Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hassu juttu, meinaan mielestäni leffa oli niin huono kuin olla voi. Siis vaikka kyseessä oli aivot narikkaan-leffa. Ja yleensä tykkään edes hieman tällasista leffoista....Ehkä olen vain vanha Etenkin. :1:se kohta kun se äijä "ottaa" seksiä siltä mimmiltä keskellä Chinatownia. Tunsin myötähäpeä näyttelijöitä kohtaan, ja se kertoo mielestäni paljon leffasta/kohtauksesta. Itse asiassa koko em. kohtaus oli mielestäni hieman epämielyttävä, melkein ällöttävä, enkä yleensä ole kovinkaan herkkä tällaselle
Jep, toi kohtaus oli jotakin Siis niin paska kuin olla ja voi. Mutta kylla ma yhden tahden annan enemman kyseiselle leffalle, eli :2:
Ihan kamalaa kuraa. En edes nauranut kertaakaan. Kaksi kertaa hymähdin jollekin jutulle. Mä en oikeesti luota enää ikinä näihin arvosteluihin. Niin monta kertaa on tullu katottua jotain ihan uskomatonta paskaa mitä täällä joku on kehunu. Mikä teidän huumorintajua vaivaa? Vai oonko mä tulossa vanhaksi?Santa's Slay
http://www.imdb.com/title/tt0393685/
:3: Jos etsit syvää ja merkillistä elokuvanautintoa, niin jätä tämä elokuva välin. Mutta jos on krapulapäivä tai haluat vain saada hyvät naurut, niin tämä elokuva osuu täysin nappiin :piis:
Ihan kamalaa kuraa. En edes nauranut kertaakaan. Kaksi kertaa hymähdin jollekin jutulle. Mä en oikeesti luota enää ikinä näihin arvosteluihin. Niin monta kertaa on tullu katottua jotain ihan uskomatonta paskaa mitä täällä joku on kehunu. Mikä teidän huumorintajua vaivaa? Vai oonko mä tulossa vanhaksi?