Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Machete :5: Tässä oli sitä kaikkea mitä odottikin, kyllä tuntu leffa hyvältä ja hemmetin hieno homma että Danny Trejo päässyt kunnolla esiin, toivottavasti nähdään lisää tälläistä tulevaisuudessa, parhautta viihteenä.

Vähän offtopic, mutta oon tehny sellaisen huomion että ne jotka tykkäsivät Expendablesista ei tykkää Machetesta ja sama toisinpäin. Oli vaan pakko päästä kertomaan.
Columbu;3010401[B sanoi:Star Wars Episode IV: A New Hope[/B] (1977 / 2004) :5:-
Aito ja alkuperäinen Star Wars on kaikkien avaruusoopperoiden kuningas. Miinus tälle vuoden 2004 versiolle tulee siitä, ettäMitä George Lucas oikein ajatteli?!Greedo ampuu Han Solon ohi parin metrin etäisyydeltä. Kohtaus on hemmetin epärealistinen ja saa Hanin vaikuttamaan vähemmän bad-assilta kuin alkuperäisessä mestariteoksessa, jossa Han tappaa Greedon, ennen kuin tämä ehtii ampua.
Vähän offtopic, mutta oon tehny sellaisen huomion että ne jotka tykkäsivät Expendablesista ei tykkää Machetesta ja sama toisinpäin. Oli vaan pakko päästä kertomaan.
Itse näkisin, ettäStar Warsit on tarkoitettu myös lapsille. Hanin on tarkoitus olla sankari.
edit: Alkuperäinen trilogia on saatavilla myös ilman lisättyjä liskoja, jabbaa new hopessa ja lisättyjä efektejä.
A Prophet
Aivan älyttömän laadukas ranskalainen/italialainen vankilaleffa. Näyttää nuoren kundin nousun vankilamaailman huipulle. Päänäyttelijä tekee tasasen loistavaa työtä. Mielenkiintoinen gangsterileffa, jossa jokainen minuutti on käytetty arvokkaasti vieden elokuvaa eteenpäin. Aluksi kyllä vierastin elokuvan pituutta, mutta se meni kuin siivillä (melkein 2 ja puol tuntia.)
Täydet viis, en keksi miten tästä ois saanu paremman. Tätä on helppo suositella..
:5:
Täysin samaa mieltä. Taisin itse antaa ½ vuotta sitten max yhden tähden tässä ketjussa.Odotin tältä todella paljon mutta petyin pahasti. Mun mielestä melkosen tylsä ja pitkäveteinen elokuva. Oon aina tykänny vankilaleffoista mutta tää oli jotenkin vaan huono ja epäkiinnostava.
Vituttti kun tää päähenkilö oli niin munaton ressukka että anto sen vanhan papan pompottaa sitä koko leffan ajan.
:1: