa ja isojen tissiensä kanssa.;)
Sain vihdoin katsottua tuon Tom Cruisen tähdittämän Edge of Tomorrowin. Toteutus oli sopivan uniikki, premissi oli hyvä ja homma pelitti muutenkin mukavasti. Kannattaa katsoa, jos scifi-elokuvat kiinnostavat. 4/5
Itellä tuli taas fiilis et johan tää idea oli Source Codessa ja huomattavasti paremmin toteutettuna.
Mun mielestä noissa on niin eri miljööt että ei EoT tunnu kopiolta ollenkaan.
Ideoita nyt kierrätetään aina.
Nyt kun puhuit Fassbenderistä ja siitä hänet sitten muistin, niin sopisi kyllä yhtä hyvin kuin Hardy Bondiksi. Mun kaikista suosikki olisi kuitenkin mun lempparinäyttelijä Daniel day Lewis. Paras näyttelijä mitä on ja ihan huikea metodi näyttelijä. Monet saattaa pitää häntä liian vanhana rooliiin, niinkuin minäkin ekaksi ku tullut mielikuva There Will Be Bloodista ja Lincolnista vanhasta ukosta viiksineen ja partoineen, mutta normaalisti mies on paljon nuoremman näköinen ja imo ulkonäkö olis just niinkuin bondilla pitäis olla. Onhan hän tietty Hardyja jne paljon vanhempi, mut ei se nyt NIIIN vanha oo.
Näyttelijöiden kasvoista muuten, niin niin se vaan menee et tiettyjen ihmisten naamat eivät vaan sovi kyseiseen rooliin. Vaikka DiCaprio Bondina, ei ikimaailmassa:D, vaikka hän on ihan helvetin hyvä näyttellijä. DDLsista vielä, että se nyt olisi täysin mahdoton ajatus hänet saada tollaiseen keskiverto toimintarymistelyyn. Hän kun tunnettaan vaan tosi tasokkaista leffoista, mut siis totesin vaan et olis musta paras Bond. Emt miksi mut tolleen freesin näköisenä ja tuo rusettikin kaulassa puku päällä on kuin valmis Bond tossa kuvassa.
Ja sitten tuosta asiasta arvosteluihin. Katoin Espanjalaisen Julian Silmät. Btw ohi mennen sanon, hitto että Espanjasta tulee pirun kovia leffoja. mm nuo, joille annan oman arvosanani.
- Pan s labyrinth 10
- Martyrs 10
- REC 9
- Cell 211 9
- El Orfanato 9
- Iho jossa elän 9
- pakko sanoa vielä Serranon perhe vaikka ei leffa olekaan 10
Pari todella kovaa leffaa varmasti nyt unohtui tuosta.
Julia`s Eyes (2010)
http://www.imdb.com/title/tt1512685/?ref_=nv_sr_1
3 syytä oli leffan katsomiseen
1 ) Belen Rueda
2) Espanjalainen leffa
3) Kauhuleffa (tai sellaiseksi minä tätä luulin)
Petyin siihen, että tämä ei ollutkaan mikään kauhu. Ajoittain kyllä yrittää sitä olla mutta ei onnistu siinä yhtään. Kauhukohtaukset ei pelota/ahdista sitten yhtään ja ovat aivan superkliseisiä. Lisäksi leffan kauheus, onko se mörkö, kummitus, ufo, ihminen, sitä en kerro mutta on kuitenkin sellainen, että siinä ole minkään vertaa mitään pelottavuutta.
Kauhuleffaksi tästä ei siis tod ole, mutta leffa sisältää myös toisen genren, mysteeritrillerin, ja se onkin koko leffan pääpointti, vaikka jostain helvetin syystä imdbssä lukee et leffan genre on mm horror.
Tuosta mysteeritrilleristä, joka leffa on, niin mysteerin tutkiminen alkupuoliskolla laahaa, eikä jännitystä paljoa ole. Puuduttavaa katsottavaa oli kyllä tuo alkupuoli. Loppupuoliskolla leffa paranee, rupee menee mysteeri ja jännitys mukavan kutkuttavaksi, mutta kokonaisuudessa leffan juoni on huonosti tehty. Belen Ruedaa kyllä sen sijaan mielellään katto.:p
6½/10