Kipi I sanoi:Neutraali teetkö muuta kuin katsot elokuvia :D
Kyllä se ainaki warettaa :evil:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kipi I sanoi:Neutraali teetkö muuta kuin katsot elokuvia :D
enpä juuri, joskus myös reenaan ;)Kipi I sanoi:Neutraali teetkö muuta kuin katsot elokuvia :D
EIIII ;)Fat Rat sanoi:Kyllä se ainaki warettaa :evil:
neutraali sanoi:The Aviator :0: melkein 3tunnin paska, en voi ymmärtää että miten toi pysty oleen 11oscar ehdokkuuden arvoinen(5sai), puuduttava leffa, ihme että jaksoin kokonaan edes katsoa, moneen kertaan meinasin lopettaa.
makew sanoi:Sky Captain and the World of Tomorrow :2:
Huono leffa, ärsyttävä toteutus. Harvoja leffoja, joita en jaksanut katsoa loppuun.
ite oot sekasi, se oli mun mielestä paska ja sillä selväJones sanoi:Jäbä on sekasin. Tää oli pitkästä aikaa hyvä leffa, jonka käyny teatterissa kattoo. Jakso olla mielenkiintonen melkee koko 3h. Muutama pitkähkö kohtaus, mutta muuten hyvinkin vangitseva. Leolle ois pitäny napsahtaa kyllä miespääosa, kun pystejä jaettiin :( Mun mielestä vähintäänkin :4:
No tuossa nyt oli muitakin katsomassa kuin minä, tuota aviatoria siis ja samaa mieltä he kyllä olivat.fidi sanoi:Ei millään pahalla neutraalia kohtaan, mutta jos neutraali antaa leffalle 0 tähteä niin se on luultavasti aika hyvä leffa Toki poikkeuksiakin on. Mutta loppupeleissähän homma menee niin ettei siitä leffamausta voi oikein kiistellä. Jotkut tykkää tyttärestä, toiset perheen koirasta.
neutraali sanoi:Eternal Sunshine Of The Spotless Mind , joo oli sen verran hyvä leffa että piti 50min jälkeen lopettaa :wall: ;)
hafanafa sanoi:Tuohan on kovasti kehuttu jim carreyn draamaleffa. Ei vissin mee kriitikoiden ja tavallisten ihmisten mielipiteet 1:1. ite en oo viel kattonu tota tosin
hafanafa sanoi:Tuohan on kovasti kehuttu jim carreyn draamaleffa. Ei vissin mee kriitikoiden ja tavallisten ihmisten mielipiteet 1:1. ite en oo viel kattonu tota tosin
Mä kattosin myös ton pätkän <b>Eternal sunshine of the spotless mind</b> joku aika sitten, mutta enpäs muistanu arvostella. Ihan katottava leffa, mutta juoni oli ehkä hiukan liian outo mun makuun. :2: ½Ron Moss sanoi:IMO selkeesti parhaita, jos ei paras Carreyn leffa, kun ei toi naaman vääntely enää Ace Venturan jälkeen jaksanut hirveesti naurattaa. Kokonaisuudessa oikein hyvä leffa.. :3: ½, tai 4-
tuli sen verran romanttinen fiilis molemmille että piti jättää kesken :jahas: makuasioitaJissen sanoi:Suosittelen erityisesti tyttö-/poikaystävän kanssa katsottavaksi - jää hyvä romanttinen fiilis päälle. :5:
neutraali sanoi:tuli sen verran romanttinen fiilis molemmille että piti jättää kesken :jahas: makuasioita