Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
BadTaste sanoi:Silti annoit 2 tähteä. :D
Kipi I sanoi:Missä ne strappadon arvostelut stallonesta on?? sanokaa jo!
Mä en löytäny millään,prkel. thxBricktop sanoi:3 sekunnin Search tulos: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=313993&postcount=450
:thumbs:andor sanoi:Memento :5: Huippuleffa, just mun makuun. Tätä katsoessa saa olla koko ajan skarppina että pysyy kärryillä. Suosittelen kaikille, jotka tykkäävät omaa ajattelua vaativista leffoista.
andor sanoi:Memento :5: Huippuleffa, just mun makuun. Tätä katsoessa saa olla koko ajan skarppina että pysyy kärryillä. Suosittelen kaikille, jotka tykkäävät omaa ajattelua vaativista leffoista.
C'moon, et vaan tykkää joulusta! :Dn00kie sanoi:Elf - joulukomedia, ei mikään erikoinen :2:
Bad Santa - En tajua miten joku voi pitää tuota komediana, aivan PASKA :1:
Signed. Sealed. Delivered.Laminated.Framed.alwhifi sanoi:Pistänpä tähtiä leffoista joita olen lähiaikoina ostellut:
Audition : :5:
Kyllä Japanissa vaan osataan elokuvia tehdä erinomaisesti.
makew sanoi:Peter Jackson:in ohjaama Bad Taste, saapi :2:, elokuvahan on täyttä roskaa ja erittäin koomista seurattavaa. Välillä saattoi jo naurattaa, kun oli niin huono.
.