Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
'No nyt on animefanipaikalla
Lähinnä vaan useat kuvat ja wall of text ni tuli mieleen että nyt ollaan mainostamassa animea. Itse en ymmärrä miksi joku laittaisi piirrettyjä parhaan 50 elokuvan joukkoon mutta kukin tyylillään.'
Ei voi kovin animefaniksi luokitella kun niitä tosi harvoin katson.:D Varmaan 95% leffoista mitä katson ja arvostelen täällä on normielokuvia. Ite käsittäisin animefanin niin et kattoo kaiken maailman animesarjat läpi jne. Mä katson todella harvoin jonkun animeleffan, niin en sanoisi itseäni animefaniksi. Ja jos meinaat et siksi animefani ku kehuin niin paljon, niin mä arvostelen/kehun leffoja kyllä ihan puolueettomasti, on ne animeja tai normileffoja. Arvostelen sillä perusteella miten hyvin mikäkin leffa on musta tehty täysin sama onko anime vai ei ja noi studio chiblin leffat sattuu olee usein vaan aika hyviä, ihan niinkuin vaikka Nolanin leffat sattuu olee usein hyviä. Jos tekisin vaikka top 50 parhaat leffat niin sinne menisi ehkä 4 animea, 46 normileffaa. Ja kehuinhan mä mielinmäärin edellisellä sivulla terminaattoreita ja annoin niille paremmat pisteetkin kun tuolle. Ja vaikka kuinka helkkarin monille ja monille ja monille normileffoille oon paremmat pisteet antanut.:D
Tein tällaisen kattavan vastauksen ku halusin oikaista tuota kun en itseäni anime"friikiksi" mielestäni tunne, mutta en ala hermostua tai itkeä jos kritiikkiä tulee. Enkä väännä enempää. Asiallinen kritiikki on ihan hvä juttu.
Ne parhaat animet on vähän eri levelillä kuin piirrosleffat yleensä imho.
Se on sitä tarinankerrontaa.
Tulipa hirveä hinku katsoa Ghost in the Shell, siitä onkin aikaa kun on viimeeksi nähnyt.
Mistähän helevetistä ton näkis, ei Netflixissä ollut.
Lähinnä vaan useat kuvat ja wall of text ni tuli mieleen että nyt ollaan mainostamassa animea. Itse en ymmärrä miksi joku laittaisi piirrettyjä parhaan 50 elokuvan joukkoon mutta kukin tyylillään.
Tulipa hirveä hinku katsoa Ghost in the Shell, siitä onkin aikaa kun on viimeeksi nähnyt.
Mua häiritsi vähän se, kun Hardy puhu sillä bane äänellä välillä :D