Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
training_day sanoi:I Robot oli tosiaan ihan ok sci-fi action pläjäys.
Tänään olen menossa katsomaan Medusan Iskun, jos on yhtään samaa tasoa kuin Medusan verkko, niin hyvää viihdettä pitäisi olla tiedossa. Voin laitella kommenttia illalla/huomenna.
Tomi sanoi:Kukas sitä Butterfly Effectiä kehuikaan? Oli kyllä aivan uskomattoman hermoja raastava, omaperäinen, jännittävä ja koskettava elokuva. Mieletön, aivan mahtava! :5:
subotai sanoi:Resident Evil - Apocalypse
No johan oli kuraa. Pelejä pelanneille antaa varmaan jotakin, mutta mulle toi tekele oli lähinnä sekava, huonosti näytelty ja kaikenpuolin tökerö.
Heti alusta saakka oli sellainen olo, että "Häh?!". Juonen kuljetus meni pikakelauksella eteenpäin ja sitten taas ampuiltiin zombeja jne. Huh.
Ei ollut joo "ihan" Dawn of The Dead-tasoa
No onneksi sain frendiltä ilmaislipun ennakkonäytökseen.
Johtopäätös: älkää maksako tästä tekeleestä, ilmaiseksi menettelee. Btw. oli siis huomattavasti surkeampi kuin eka osa, joka sekään ei kyllä mua säväyttänyt.
No näkyyhän tässä RE2:ssa Milla Jovovichin tissit: Ei paljoa lohduttanut.
:1: ½
screwdriver sanoi:Onko tuo Butterfly Effect tullut jo DVD:nä vuokralle?
Sama. Todella ärsyttävä.pexxi sanoi:Ainoa, mikä ärsytti oli helvetisti tärisevä, ilmeisesti dokumentaarista lookkia hakeva, kamera. Mutta liika on liikaa..
Juuri tuota tarkoitin, kun itse aiemmin kirjoitin "ärsyttävästi kuvattu". Se käsikamera on ihan ok jossain tapauksissa, mutta ei sitä joka takaa-ajoon yms. tarvitse tunkea. Tekee leffan katsomisen pirun hankalaksi...Jortsu sanoi:Sama. Todella ärsyttävä.