Open Water
:3:
Vaikka täällä haukuttu, mä tykkäsin leffasta, varsinkin noista pelottavista osuuksista. Kokonaisuutena elokuvasta mielestäni näkyi, että budjetti on pieni etc. Mutta haikohtausten takia annan kolmosen..
Arpinaama Special Edition
:5:
"Say hello to little friend!" Legendaarisen elokuvan uudellenjulkaisu dvd:llä...loistavat extrat, jossa peneudutaan mm. elokuvan vaikutuksiin hip hop maailmassa. Itse elokuvasta ei sen enempää, kaikki sen tietänevät! Aivan loistojulkaisu ja mahtava elokuva!
Kid Stays in the Picture
:3:
Kokaiininhuuruisen tuottajan, Robert Ewansin elämämänkertaelokuva, joka on taidokkaasti liikkumattomista kuvista, dokumentinpätkistä ja miehen omasta kertojaäänestä koostettu. Mm. Chinatownissa ja muissa 1960-1970 lukujen legendaarissa tuotannoissa mukana olleella Ewansilla on hurjia tarinoita Hollywoodista. Beibeä ja puuteria nenälle riittää...
Van Helsing
:2:
Avovaimo tykkäsi, minä en. Ainoana valopilkkuna Kate Beckinsale;) Wolverineä X-Menissä näyttelevä Jackman näyttelee hieman väsyneen oloisesti. Kuten Aintitcool.com mainitsi, jos diggaat sikana vanhoista monsterileffoista, tää on sun juttu. Mun juttu tää ei ollut!
Blueberry
:2: 1/2
Mm. Dobermannin ohjannut Jan Kounen vietti kuukausikaupalla aikaa shamaanien seurassa trippaillen ja päätti tehdä aiheesta elokuvan. Tämän jälkeen mies päätti, että aiheena on sarjakuvista tuttu lännenmies, Blueberry. Helvetin hienosti kuvattu ja ohjattu elokuva, joka kuitenkin juoneltaan ja sekoiluiltaan meni överiksi. Annan tähdet sille, että ohjaajan tapasin Rakkautta ja Anarkia-festareilla 1990-luvun lopussa ja oli miellyttävä ja inspiroiva henkilö. Sekä sille, miten hienosti ohjattu ja kuvattu elokuva! Shamanismia vaan liian paljon.