Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rare Exports :1:
Mitähän tässä leffassa haettiin? Jotku tontut kaappailee ihmisiä. Kertoisin enemmän, jos vaan voisin. Ne lapsinäyttelijät oli kyl kovii, yht hyvää tasoo salkkareiden kanssa.
Hyvä leffa tuo Pink panther. Boxi löytyy hyllystäTosin itse tykkäsin enemmän niistä jatko-osista, joissa Clouseau oli nostettu ihan keskushenkilöksi saakka.
Niitä Steve Martinin uusintaversioita en suostu lahjomallakaan katsomaan, koska mun mielestäni on pyhäinhäväistyksestä kysymys.
[
The Countess (2009) :2:
1600-luvulla eläneen unkarilaisen kreivitär Erzsébet Báthoryn elämä ja edesottamukset kiehtovat sairaalla mielikuvituksellisuudellaan. Neitsyiden veressä kylpeneestä sarjamurhaajattaresta olisi kuitenkin saanut tehtyä vielä huomattavasti mielenkiintoisemman teoksen. Tuntuu kuin elokuva ei oikein osaisi päättää, onko se romanttinen draama, pseudohistoriallinen dokumentti vai verinen tragedia.
Nelosta ei varmaan kyllä uskalla edes katsoa, sen verran hirveitä olen siitä kuullut.
Selittää ihan koko ajan jotain hullua nörttipaskaa ja saa aina revetä sen Blondin ilmeille, kun Sheldoni pääsee vauhtiin.:D Voi vittu, että saa välillä oikeesti revetä:lol2::hyvä: On kyllä pakko ostaa kaikki kaudet tai öhrm
Ei kai se on niin justiinsa oo jos haluaa jotain sarjaa arvostella? Ainakin täällä on ollut ennenkin sarjoista juttua.
Die Hard :4:
Die Hard 2 :4:
Die Hard 3 :4:
Parhautta. Willisiltä täydellinen roolisuoritus joka elokuvassa. Juoni peritaatteessa jokaisessa sama, eli John McLane pelastaa maailman yksin, ja tekee sen tyylillä. Nelosta ei varmaan kyllä uskalla edes katsoa, sen verran hirveitä olen siitä kuullut.
Ei ne Die Hardit nyt niin hyviä ole. Willis on näyttelijänä aika pökkelö, mutta eksynyt muutamaan todella katsottavaan elokuvaan:Ei. Ihan sen takia vuokrasin kun näkyi Bruce Willis kannessa vaikka sen ainoat hyvät elokuvat ovat Die Hardit.