Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katsoohan monet kehonrakennuskilpailuja ei naisten fitnesiä. Onko jokainen katsoja sit homo?
Sama, mä tykkäsin ihan perkeleesti tästä. Ihan timanttia alusta loppuun. :5:Fast and Furious 6
Kaikki kyseisen sarjan elokuvat nähneenä voin sanoa lyhyesti ja ytimekkäästi, että jum*lauta toi oli hyvä. Oli autoja, hienoja kohtauksia, toimintaa, hyvä kuvaus, hyvä juoni ja paljon ninjailua. Paljon eri kansalaisuuksia ja kaikki stereotypiat meni juuri niille tarkoitetuille paikoille. Kiinalaiset hakkaa kaikki, saksalaiset ei paina ikinä alle 140kg ja on 300% lihasta ja puhuu vahvalla murteella englantia, autoilla voi ajaa miten vain ja miljoona muuta asiaa. Jos kotoa ei löydy maailman parhaita kotiteatterijärjestelmiä niin mene leffaan katsomaan se, muuten siitä ei saa kaikkea irti. Imo ihan helvtein kova leffa!
Ja mikä parasta, seuraavaa odotellessa...

Tuskin on, mutta niistä ne jotka kuten sinä halveksivat naisia ja pelkäävät niitä, saattavat olla. Eivät kaikki homot myöskään ole ottaneet turpiin naisilta miestenvessan ovella portsarien nauraessa![]()
Twilight - Eclipse
Uskomatonta paskaa taas kerran. Tuon sarjan elokuvissa on kuitenkin jotain ihmeellistä, koska ne on jostain syystä pakko katsoa loppuun vaikka meinaa suorastaan oksettaa samalla. Olento nimeltä "vampyyri" on onnistuttu raiskaamaan aivan täysin.
Elokuva tuli katsottua enimmäkseen siksi kun se voi olla niin totaalisen paska, laimea, surkea.....Ei riitä sanat kuvaamaan.
Vampyyrit on kuin jostain lehden kannesta repäistyjä, hiukset nätisti kammattu ja puuterit naamassa, semmosia Bieberin näköisiä. "hei olen vampyyri, toljotan kokoajan johonkin kaukaisuuteen punasilla tökeröillä piilareillanni ja yritän näyttää samalla kovalta/surulliselta/vihaiselta/kiimaiselta/.....opin myös heti karaten jalon taidon kun olen muuttunut vampyyriksi ja alan puhumaan kuin yrittäisin keksiä runoa, kätevää"
Voisin jatkaa valittamista vaikka kuinka, mutta tästäkin varmaan tuli jo selväksi mitä mieltä olin elokuvasta.
Väärin, mä en ole homo itse olet.
Kuten kerran kun kiltisti kyykistyit ja iso musta mies otti sut.
Ja mä en edelleenkään saannut turpiin naiselta.

Eiköhän se riitä, aikuset miehet.
Ihan väsynyt läppä jo toi Aschenisto-juttu, lopettakaa off-topic ja laittakaa leffa-arvosteluja, kiitos.Väkivalta keneenkään kohdistettuna ei ole hyväksyttävää kuin elokuvissa.
Jahti (2012) - http://www.imdb.com/title/tt2106476/?ref_=sr_1
Tanskalainen draamaelokuva jossa hiljainen ja yksinäinen mies joutuu pikkukaupungissa syytetyksi pedofiliasta. Tunnelma on aika synkkä ja leffa pistää kyllä ajattelemaan miten helposti sitä välillä tulee itsekin esim. Iltalehden uutisten perusteella "tuomittua" ihmisiä. Mads Mikkelsen loistaa pääosassa. Helvetin hyvä elokuva. :5:
Toi läppähän olisi kuollut jo ajat sitten sen Ascheniston paljastuksen jälkeet että otti daijuun tytöltä,mutta kun se käy täällä arvostelemassa vain sellaisia elokuvia missä on naispäätähti, ja vain sen takia että voi haukkua kuinka epärealistista se on. Ei huomioi yhtään elokuvan muita epärealistisia kohtia haluaa vaan morkata niitä naisia kun on niin ahdistunut siitä omasta turpasaunastaan. Itsehän se tuota tarinaansa pitää pinnalla.
Ja sä tykkäsit ottaa suihin isolta mustalta mieheltä. Pistikö se mies siihen toisenkin reikään sen?
Vain sen takia, että oot vähän tomppelit ja et oikein osaa lukea mitä toinen kirjoittaaa. Sellainen pikku homppeli sä olet.
Taisi se tyttö lyödä aika kovaa sua? Tai sit sulla on vaan astetta erikoisemmat fantasiat.