Mitä vitun päätöntä ja selittämätöntä väkivaltaa siellä oli? Jokaiselle toiminnalle oli ihan selkeä ja tunnetun historian mukainen selitys (vankien otto, uhraukset ym). Käyppä kattomassa se leffa uudestaan tai lue historiankirjoja. Eihän se mikään dokumentti ollut mutta kuitenkin.
Itse pidin. Tosi jees että tällasia leffoja tehddään ettei aina tarvi katsoa samaa kaahaus/paukuttelu kakkaa. Lisää viidakkotoimintaa. Itse Maya kulttuurista olis voinut olla enemmän.
Kaikki tietää että maailmassa on väkivaltaa, toi koko leffa pyöri sen väkivallan ympärillä. Toki ton ajan maailma oli varmasti raaka paikka, mutta lähikuvat siitä kun jaguaari raatelee miehen naaman on suoraan B-luokan exploitaatioista. Moni kohtaus oli tehty varsin provosoivasti, uhraukset ja ruumiit varsinkin. Ei toi mun mielestä K-18 tarraa ole turhaan saanu, ei tosin suomessa.
En tarkoittanut tolla että tämä maailma tarvitsee lisää huonoja kaupunkiin sijoittuvia toimintaleffoja. Arvostan kyllä sitä Mel Gibsonissa että tekee niitä leffoja mitä haluaa tehdä, ja tienaa rahansa sillä. Mutta ei se tee tästä elokuvasta yhtään parempaa.
Typerää juoksemista ja ilmeisesti selitettyä väkivaltaa. Aivotonta väkivaltaviihdettä popcornilla, suolenpätkillä ja tekstityksillä. En ihmettele yhtään että tää leffa tekee satoja miljoonia voittoa.
) tähdittämä leffa. Varjojen maailmaan ja CIA:han keskittyvä leffa. Ihan katsottava pätkä, vaikka välillä tosin tuntui hieman tylsältä. :2: ½
dvd:tä suomesta?Ei viittis tilata Saksasta kun ei oo visaa..
Mahtavaa musiikkia, aivot narikkaan -huumoria ja kieli poskella kirjoitettu juoni.