Elokuva-arvostelut!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
The Aviator :0: :zzzz: :kakka: melkein 3tunnin paska, en voi ymmärtää että miten toi pysty oleen 11oscar ehdokkuuden arvoinen(5sai), puuduttava leffa, ihme että jaksoin kokonaan edes katsoa, moneen kertaan meinasin lopettaa.

National treasure :3:

National Treasure saa täältä :3:-
Tämä leffa kuuluu sarjaan "elokuvat joista olisi voinut tehdä paaaljon paremman". Suuren yleisön kosiskelu, da vinci rip off ja juonen selkeys veivät tältä leffalta parhaan terän.

Me, Myself and Irene :3:+
Jim Carrey omimmillaan. Hauska pätkä.

Stalingrad :3: 1/2
Hyvä sotaelokuva. Tuopahan vähän vaihtelua jenkkipropagandaan.
Suosittelen lämpimästi.

neutraali sanoi:
The Aviator :0: :zzzz: :kakka: melkein 3tunnin paska, en voi ymmärtää että miten toi pysty oleen 11oscar ehdokkuuden arvoinen(5sai), puuduttava leffa, ihme että jaksoin kokonaan edes katsoa, moneen kertaan meinasin lopettaa.

Jäbä on sekasin. Tää oli pitkästä aikaa hyvä leffa, jonka käyny teatterissa kattoo. Jakso olla mielenkiintonen melkee koko 3h. Muutama pitkähkö kohtaus, mutta muuten hyvinkin vangitseva. Leolle ois pitäny napsahtaa kyllä miespääosa, kun pystejä jaettiin :( Mun mielestä vähintäänkin :4:

makew sanoi:
Sky Captain and the World of Tomorrow :2:
Huono leffa, ärsyttävä toteutus. Harvoja leffoja, joita en jaksanut katsoa loppuun.

Olihan tuo kyllä ihan paska. Lähellä oli, että olisin jättänyt kesken (sitä ei todellakaan usein tapahdu), mutta jaksoin sinnitellä loppuun asti. En kuitenkaan halua nähdä tuota enää ikinä. En edes kännissä taikka krapulassa.

King of the Ants

Tuosta leffasta ei ollut minkäänlaista ennakkokäsitystä, mutta ehkä juuri siksi yllätys oli erittäin positiivinen.

Leffa kertoo sellaisesta jampasta, joka tekee hanttihommia elääkseen ja tutustuu siinä sivussa muutamaan kaveriin, jotka tarjoavat vähän toisenlaista duunia. Ensin ihan vaan "moraalitonta" duunia, mutta sitten kaveri suostuu suorittamaan palkkamurhan. Tuosta lähtee tapahtumat kehittymään ihan mielenkiintoisella tavalla, en kuitenkaan halua spoilata enempää.
Melko väkivaltainen ja aavistuksen sairas leffa, mutta hyvin piti otteessa.

:4:

Million Dollar Baby :4:

Oli katottava pätkä, ei käyny aika pitkäksi.

Se vaan vitutti, että se itäsaksalainen mulatti rikkoi niitä sääntöjä koko ajan, eikä sitä diskattu. Sen matsin lopussakin löi gongin jälkeen, ja muka voitti matsin.

Jones sanoi:
Jäbä on sekasin. Tää oli pitkästä aikaa hyvä leffa, jonka käyny teatterissa kattoo. Jakso olla mielenkiintonen melkee koko 3h. Muutama pitkähkö kohtaus, mutta muuten hyvinkin vangitseva. Leolle ois pitäny napsahtaa kyllä miespääosa, kun pystejä jaettiin :( Mun mielestä vähintäänkin :4:
ite oot sekasi, se oli mun mielestä paska ja sillä selvä :)

Ei millään pahalla neutraalia kohtaan, mutta jos neutraali antaa leffalle 0 tähteä niin se on luultavasti aika hyvä leffa :hyper: Toki poikkeuksiakin on. Mutta loppupeleissähän homma menee niin ettei siitä leffamausta voi oikein kiistellä. Jotkut tykkää tyttärestä, toiset perheen koirasta.

fidi sanoi:
Ei millään pahalla neutraalia kohtaan, mutta jos neutraali antaa leffalle 0 tähteä niin se on luultavasti aika hyvä leffa :hyper: Toki poikkeuksiakin on. Mutta loppupeleissähän homma menee niin ettei siitä leffamausta voi oikein kiistellä. Jotkut tykkää tyttärestä, toiset perheen koirasta.
No tuossa nyt oli muitakin katsomassa kuin minä, tuota aviatoria siis ja samaa mieltä he kyllä olivat.

Selvennetään nyt vielä mitä mun antamat tähdet tarkoittaa

:0: =paska leffa
:1: =kehno tekele
:2: =katottava leffa mutta ei mikään hyvä kuitenkaan
:3: =kelpo leffa
:4: =hyvä elokuva, keskimääräistä parempi
:5: =erinomainen, nää on harvasssa, kandee katsoa.

Eternal Sunshine Of The Spotless Mind , joo oli sen verran hyvä leffa että piti 50min jälkeen lopettaa :wall: ;)

neutraali sanoi:
Eternal Sunshine Of The Spotless Mind , joo oli sen verran hyvä leffa että piti 50min jälkeen lopettaa :wall: ;)

Tuohan on kovasti kehuttu jim carreyn draamaleffa. Ei vissin mee kriitikoiden ja tavallisten ihmisten mielipiteet 1:1. ite en oo viel kattonu tota tosin

hafanafa sanoi:
Tuohan on kovasti kehuttu jim carreyn draamaleffa. Ei vissin mee kriitikoiden ja tavallisten ihmisten mielipiteet 1:1. ite en oo viel kattonu tota tosin

Mä tykkäsin tosta, moon kait liian tavis:D.

hafanafa sanoi:

IMO selkeesti parhaita, jos ei paras Carreyn leffa, kun ei toi naaman vääntely enää Ace Venturan jälkeen jaksanut hirveesti naurattaa. Kokonaisuudessa oikein hyvä leffa.. :3: ½, tai 4-

Ron Moss sanoi:
IMO selkeesti parhaita, jos ei paras Carreyn leffa, kun ei toi naaman vääntely enää Ace Venturan jälkeen jaksanut hirveesti naurattaa. Kokonaisuudessa oikein hyvä leffa.. :3: ½, tai 4-
Mä kattosin myös ton pätkän <b>Eternal sunshine of the spotless mind</b> joku aika sitten, mutta enpäs muistanu arvostella. Ihan katottava leffa, mutta juoni oli ehkä hiukan liian outo mun makuun. :2: ½

Lisäksi katoin <b>Meet the Fockers</b>
Ajoittain ihan hauskaa juttua muttei oikein uponnut kokonaisuudessaan. :2:

Mä tykkäsin Spotless Mindista sen verran että ostin omaan dvd-hyllyyn. Suosittelen erityisesti tyttö-/poikaystävän kanssa katsottavaksi - jää hyvä romanttinen fiilis päälle. :5:

Jissen sanoi:
Suosittelen erityisesti tyttö-/poikaystävän kanssa katsottavaksi - jää hyvä romanttinen fiilis päälle. :5:
tuli sen verran romanttinen fiilis molemmille että piti jättää kesken :jahas: makuasioita

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom