The Prestige ei kyllä ole mikään fantasialeffa ;)
Itselleni fantasia ja sci-fi ovat saman verran satua, joten en lähtenyt erittelemään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
The Prestige ei kyllä ole mikään fantasialeffa ;)
Dublicity: oli niin paska että lopetin katsomisen puolen tunnin jälkeen. jos joku on eri mieltä kommentoikaa toki
Avatar :2: päätin viimein katsoa kun sitä mulle niiiiin hehkutettiin, mutta...
Avatar.. oli noin puoleenväliin asti semihyvä. Miten kukaan voi pitää elokuvasta jossa ihmiset ei voita, vaan häviää joillekkin vatun smurffeille jotka lentää joillain dinosauruksilla?? Tykkääminen olis mun mielestä siis suoranaisesti ihmisyyttä vastaan. Lisäksi kaikessa epäkliseisyydessään todella kliseinen ja ennalta-arvattava. Ja oikeesti, kaikessa utopistisuudessaan leffassa jannu silti rollaa pyörätuolilla jossa on vielä RENKAAT? ja pitää ihan ITSE rullata?? Ja siis miksei ne voinu laukoa vaikka ydinkärkeä sinne hiton puuhun tai sinne toiseen mestaan? miksi piti tehä kaikki World War 2 tyyliin? HUOH. Harvasta leffasta jää tällanen vitutus päälle.
En ite tykänny yhtään kaikki se mikä oli hienoa ekassa oli tehty jotenkin huonosti tässä. Ihan ku olis tehty vaan rahastus mielessä leffa.Boondock Saints: All Saints Day
Avatar :2: päätin viimein katsoa kun sitä mulle niiiiin hehkutettiin, mutta...
Avatar.. oli noin puoleenväliin asti semihyvä. Miten kukaan voi pitää elokuvasta jossa ihmiset ei voita, vaan häviää joillekkin vatun smurffeille jotka lentää joillain dinosauruksilla?? Tykkääminen olis mun mielestä siis suoranaisesti ihmisyyttä vastaan. Lisäksi kaikessa epäkliseisyydessään todella kliseinen ja ennalta-arvattava. Ja oikeesti, kaikessa utopistisuudessaan leffassa jannu silti rollaa pyörätuolilla jossa on vielä RENKAAT? ja pitää ihan ITSE rullata?? Ja siis miksei ne voinu laukoa vaikka ydinkärkeä sinne hiton puuhun tai sinne toiseen mestaan? miksi piti tehä kaikki World War 2 tyyliin? HUOH. Harvasta leffasta jää tällanen vitutus päälle.
Sherlock Holmes (2009) :3:
Ei nimensä veroinen elokuva, mutta hyvin nautittava kuitenkin. Mukana oli hyvää huumoria ja mielenkiintoista tarinankerrontaa. Juoni olisi voinut olla eri, mutta jos tulee jatko-osa niin hyvin mahdollista että siitä on tulossa kova elokuva. Näyttelijät ja asetelma ovat ihan kunnossa, taistelukohtauksia voisi vaan vähentää.
Legion
Siis ei tällästä kuraa voi olla olemassakaan. Älkää vaan missään tapauksessa erehtykö tämän pariin.
0/5