Juuh, noita twistailuita löytyy aina ärsyttävyyteen saakka. Yleisesti diggaan kyllä todella paljon. The Others ja El Orfanato tulee heti mieleen kauhun puolelta. Kuten myös Alexandre Ajan täysin mestarillinen Haute Tension vuodelta 2003. Ja siinä kaikki ei ole miltä näyttää. Huvittaa ihmisten kommentit, joiden mukaan juonessa on aukkoja. Yksi kohta elokuvassa määrittelee kaiken ja jos joku on sitä mieltä, että siinä on aukkoja, niin voin perustella vedenpitävästi, että ei, ei ole. Voisin enemmänkin näitä suositella, kun muistan. Koitin vähän googlella, mutta sieltä tulee nuo huikeat, mutta monille jo tutut "The Usual Suspects", "Fight Club" yms. Koitan jaksaa etsiä vähän harvinaisempia. Noh, @Tigre :n ja itseni fänittama A Tale of two sisters" vaati itseltä muutaman kerran, että ymmärsi ihan kunnolla. Samoin mainittu Haute Tension varmasti ja ymmärrettävästi ei ole auennut ekalla kerralla (mm.itselleni) ja siksi monet puhuvat, että ei toimi. Noh, ilman spoilereita en viitsi avata enempää.
Hereditary ja The Fountain taas vaativat jo sitten lukemattomia kertoja tai esim.ensin mainitun kohdalla äärimmäisen laajan mytologian tuntemuksen, noh, ei sekään riitä, kun noita leffassa esiintyviä sanoja ei netistä edes löydy, vaan jengi on mennyt kirjastoon
Ps. Mä koitan hommata ne vipit jossain vaiheessa, mutta erittäin hyvä tuo saamasi neuvo, että älä kiinnitä asiaan huomiota, jos se vaan onnistuu. Olet 2vko-ikuisuuden täältä poissa ilman "hyvästejä" ja sitten taas jos oikeasti tuntuu hyvältä kirjoittaa, niin kirjoita. Ja jos tuntuu, että pystyt noin tätä hallitsemaan niin aivan saatanan hyvä homma
Juu, noista twisti leffoista vielä niin tää on imo tyyliin aliarvostetuin leffa koskaan. Puhalti kyllä mun mielen ihan täysin kun ekan kerran näin... täys 10. Ootko @descent nähnyt? jos et niin oon lähes 100 varma et uppoo ja kovaa ja iso suositus kaikille muillekin. Oon arvostelunkin tästä tehnyt aikoinaan. Löytyy netflixistä.
laitetaan mysteerinen kuva leffasta.