Elokuva-arvostelut!

I Robot oli tosiaan ihan ok sci-fi action pläjäys.

Tänään olen menossa katsomaan Medusan Iskun, jos on yhtään samaa tasoa kuin Medusan verkko, niin hyvää viihdettä pitäisi olla tiedossa. Voin laitella kommenttia illalla/huomenna.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Under Suspicion (2000) aka Epäilyksen alla.

http://www.imdb.com/title/tt0164212/

Yllättävän hyvällä juonella varustettu leffa, välillä en ihan pysynyt kärryillä mut ehkä se johtuu musta...

:3:

Ps. BTW Mikelle tiedoksi, tässä leffassa on ihanainen Monica Belucci :haart:

edit: älkää lukeko noita kommentteja, mitä on imdb:ssä, jos haluaa nauttia elokuvasta.

***SPOILER ALERT**** DO NOT READ FURTHER IF YOU DON'T WANT TO DISCOVER WHAT HAPPENED AT THE END *************************

Kukas sitä Butterfly Effectiä kehuikaan? Oli kyllä aivan uskomattoman hermoja raastava, omaperäinen, jännittävä ja koskettava elokuva. Mieletön, aivan mahtava! :5:

training_day sanoi:
I Robot oli tosiaan ihan ok sci-fi action pläjäys.

Tänään olen menossa katsomaan Medusan Iskun, jos on yhtään samaa tasoa kuin Medusan verkko, niin hyvää viihdettä pitäisi olla tiedossa. Voin laitella kommenttia illalla/huomenna.

Oli kyllä jonkinasteinen pettymys tuo Medusan Isku. Juoni oli "hieman" väkisinkasatun oloinen ja iso osa toimintakohtauksista oli niin pitkiä ja ärsyttävästi kuvattuja, että tuli sellainen "eiköhän tämä kohtaus jo nähty" fiilis.
Ei se kuitenkaan huono leffa ollut. Eli kyllä tuon kertaalleen ihan mielellään katsoi.
Annetaan sille :3:

Resident Evil - Apocalypse

No johan oli kuraa. Pelejä pelanneille antaa varmaan jotakin, mutta mulle toi tekele oli lähinnä sekava, huonosti näytelty ja kaikenpuolin tökerö.
Heti alusta saakka oli sellainen olo, että "Häh?!". Juonen kuljetus meni pikakelauksella eteenpäin ja sitten taas ampuiltiin zombeja jne. Huh.
Ei ollut joo "ihan" Dawn of The Dead-tasoa :rolleyes:
No onneksi sain frendiltä ilmaislipun ennakkonäytökseen.
Johtopäätös: älkää maksako tästä tekeleestä, ilmaiseksi menettelee. Btw. oli siis huomattavasti surkeampi kuin eka osa, joka sekään ei kyllä mua säväyttänyt.
No näkyyhän tässä RE2:ssa Milla Jovovichin tissit: Ei paljoa lohduttanut.

:1: ½

Tomi sanoi:
Kukas sitä Butterfly Effectiä kehuikaan? Oli kyllä aivan uskomattoman hermoja raastava, omaperäinen, jännittävä ja koskettava elokuva. Mieletön, aivan mahtava! :5:

Oli muuten hyvä leffa, alussa vaan oli jotenkin ihan sekaisin siitä kun siinä hypittiin edestakaisin ajassa.Loppua kohti pääsi paremmin juoneen kiinni. Kriitikot on haukkuneet Ashton Kutcherin tuosta roolista mutta minusta jätkä veti homman tyylikkäästi kotiin :)

Ilmestynee ihan kohta dvd:nä Suomessa... itse tuli hankittua tuo aiempana arvostelemani directors cutti! Pirun hyvä leffa!

subotai sanoi:

No johan oli kuraa. Pelejä pelanneille antaa varmaan jotakin, mutta mulle toi tekele oli lähinnä sekava, huonosti näytelty ja kaikenpuolin tökerö.
Heti alusta saakka oli sellainen olo, että "Häh?!". Juonen kuljetus meni pikakelauksella eteenpäin ja sitten taas ampuiltiin zombeja jne. Huh.
Ei ollut joo "ihan" Dawn of The Dead-tasoa :rolleyes:
No onneksi sain frendiltä ilmaislipun ennakkonäytökseen.
Johtopäätös: älkää maksako tästä tekeleestä, ilmaiseksi menettelee. Btw. oli siis huomattavasti surkeampi kuin eka osa, joka sekään ei kyllä mua säväyttänyt.
No näkyyhän tässä RE2:ssa Milla Jovovichin tissit: Ei paljoa lohduttanut.

:1: ½

Sä oot nyt ihan hakoteillä. Tissit leffassa nostaa sen aina vähintään 2 tähden arvoiseksi. :kuola:

screwdriver sanoi:
Onko tuo Butterfly Effect tullut jo DVD:nä vuokralle?

On tällä viikolla, makuuniin siitä hus!.

IMHO on muuten helvetin hyvä leffa, juoni on erittäin hyvä ja Ashton paljastui hyväksi näyttelijäksi.
:4:

Pidin todella paljon.

Annan sille :4: . Mun mielestä aivan hyvä leffa.

Alien Vs Predator
Sille vois antaa :1: . Ainoa mikä elokuvassa oli hyvää oli predatorit, muuten oli kyllä aika huono.

Medusan Isku
:3:
Tiukkaviivainen jatko-osa Ludlumin kirjoihin perustuvaan Medusan Verkko-elokuvaan. Matt Damon esittää muistinsa menettänyttä Jason Bournea, joka elää nyt kaikessa rauhassa Goalla tyttöystävnsä kanssa, piilossa kaikilta vanhoilta vihollisiltaan. Tapahtuu kuitenkin jotain joka saa Jasonin ulos piilostaan.. Tiukasti ohjattu ja paikoittain aika vauhdikkaitakin toimintakohtauksia sisältävä "vanhanajan" agenttitarina. Ainoa, mikä ärsytti oli helvetisti tärisevä, ilmeisesti dokumentaarista lookkia hakeva, kamera. Mutta liika on liikaa..

Jortsu sanoi:
Sama. Todella ärsyttävä.
Juuri tuota tarkoitin, kun itse aiemmin kirjoitin "ärsyttävästi kuvattu". Se käsikamera on ihan ok jossain tapauksissa, mutta ei sitä joka takaa-ajoon yms. tarvitse tunkea. Tekee leffan katsomisen pirun hankalaksi...

Niinpä.. Medusan verkossa (ostin juuri bourne identity- special edition dvd:n. Loistava) oli kuvattu hyvin kaikki ja etenkin taistelukohtaukset.. medusan iskussa taas vitutti kun mitään ei saanut selvää. samaa heilutus tekniikkaa oli RE: apocalypsessa. Muuten medusan isku oli hyvä leffa. Odotan innolla kolmatta osaa. Voisikin lukea ne kaikki 3 kirjaa.

Collateral

Eli lempiohjaajani Michael Mann:n uutukainen. Lyhyesti sanottuna aivan s**tanan hyvä leffa. Tom Cruise tekee mainion roolin kyynisenä sosiopaatti ammattitappaja Vincenä. Myöskin Jamie Foxx tekee yllättävän hyvän roolin taksikuski Maxinä, vaikka olen aina kelannut, että ko tyyppi on aivan turha. Niin ja Jada Pinkett Smith on yhtä kaunis kuin ennenkin. :)
Jos diggaa Mannin tavasta maalailla kaupunkikuvia (kuten esim Heatissa) ja muutenkin hänen ohjaustyöstään, niin Collateral on varma valinta. Leffa ei siis ole missään nimessä toimintaelokuva, vaan jännäridraama. Puhetta piisaa ja leffan parhaimmat kohtaukset ovatkin pääosanesittäjien väliset keskustelut.
Koko leffa on kuvattu digitaalikameralla ja kuva onkin oudon tumma ja rosoinen, mikä antaa leffalle realistisen vaikutelman. Kaiken kaikkiaan siis erittäin hyvin näytelty, kirjoitettu, kuvattu ja ohjattu leffa, jossa kaiken lisäksi on vielä musiikit kohdallan. Tästä ei leffat hirveästi parane.

:4: ½

Eternal Sunshine Of The Spotless Mind
:5:
eli tuo kertoo miehestä joka haluaa pyyhkiä muististaan yhden tytön jonka kanssa seurustelu ei mennykään ihan nappiin.
Ehkä Carreyn parhaimpia leffoja. Loppuratkaisukin oli aika jännä. Meni välillä hetken, että tajus missä mennään.

Jokos porukka on nähnyt ton Der Untergangin? sehän kertoo Hitlerin viimeisistä elinpäivistä Berliinin bunkkereissa. varmaan aika mielenkiintoinen kun vielä sakemannien tekemä :rolleyes:

<B>I Robot</B>

Tuo tuli katottua ja olihan se ihan ok viihdettä. :3:

Keskiviiikon jälkeen kerron mielipiteeni Collateralista, vaikka tuntuu se olevan laatu pätkä edellä annettujen kommenttien perusteella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom