Elokuva-arvostelut!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En ole nähnyt elokuvaa, mutta tulikohan nyt annettua liikaa tähtiä? Elokuvan kesto 2,5 tuntia, mutta silti siinä ei ole juonta... Jos 5tähteä on niin hyvä leffa, että sitä paremmaksi ei juuri voi laittaa, niin 4tähden leffakin on jo aika saatanan pätevä. Sitä on vaikea Mäkelä/Selin -leffasta uskoa...

No ei tullut...

luultavasti jos olisin ollut sitä mieltä että leffa oli 3 tähden arvoinen olisin luultavasti antanut :3:

Rööperi

No taas nämä Samat Mäkelän vakionäyttelijät vauhdissa. Kesto tais olla 2.5 tuntia, eikä oikein juonta ollut ollenkaan. Välillä tuli jotain hauskoja kohtauksia ja kyllä se juonettomaksi elokuvaksin oiken hyvä oli. Pari kertaa meinas itkukin päästä :(

:4:

Mä en kyllä voi sanoa juonettomaksi tota rööperiä.

Mun mielestä oli kyllä niin järkyttävän hyvä. kirjaimellisesti. Mun mielestä kuuluu ehdottomasti parhaimpiin suomalaisiin elokuviin, näyttelijävalinnatkin oli muuten loistavat mut jasper pääkkönen?! Mitä vittua se teki siinä kyseisessä roolissa. elokuvan nähneet ymmärtää varmasti tän mun kysymyksen.
Mut herättipä tosiaan tunteita, huh. Itku meinas täälläkin päästä moneen otteeseen, ja nauratti myös.. ja pisti kyllä ajatuksiakin liikkeelle. Tietty ihmisiä koskettaa eri asiat mutta mä silti suosittelen tätä ihan jokaiselle. Ja vaikka kestikin sen 2,5h niin mun mielestä siihen kahteen ja puoleen tuntiin sisältyi helvetisti asiaa. enemmän ku moneen muuhun elokuvaan.

Ei silti ihan täyden kympin leffa. mut hyvin läheltä liippaa. tosiaan toi jasper ihmetyttää roolissaan.

Mä en kyllä voi sanoa juonettomaksi tota rööperiä.

Mun mielestä oli kyllä niin järkyttävän hyvä. kirjaimellisesti. Mun mielestä kuuluu ehdottomasti parhaimpiin suomalaisiin elokuviin, näyttelijävalinnatkin oli muuten loistavat mut jasper pääkkönen?! Mitä vittua se teki siinä kyseisessä roolissa. elokuvan nähneet ymmärtää varmasti tän mun kysymyksen.
Mut herättipä tosiaan tunteita, huh. Itku meinas täälläkin päästä moneen otteeseen, ja nauratti myös.. ja pisti kyllä ajatuksiakin liikkeelle. Tietty ihmisiä koskettaa eri asiat mutta mä silti suosittelen tätä ihan jokaiselle. Ja vaikka kestikin sen 2,5h niin mun mielestä siihen kahteen ja puoleen tuntiin sisältyi helvetisti asiaa. enemmän ku moneen muuhun elokuvaan.

Ei silti ihan täyden kympin leffa. mut hyvin läheltä liippaa. tosiaan toi jasper ihmetyttää roolissaan.

Joo oikeastaan ainoa homma mikä kyseisessä leffassa ärsytti oli juuri tuo Pääkkönen. Ymmärtääkseni sillaista henkilöä ei ole kuitenkaan ollut olemassakaan niin miksi se piti tunkea tuohon elokuvaan

Heh, aika kumma juttu että iltalehti antoi muistaakseni tuolle elokuvalle vain kaksi tähteä. No, eivät he ole ennenkään ymmärtäneet hyvien elokuvien päälle.

Tropic thunder :3:

Pienoinen pettymys. Idea elokuvassa oli miusta aika hassu.

Seuraavaksi katselen muutamia oscar ehdokkuuksiakin saaneen street fighter elokuvan.

Mitä horiset ???:offtopic:

Silloin, kun kirjoitin kysymykseni, niin viestissäsi luki vain "No Niin Tälläiset tuli katsottua."
ja alla kaksi Hills Have Eyes -kuvaa. Ihme juttu. Nyt näen arvostelusi siinä viestissäsi, en tiedä mistä johtuu...

Joo oikeastaan ainoa homma mikä kyseisessä leffassa ärsytti oli juuri tuo Pääkkönen. Ymmärtääkseni sillaista henkilöä ei ole kuitenkaan ollut olemassakaan niin miksi se piti tunkea tuohon elokuvaan

No siis tota elokuvaahan on mun käsittääkseni muokattu tosi paljon, eli eroaa joiltain osin täysin kirjasta ja on osittain fiktiivinen. Mä en (vielä) ole lukenut kirjaa,niin en tiedä mitä siinä sanotaan.
Mut silti oon edelleen tosta jasperin roolista ihmeissäni,mun mielestä just se hajottaa muuten niin hyvän elokuvan kokonaisuutta. Nimenomaa epäilen et se oli "pakko" tunkea tohon leffaan, nimeä mainostaessa ja niin edelleen, tai mistä mä tiedän mut se vaikutelma jäi.

Tulin juuri leffasta katsomasta Jim Carreyn Yes Man...hauska oli ja uppoaa varmasti jos pitää muistakin Carreyn leffoista :4:

Dead set :5:

Siis jumalauta et oli loistava, viisiosainen tv-sarja\elokuva. Englannin big brotherin asukkaat kohtaavat zombie apocalypsen. Genren vannoutuneelle ystävälle taattua laatua. Kipusi omien kauhuleffa suosikkien top-kymppiin helposti ja kauhua on tullu nähtyä todella runsaasti.

Rööperi :3:

Jasper Pääkkösen jos saisi vaihdettua pois niin voisin harkita neljää tähteä, mutta muitakin heikkouksia löytyy. Oli ehkä ensimmäinen leffa kun en nähnyt Peter Franzenia Peter Franzenina vaan kuvottavana nistinä. Elokuvassa käytettiin takaumaa kerronnan tehokeinona, mikä aluksi arvelutti kovasti, mutta lopussa se tuntui osuneen nappiin. Paikoitellen käytettiin hyvin musiikkivideoille tyypillisiä kuvaustyylejä tuomaan tunnetiloja ilmi, mutta ne tuntuivat hyvin irrallisilta muuhun elokuvaan verrattuna. Kokonaisuudessaan vahva kotimainen elokuvasuoritus ja katsomisen arvoinen.

Ja Pihla Viitala :kuola:

No siis tota elokuvaahan on mun käsittääkseni muokattu tosi paljon, eli eroaa joiltain osin täysin kirjasta ja on osittain fiktiivinen. Mä en (vielä) ole lukenut kirjaa,niin en tiedä mitä siinä sanotaan.
Mut silti oon edelleen tosta jasperin roolista ihmeissäni,mun mielestä just se hajottaa muuten niin hyvän elokuvan kokonaisuutta. Nimenomaa epäilen et se oli "pakko" tunkea tohon leffaan, nimeä mainostaessa ja niin edelleen, tai mistä mä tiedän mut se vaikutelma jäi.

Joo esimerkiksi Krisu katosi oikeasti vasta vuonna 84-85 ja pääepäiltynä oli silloin Uki ja Snobi (joka ei edes leffassa mukana ollut)

Step Brothers (2008)

Muutamassa kohdassa ihan täyttä huutonaurua. Jengi täällä taitaa katsoa näitä vähän turhan tosissaan kun ei tällaiset tunnu uppoavan tai sit vaan omaan huonon huumorintajun :4:-

Liitteet

• stepbrothers.jpg
    stepbrothers.jpg
    184,2 KB · Katsottu: 179
Dead set :5:

Siis jumalauta et oli loistava, viisiosainen tv-sarja\elokuva. Englannin big brotherin asukkaat kohtaavat zombie apocalypsen. Genren vannoutuneelle ystävälle taattua laatua. Kipusi omien kauhuleffa suosikkien top-kymppiin helposti ja kauhua on tullu nähtyä todella runsaasti.

:D lupaavalta kuulostaa, löytyykö Suomesta vai täytyykö käydä merirosvolahdella?

Rööperi :3:

Yllättävän hyvää settiä suomi leffaksi. Mielenkiintoinen aihe, pitää varmaa kirjakin lukea joskus. Näyttelijäsuoritukset oli jees, perus varma Edelmann ja varsinkin Franzen vetivät hyvin. Pääkkösen Jasperi oli ainoa heikompi suoritus, varmaan oli tarkotuskin näytellä ärsyttävää pojankloppia, mutta ei se oikeen ollut uskottava millään tavalla. Hauskoja kohtauksia riitti, mutta ei pelkkää naurua ollut koko leffa. Juoni nyt oli vähän olematon, mutta ok leffa.

Rambo 4 :5:

Ei vaadi kummempia selittelyjä, Syltty edelleen kovassa lihassa ja vetää uskottavan näyttelysuorituksen legendaarisen leffasarjan päätösosassa.

Walk the line :4:

Hieno elokuva hienosta artistista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom