Elokuva-arvostelut!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Katsoohan monet kehonrakennuskilpailuja ei naisten fitnesiä. Onko jokainen katsoja sit homo?

Tuskin on, mutta niistä ne jotka kuten sinä halveksivat naisia ja pelkäävät niitä, saattavat olla. Eivät kaikki homot myöskään ole ottaneet turpiin naisilta miestenvessan ovella portsarien nauraessa :)

Voisin minäkin tuon Iron Man 3:n arvostella tänne pikaisesti ennen nukkumaanmenoa.

Odotukset eivät olleet kummoiset, koska Avengers oli melkoinen pettymys. Mutta ilmeisesti tässä oli eri kaverit asialla ja leffasta oli saatu ihan viihdyttäväkin.
Juoni oli edellisiä Ironmaneja mielenkiintoisempi ja parissa kohtaa jopa hieman yllättävä, vaikka vaivasi muun muassa aika mitäänsanomattomien pahisten vielä epämääräisemmät motiivit. Huumori oli monessa kohtaa ihan onnistunutta ja jopa minä hymyilin pari kertaa, vaikka en usein naura edes kunnon komedioille.
Näyttelijöistä etenkin Ben Kingsley veti Mandariinina aivan loistavan (sekä yllättävän) roolin. Robert Downey Jr pisti rutiinilla itselleen tavanomaisen kelvollisen suorituksen, mutta olisin silti halunnut nähdä enemmän Ironmania mättämässä pahisten kanssa ja vähemmän Downeytä pomppimassa siviilit päällä sekä heittämässä sutkautuksiaan ja kaikista pahinta; kasvamassa ihmisenä tms. hahmokehitys-soopaa.
Näistä Marvelin uuden aallon supersankarileffoista (pitää siis sisällään aiemmat Ironmanit, Thorin, Captain American, Avengersin, Hulkin...) tämä oli X-Men First Classin jälkeen parasta antia, vaikka vielä olisi reilusti varaa kehittää juonipuolta.

:3:

Fast and Furious 6

Kaikki kyseisen sarjan elokuvat nähneenä voin sanoa lyhyesti ja ytimekkäästi, että jum*lauta toi oli hyvä. Oli autoja, hienoja kohtauksia, toimintaa, hyvä kuvaus, hyvä juoni ja paljon ninjailua. Paljon eri kansalaisuuksia ja kaikki stereotypiat meni juuri niille tarkoitetuille paikoille. Kiinalaiset hakkaa kaikki, saksalaiset ei paina ikinä alle 140kg ja on 300% lihasta ja puhuu vahvalla murteella englantia, autoilla voi ajaa miten vain ja miljoona muuta asiaa. Jos kotoa ei löydy maailman parhaita kotiteatterijärjestelmiä niin mene leffaan katsomaan se, muuten siitä ei saa kaikkea irti. Imo ihan helvtein kova leffa!

Ja mikä parasta, seuraavaa odotellessa...
Sama, mä tykkäsin ihan perkeleesti tästä. Ihan timanttia alusta loppuun. :5:

Tossa vielä hiukan Aschenistolle kuvamatskua:

Gina-Carano-ff6-promo.webp

Twilight - Eclipse

Uskomatonta paskaa taas kerran. Tuon sarjan elokuvissa on kuitenkin jotain ihmeellistä, koska ne on jostain syystä pakko katsoa loppuun vaikka meinaa suorastaan oksettaa samalla. Olento nimeltä "vampyyri" on onnistuttu raiskaamaan aivan täysin.
Elokuva tuli katsottua enimmäkseen siksi kun se voi olla niin totaalisen paska, laimea, surkea.....Ei riitä sanat kuvaamaan.
Vampyyrit on kuin jostain lehden kannesta repäistyjä, hiukset nätisti kammattu ja puuterit naamassa, semmosia Bieberin näköisiä. "hei olen vampyyri, toljotan kokoajan johonkin kaukaisuuteen punasilla tökeröillä piilareillanni ja yritän näyttää samalla kovalta/surulliselta/vihaiselta/kiimaiselta/.....opin myös heti karaten jalon taidon kun olen muuttunut vampyyriksi ja alan puhumaan kuin yrittäisin keksiä runoa, kätevää"

Voisin jatkaa valittamista vaikka kuinka, mutta tästäkin varmaan tuli jo selväksi mitä mieltä olin elokuvasta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuskin on, mutta niistä ne jotka kuten sinä halveksivat naisia ja pelkäävät niitä, saattavat olla. Eivät kaikki homot myöskään ole ottaneet turpiin naisilta miestenvessan ovella portsarien nauraessa :)

Väärin, mä en ole homo itse olet.

Kuten kerran kun kiltisti kyykistyit ja iso musta mies otti sut.

Ja mä en edelleenkään saannut turpiin naiselta.

Twilight - Eclipse

Uskomatonta paskaa taas kerran. Tuon sarjan elokuvissa on kuitenkin jotain ihmeellistä, koska ne on jostain syystä pakko katsoa loppuun vaikka meinaa suorastaan oksettaa samalla. Olento nimeltä "vampyyri" on onnistuttu raiskaamaan aivan täysin.
Elokuva tuli katsottua enimmäkseen siksi kun se voi olla niin totaalisen paska, laimea, surkea.....Ei riitä sanat kuvaamaan.
Vampyyrit on kuin jostain lehden kannesta repäistyjä, hiukset nätisti kammattu ja puuterit naamassa, semmosia Bieberin näköisiä. "hei olen vampyyri, toljotan kokoajan johonkin kaukaisuuteen punasilla tökeröillä piilareillanni ja yritän näyttää samalla kovalta/surulliselta/vihaiselta/kiimaiselta/.....opin myös heti karaten jalon taidon kun olen muuttunut vampyyriksi ja alan puhumaan kuin yrittäisin keksiä runoa, kätevää"

Voisin jatkaa valittamista vaikka kuinka, mutta tästäkin varmaan tuli jo selväksi mitä mieltä olin elokuvasta.

Musta se oli todella hyvä elokuva. Ei kyllästyttänyt lainkaan ja mä itkin, kun siitä päähenkilöstä tuli viimein himoitsevansa vamppyyri.

Mä antaisin tälle neljä tai viisi tähteä, kun oli sen verran hyvä. Suosittelen katsomaan sitä, jos haluaa nähdä minkälaisia vamppyyrien pitäisi oikeasti olla.

Väärin, mä en ole homo itse olet.

Kuten kerran kun kiltisti kyykistyit ja iso musta mies otti sut.

Ja mä en edelleenkään saannut turpiin naiselta.

Ei sun tartte keksiä asioita, me hyväksytään sut homona. Naurattaa silti se että se tyttö hakkas sut.. :hyper:

Mul on ollut enemmän naisia ku sulla, eli älä pistä omia sanoja mun suuhuni. En koskaan sanonu et muka tyttö hakkas mut. Etsi se kohta mun teksteist, jos et pysty niin oot säälit. valehtelija.

Ihan väsynyt läppä jo toi Aschenisto-juttu, lopettakaa off-topic ja laittakaa leffa-arvosteluja, kiitos. :) Väkivalta keneenkään kohdistettuna ei ole hyväksyttävää kuin elokuvissa.

Ihan väsynyt läppä jo toi Aschenisto-juttu, lopettakaa off-topic ja laittakaa leffa-arvosteluja, kiitos. :) Väkivalta keneenkään kohdistettuna ei ole hyväksyttävää kuin elokuvissa.

Toi läppähän olisi kuollut jo ajat sitten sen Ascheniston paljastuksen jälkeet että otti daijuun tytöltä,mutta kun se käy täällä arvostelemassa vain sellaisia elokuvia missä on naispäätähti, ja vain sen takia että voi haukkua kuinka epärealistista se on. Ei huomioi yhtään elokuvan muita epärealistisia kohtia haluaa vaan morkata niitä naisia kun on niin ahdistunut siitä omasta turpasaunastaan. Itsehän se tuota tarinaansa pitää pinnalla.

Jahti (2012) - http://www.imdb.com/title/tt2106476/?ref_=sr_1

Tanskalainen draamaelokuva jossa hiljainen ja yksinäinen mies joutuu pikkukaupungissa syytetyksi pedofiliasta. Tunnelma on aika synkkä ja leffa pistää kyllä ajattelemaan miten helposti sitä välillä tulee itsekin esim. Iltalehden uutisten perusteella "tuomittua" ihmisiä. Mads Mikkelsen loistaa pääosassa. Helvetin hyvä elokuva. :5:

They Live (1988) - http://www.imdb.com/title/tt0096256/

Skrodessa kunnossa oleva kulkuri huomaa, että avaruusoliot ovat soluttautuneet ihmisten joukkoon. Sitten koitetaan keksiä miten alieneista päästäisiin eroon. Aika keskiverto Sci-Fi-elokuva, muutamia ärsyttäviä kohtauksia löytyy (mm. helvetisti liikaa pitkitetty katutappelukohtaus). Duke Nukem 3D:stä kuuluista lausahdus "I have come here to kick ass and chew bubblegum... and I'm all out of bubblegum. " on peräisin tästä leffasta. :3:

Star Trek (2009) - http://www.imdb.com/title/tt0796366/?ref_=sr_2

Komeannäköinen, mutta ennalta-arvattava Sci-Fi-pläjäys. Aivot narikkaan -viihdettä. Zachary Quinton naama on vituttanut Heroes-sarjan alusta lähtien. :3:

Jahti (2012) - http://www.imdb.com/title/tt2106476/?ref_=sr_1

Tanskalainen draamaelokuva jossa hiljainen ja yksinäinen mies joutuu pikkukaupungissa syytetyksi pedofiliasta. Tunnelma on aika synkkä ja leffa pistää kyllä ajattelemaan miten helposti sitä välillä tulee itsekin esim. Iltalehden uutisten perusteella "tuomittua" ihmisiä. Mads Mikkelsen loistaa pääosassa. Helvetin hyvä elokuva. :5:

Tää oli kyllä helvetin hyvä, viisi tähteä ehdottomasti. Odotin koko vajaan parin tunnin ajan sitä tämänlaisille tarinoille tyypillistä erittäin kliseistä loppuratkaisua, mutta leffa ei sortunutkaan Hollywood-tyyliseen veriseen kostoretkeen, vaan päätti tarinan uskottavasti ja jätti katsojalle ajateltavaa. Muutenkin tämä osoittaa, että hyvään elokuvaan ei todellakaan tarvita mitään erikoistehosteita ja jatkuvaa toimintaa. Kannattaa katsoa!

Happy Gilmore :4:

Adam Sandlerilta on kyllä tullut niin paljon paskoja leffoja, että tämä oli kerrassaan mahtava tuulahdus hassun hauskaa viihdettä. Leffassa Sandler haluaa alkaa jääkiekko-ammattilaiseksi, mutta ajautuukin muutaman hassun sattuman kautta ammatti-golffaajaksi. Jännitävä elokuva siis juonellisestikkin kyseessä!

Suosittelen!

Suositut

Back
Ylös Bottom