Mun mielestä nuo oscareilla palkitut leffat ei aina oo mistään kotoisin. Joo onhan ne tosi hyvät leffat saanu oscareita (Forrest Gump, Schinler´´s List, tätä listaa voi jatkaa loputtomiin), mutta joskus ne menee ihan paskoille elokuville. IMO Hiipivä tiikeri piilotettu lohikäärme sai muistaakseni 9 oscaria ja se oli yksi huonoimmista elokuvista mitä oon nähny. Yhdet tuola kuusen oksalla taistelee ja juoksee seiniä pitkin pilviin asti. Nolotti niin että oli pakko ottaa levy pois soittimesta ja katsoa viittomankielisiä uutisia.
SAW - :3: juoni oli ihan ok ja se loppuratkaisu aika yllättävä. Tosin kuinka joku pystyisi oman raajansa sahaamaan poikki? saa olla sisua kaverilla
How High? - :4: vaikka en nyt räppiä kuuntele niin tämä leffa oli aika veikeä! Aluksi kovaa läppää lenti ja välillä homma meinas mennä tylsäksi, ikäänkuin toistoa. Mutta kuitenkin nauraa sai!
White Chicks - :3: hauskaa oli välillä, tosin käytännössä tuollainen ei vois mitenkään onnistua. tuo mulla koko ajan pulpahti mieleen ja se vaikeutti keskittymistä. ärsytti se kohtaus ku se kaveri meni syömään katkarapuja (?) ja sitä seuras tämä kakka-huumori komedialeffojen pakollinen paskavirta-kohtaus naisten vessassa.
Vares - :3: jo niin kauan odotettu leffa, että pitihän se heti imuttaa ku vaan pihalle pääsi. Ensimmäinen mun tietämä suomalainen poliisiauto lensi katon kautta ympäri oikein kunnolla. Leffa oli ihan katottava, monia pikku asioista jäi kuitenkin päähän riivaamaan (aika kova poliisi äijä, mutta joku paskainen alamaailman apina sitä pompotti ku koripalloa). Leffan pelasti ne 2 äijää jotka oli sen pomon palkkalistoilla. "mitä vittua lehti ja viikottainen vittu liite!" :lol2: