Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dragon sanoi:Butterfly effect oli hyvä leffa.
Olen nähnyt siitä nyt ilmeisesti kaksi eri versiota. Vuokratussa DVD:ssä Evan matkaa lopussa äitinsä kohtuun ja tappaa itsensä sinne.
Netistä imuroitu versio loppuu, siihen kun Evan pihakutsuilla käskee sitä tyttöä painumaan helvettiin ja lopuksi polttaa päiväkirjansa - jää kuitenkin eloon.
Mitä versioita te olette nähneet?
* Dragon is toudaliaut
Olen nähnyt siitä nyt ilmeisesti kaksi eri versiota. Vuokratussa DVD:ssä Evan matkaa lopussa äitinsä kohtuun ja tappaa itsensä sinne.
Netistä imuroitu versio loppuu, siihen kun Evan pihakutsuilla käskee sitä tyttöä painumaan helvettiin ja lopuksi polttaa päiväkirjansa - jää kuitenkin eloon.
* Dragon is toudaliaut
pexxi sanoi:Aiemmassa postissa tässä threadissa kerroin tuosta julkaisusta. Kyseessä directors cutti vs. teatterilevityksessä ollut versio. Molemmat löytyy ainakin mulla playsta tilatussa dvd:ssä.
* Dragon is toudaliaut
Tomi sanoi:Säästäkää rahanne - älkää menkö katsomaan Open Wateria. Se on HUONO! Jumalauta, juoni on lyhykäisyydessään sellainen, ettäArvosanaksi -3.nuoripari on sukeltamassa ja jostain syystä jäävät keskelle merta muun sukellusporukan lähtiessä kotiin. Sitten ne lilluvat siinä keskellä merta märkäpuvut päällä ja juttelevat jotain turhaa. Sitten tulee joku onneton 2-metrinen paskahousuhai (uusi laji) ja vilauttaa evää. Uuuu, vitun pelottavaa. Sitten joku paska meduusa tulee ja polttaa. Uuuu, kauheaa. Sitten seuraa lisää kellumista ja lillumista, jonka jälkeen tuleekin onneksi leffan paras osa - lopputekstit.
subotai sanoi:Rakkautta Ennen Auringonlaskua (Before Sunset)
Nojoo! Tämän vuoden kirkkain yllättäjä. Eli jatko-osa mainiolle pikku indieleffalle Rakkautta Ennen aamua. Ekassa leffa siis nuoret Ethan Hawke ja Julie Delpy tapaavat sattumalta Wienissä, puhuvat ja puhuvat ja rakastuvat.
Jatko-osassa on siis kulunut 9 vuotta ko tapaamisesta ja pari tapaa Pariisissa. Heillä on 90 minuuttia aikaa, ennen kuin Hawken esittämän kirjailijan kone lähtee takaisin Jenkkeihin.
Leffa on siis siitä outo, että siinä ei ole esim taustamusiikkia laisinkaan ja kaikki tapahtuu reaaliajassa. Lisäksi Ethan Hawke ja Julie Delpy puhuvat ja puhuvat ja puhuvat. Uskoisin, että tämä voi monen mielestä olla hieman uuvuttavaa, mutta itse läpät eivät sinänsä ole kohtausten pääasia, vaan näyttelijöiden ilmeet, eleet jne.
Leffa siis kertoo yksinkertaisesti rakkaudesta, pettymyksestä ja siitä onko täydellistä rakkautta edes olemassa jne. Siis loppupeleissä meitä kaikki koskettavasta asiasta.
Ainakin uskoisin, että Pakkotoiston oma Dr. Love, eli Fabien diggaa leffasta :D
Elokuva EI siis ole hattaran makuista ällö siirappia, vaan realistinen pikku leffa.
Lisä puolikas tähtiin tuleeleffan älyttömän hyvästä lopusta.
Raejuusto sanoi:Samat sanat! Ei todellakaan nimenä mukainen leffa, vaan aivan mahtava "pohdintaelokuva". Englanniksi Before Sunset....