Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
makew sanoi:Mutta aika harvassa tapauksessa veteraani alkoi tekemään vastarintaa ja murhaan tyyliin koko kylän poliisit?
No kyse on vaan siitä, etten ymmärrä ton jutun laajuutta ja sitä kuinka paljon huomiota noi asiat sai mediassa aikoinaan.
ZeiZei sanoi:Collateral :4:½
mattibodari sanoi:Equilibrium :4: 1/2
http://www.imdb.com/title/tt0238380/
Oikein hyvä leffa mutta ei aivan täydellinen, mutta mikäpä leffa olisi. Hienot taistelukohtaukset ja tunnelma tässä leffassa.
En yleensä edes pidä tuollaisesta Matrix-tyylisestä scifi-mätöstä, mutta tykkäsin kyllä kovasti Equilibriumista. Sen sijaan koko Matrix-trilogia:apophis sanoi:Noooouuu, jos tämä on se leffa kuin luulen! Annan
:0: ½. Aivan hirveä scifileffa... Se *asekata* oli kyllä kaiken huippu! Jopa american ninja 4 kalpenee!
training_day sanoi:Hieman erilainen ns. suurelokuva.
Itse pidin erittäin kovasti, mutta myös toisensuuntaista mielipidettä löytyi siitä seurueesta, jonka kanssa olin elokuvaa katsomassa.
Itse pidin tavasta, jolla tarina oli kerrottu. Elokuva oli niin äänimaailmaltaan kuin visuaaliselta toteutukseltaankin huippuluokkaa. Näyttelijöistä etenkin Colin Farrell ja Val Kilmer tekivät komeat suoritukset.
Elokuva on takuu varma yleisön kahtiajakaja eli siitä joko pitää paljon taikka sitten ei ollenkaan. Luulen, että välimuodot jäävät puuttumaan.
Jotkut saattavat pitää myös esim. Alexander:in biseksuaalisia taipumuksia huonona asiana, mutta se taitaa kuitenkin olla aika lähellä totuutta, joten plussaa siitä, että sekin on uskallettu tuoda esille.
Hieno elokuva kaikenkaikkiaan. :5: