Elokuva-arvostelut!

Kuka kertoi niistä stallonen elokuvista,mm.että ylätalja rekassa ja hiekat räjähtää, oliko john rambo vai kuka? Ja missä threadissa se postaus on. En löytänyt. Huvittaisi taas lukea ne :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
BadTaste sanoi:
Silti annoit 2 tähteä. :D

Arvostelijallakin on heikot hetkensä....
Gwyneth saa multa 2 tähteä. Muuta hyvää tuossa leffassa ei juuri ole.

Welcome To Collinwood:3:
Hyvä leffa, välillä sai nauraan ihan kippurassa:D.

Peter Jackson:in ohjaama Bad Taste, saapi :2:, elokuvahan on täyttä roskaa ja erittäin koomista seurattavaa. Välillä saattoi jo naurattaa, kun oli niin huono.

44 Minutes The North Hollywood Shoot-Out :3:, rankka leffa.

Vares - Yksityisetsivä :3:, tavanomainen tekele, ei mitenkään mullistava elokuva.
Hyviä lausahduksia, aina paikoitellen.

Elf - joulukomedia, ei mikään erikoinen :2:

Bad Santa - En tajua miten joku voi pitää tuota komediana, aivan PASKA :1:

Memento :5: Huippuleffa, just mun makuun. Tätä katsoessa saa olla koko ajan skarppina että pysyy kärryillä. Suosittelen kaikille, jotka tykkäävät omaa ajattelua vaativista leffoista.

andor sanoi:
Memento :5: Huippuleffa, just mun makuun. Tätä katsoessa saa olla koko ajan skarppina että pysyy kärryillä. Suosittelen kaikille, jotka tykkäävät omaa ajattelua vaativista leffoista.
:thumbs:

andor sanoi:

Ei toiminut. Palapelinä toimiva jutun eteneminen ja takautumien takautumat olivat ideana helposti seurattavaa, mutta juoni taustalla aika höttöä.

:3: Itseäni vitutti että kaveri nyhjää lapuillansa ja tatuoinnellansa kun parempiakin dokumentointimenetelmiä olisi. Vammanen kehari ei ansaitse sympatiaa :david:

n00kie sanoi:
Elf - joulukomedia, ei mikään erikoinen :2:

Bad Santa - En tajua miten joku voi pitää tuota komediana, aivan PASKA :1:
C'moon, et vaan tykkää joulusta! :D

Bad Santa on edelleenkin yksi parhaista mustista komediosta viime vuosina!
Ja yhä paremmaksi muuttuu jokaisella katselukerralla!
:4: +

alwhifi sanoi:
Pistänpä tähtiä leffoista joita olen lähiaikoina ostellut:

Audition : :5:
Kyllä Japanissa vaan osataan elokuvia tehdä erinomaisesti.
Signed. Sealed. Delivered.Laminated.Framed.
Viimeiset kaksi kauhu/jännitys ym. leffaa, jotka olen katsonut olivat The Village ja Audition. Leffojen välistä tasoeroa voisi kuvailla niin, että jos molemmat olisivat kiimaisia muijia antaisin Auditionin ottaa poskeen ja ruiskauttaisin Villagen naamalle. :)
Pikku kysymys
Oliko se kohtaus missä päähenkilö sai kärsiä, siis unta vai ei? Oli koko ajan sellainen fiilis että voi ei tajua, mutta loppua kohti aloin tajuamaan, mutta sitten se uni jatkui vielä, kun se jätkä oli jo herännyt
anyway :5:

Friday after next pelasti trilogian, jonka 2. osa meinasi tuuhota paskuudellaan.
:4: miinus
Koko trilogia saa minulta :4:

Anchorman-Ferrel jyrää :3:

makew sanoi:
Peter Jackson:in ohjaama Bad Taste, saapi :2:, elokuvahan on täyttä roskaa ja erittäin koomista seurattavaa. Välillä saattoi jo naurattaa, kun oli niin huono.

.

Eipä tuo asenteella tehty elokuva paljoa anna jos ei sitä osaa katsoa. Ite näin ton leffan ja olin ihan myyty heti. :worship:

Vares - :2: Tavallinen dekkari joka jäi hiljaseksi. :zzzz:

Alamo - :1:
Mieluummin seuraan maalin kuivumista. Quaidilla ja Thortonilla ihan pirun tylsät roolisuoritukset. Ei sinänsä liity elokuvaan, mutta voi kristus, että voi olla typerä tapa käydä sotaa tuommoinen linnoituksen kanssa pelleily.

The Calcium Kid - :2:
Alku hyvä, semmoinen Lock, Stock&Two Smoking Barrels-fiilis. Herätti odotuksia, mutta olikin aika tylsä. Ei juuri naurattanut, vaikka komedia oli olevinaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom